Jest sem tud že ostal brez goriva, in sem verglal, da je že akumulator počas zgubljal na moči, pa je bil takrat popolnoma no. No potem sem pa enega mehanika poklical in avto je vžgal iz prve, kot da ni nikoli nič bilo. Problem se pa reši takole:
cca. 10x zapored je treba dat kontakt in brez verglanja zopet vzet. Vsakič ko daš kontakt vleče gorivo notri. Tko da to reši problem skoraj sigurno. Dovolj je 5 litrou, tudi jaz sem takrat toliko dal.
BRLE napisal/-a:
Problem se pa reši takole:
cca. 10x zapored je treba dat kontakt in brez verglanja zopet vzet. Vsakič ko daš kontakt vleče gorivo notri. Tko da to reši problem skoraj sigurno. Dovolj je 5 litrou, tudi jaz sem takrat toliko dal.
Točno tako, ko daš kontakt črpalka za gorivo potegne nafto iz rezervoarja. Večkrat ponoviš postopek brez verglanja in se sistem napolni z nafto.
Alan napisal/-a:Med verglanjem naj ti nekdo s start sprejem šprica skozi dovodno cev zraka.
Avto bo vžgal in potem mu daj malo gasa da potegne nafto pa bo. Verjemi da sem to že počel (na firmi na ivecotih in doma na kakem dizlu)
tole je postopek ja, ampak mors merkat kasno kolicino start spreja notr ubrizgas, ker se loh hitr zgodi, da mas ojnice krive(sem videl na lstne oci kaj start sprej naredi ojnicam, pa pri dizlu vemo da so konjske ojnice)
ce ze tako, potem spricni noter maxibrill, je lih prou za uzigat, in se to majhne kolicine
Jaz bi vsekakor probal dolit še 5 litrov, sem pri 145-ki spraznil do konca in dolil 5 litrov pa ni in ni vžgala. Ko sem dolil še eno kantico je vžgala takoj.
Nekateri dizli imajo pri motorju še ročno pumpo, da v taki situaciji ročno napumpaš nafto v motor. Poglej po dovodnih ceveh pri motorju, kje bi lahko bilo kaj takega.
"Anyone who has driven anything from an Alfa 75 to an old Giulia Super or GT Junior will know their real magic lies in the way they come alive in the corners."
Zdravo,
imam probleme z vzigom alfe 166 2.4 jtd. Danes sem se ukvarjal z loudlinkom, na kateremu je bila zica iztrgana iz konektorja in sem ponesreci zico vtaknil v narobno mesto, pred tem pa nisem odklopil akumulator... In sedaj se je zgodilo to, da avto noce in noce vzgati. Probal sem ze odklopiti akumulator ter ga resetirati vendar ne pomaga. Ko dam kontakt se pokaze lucka z kljucem in po nekaj sekundah ugane, nato pa ko obrnem kljuc se ne zgodi nic. Ima kdo kak predlog kaj bi lahko bilo? Hvala, Lp
Pred tremi tedni sem kupil alfo 166, letnik 2001. 2,4 jtd, 100kW. Ne začetku razen nedelujočega ventilatorja kabine ostalih stvari nisem ugotovil.prvo mi je crknil ventilator,medtem sem ugotovil da je akumulator slab in avta nisem mogel przgat brez kablov.naslednje sem ugotovil,da je pocena ekspanzijska posoda vode za hlajenje,kasneje so mi odpovedali števec za gorivo itd.odkril sem napako v varovalkah in zamenjal posodo za vodo.potem avto ni vgal niti na kable,je samo verglal,ko da nima goriva,pumpa pa dela.na desni strani motorja,ob strani je precej mastno zadnji desni injector izgleda ko da pušča.
Kdo ve kje bi bil problem,ali je možnost pred tem da je avto kadil zaradi počene posode vode?
Če je res samo počen rezervoar za vodo potem ti zaradi tega ni kadil. Lahko je tudi to, da injektor toliko pušča, da avto zaradi tega ne vžge. Dva tedna nazaj sem kolegu menjal turbino na bmwju 525d in me ni poslušal ter ni prinesel nove bakrene podložke za šobe in tako je ena šoba toliko puščala, da avto ni vžgal. Tako, da če praviš da je okoli injektorja masno in če se ti zdi da je to dizel prvo to preveri.