No, manjši (oziroma kar malo večji) update. Potem, ko sem z manjšim zamikom zamenjal vse 4 radirke se je Brera odločila da želi še nekaj investicij. Najprej sem opazil, da se na par mestih lušči lak na sprednjem odbijaču (nimam pojma zakaj), ampak preden sem zadevo lahko oddal ličarju se je pokazala dosti bolj nujna investicija.
Že pred časom se mi je parkrat prižgala lučka za motor (enkrat je celo vrglo v safe mode), ugotovili smo, da je zabasan DPF. Ker sta tako lučka kot safe mode zelo hitro izginila, stvari nisem posvečal posebne pozornosti. Dogovoril sem se sicer za poseg na filtru, vendar pa je bil mehanik kar precej zaseden, tako da je ostalo zgolj pri dogovoru. Dva tedna nazaj sem se mudil v Italiji, in ker sem imel čas in voljo sem se odločil še za panoramsko vožnjo. Sprva je šlo vse kot po maslu, potem pa se je ponovno prižgala lučka za motor. Čez čas je vrglo v safe mode, kmalu pa je avto začel izgubljati moč, to pa se je stopnjevalo do dokončne zaustavitve nekje "in the midle of nowhere"
. Rezultat je bil koriščenje asistence in prva (upam da tudi zadnja) vožnja Brere na avtovleki.
Diagnoza - do amena zabasan dpf filter
Breri smo tako temeljito očistili dihalne poti, jo dali še malo na doping
usput pa je bil opravljen še mali servis. Avto zdaj gre tako kot mora, kljub zadovoljstvu nad tem pa "genialnemu" izumitelju dpf filtra želim, da se sam spremeni v filter. Zadeva je narejena zato, da se pokvari
V glavnem, Brera sedaj laufa tako kot mora, je tudi bolj poskočna, čaka pa jo še obisk ličarja da se odbijač spravi v red.