Pozdravljeni, sicer trenutno ne kupujem, so druge prioritete v življenju, ampak rad bi razčistll nekaj stvari. Kakšna je razlika med agregati in menjalniki pri 150/180/210 različiha dizla pri giulii. Tunerji namreč oblublajo enak prirastek moči, vse se lahko da na 220HP in enak navor. Kakor razumem imajo potem enak agregat le serijske mape drugačne. Pozna kdo zadevo iz prakse in lahko to potrdi/ovrži?
hvala in lep pozdrav
Mitja
Vsi motorji so fizično enaki od 136 do 210hp. Enaka turbina (garrett GTD1752), injektorji, CR pumpa, bati, blok, itd itd). Ni treba imet lastnih izkušenj, ampak je sedaj to že splošno znano. Ročni menjalnik je max 450Nm, avtomatski max 500Nm. Tudi bencinarja sta bila do cca konca 2017 fizično enaka - torej 200 konjski serijsko lahko dela tudi z 280 konji. Potem je dobil 200 konjski drugačen hladilnik EGR in nima več balansiranih batov/ojnic/glavne gredi).
Sej ni noben reku, da ga bo takoj zlomilo Običajno so šibke točke sklopke in diferenciali. Sklepam da je pri giulii problem sklopka. Menjalniki sami zdržijo ogromno. Moj menjalnik na 156 je fabrško predviden za 300 Nm pa 2let pa pol že prenaša preko 450 Nm navora brez kakšnih posebnosti. Je pa res, da ga je toliko nad 3k, pod tem je kakih 100 manj
@Stuhec
Malo bolj podrobno bi lahko vprasal
210hp jtdm veloce gre na 245 nekje ce se vse poklopi, bencinarka na vec.
Ali si mislil ce ma kdo 250.000km pa mapirano?
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Opiši kaj misliš s tem "ne bo nobenih težav".
To je namreč zelo relativno.
Vožnja po cesti z občasnim pospeševanjem na polno za nekaj sekund?
Vožnja po avtocesti pri full gasu dlje časa?
Vožnja na dirkališču par krogov?
Če vzameš za mejo temperaturo izpušnih plinov, da ne presežejo 850°C, kolikor je specificirano da turbina zdrži dolgotrajno, potem si pri 210HP ponavadi na meji. Sploh na motorju ki ima malo več kilometrov bodo temperature višje.
V tem primeru ti lahko ob dolgotrajnem priganjanju že poškoduje turbino, če recimo injektorji niso 100% OK, če je mal zapacan sesalni kolektor in motor dobi mal manj zraka, ali če je DPF kej zabasan...
Pri 220-230HP bodo temperature izpušnih plinov že okoli 900°C.
To je OK za občasno izživljanje na cesti, ne pa za dolgotrajne obremenitve.
Od 230HP naprej pa temperature strmo naraščajo.
TribesMan napisal/-a:Opiši kaj misliš s tem "ne bo nobenih težav".
To je namreč zelo relativno.
Vožnja po cesti z občasnim pospeševanjem na polno za nekaj sekund?
Vožnja po avtocesti pri full gasu dlje časa?
Vožnja na dirkališču par krogov?
Če vzameš za mejo temperaturo izpušnih plinov, da ne presežejo 850°C, kolikor je specificirano da turbina zdrži dolgotrajno, potem si pri 210HP ponavadi na meji. Sploh na motorju ki ima malo več kilometrov bodo temperature višje.
V tem primeru ti lahko ob dolgotrajnem priganjanju že poškoduje turbino, če recimo injektorji niso 100% OK, če je mal zapacan sesalni kolektor in motor dobi mal manj zraka, ali če je DPF kej zabasan...
Pri 220-230HP bodo temperature izpušnih plinov že okoli 900°C.
To je OK za občasno izživljanje na cesti, ne pa za dolgotrajne obremenitve.
Od 230HP naprej pa temperature strmo naraščajo.
mislil sem za voznjo z obcasnim pospesevanjem na polno max 2 min