nedvedinho napisal/-a:Giulietta:
Pedal za gas je postal neodziven. Po ponovnem zagonu avtomobila je avto deloval do ponovitve napake. To se je zgodilo 2x v jutranji gneči ob hladnem motorju. Tester je pokazal napako P1541 Variable Displacement Oil Pump. Avto je deportiran k mehaniku. Po izkušnjah mehanikov in uporabnikov tujih forumov ni kriva oljna črpalka. Ta naj ne bi crknila nikoli. Na alfaowner predlaga menjavo 55271489 - ventil pritiska olja. Bomo probali.
Rešeno z menjavo tesnila na oljni črpalki. Težava je enaka kot pri 159. Ugodna rešitev za katero se zahvalujem Filipu (Alfar).
nedvedinho napisal/-a:
159:
Ob pritisku na tipko start, avto občasno potrebuje cca 2-3s več kot je normalno da vžge. Vžge vedno. Ob tem se pojavi belo-moder dim. Na ekranu se je sprava pojavljalo obvestilo o vodi v naftnem filtru, zadnje čase pa o slabih grelnih svečkah. Tester pokaže napako na luftmeserju. Bomo zamenjali s testnim in vidim kako naprej. DFP in EGR sta out.
Menjan luftmeser, menjan senzor vode pod naftnih filtrom in menjana ena svečka. Rezultata ni, oz. je enako kot je bilo.
Korekticje na šobah so tudi normalne.
AnAlfaBet napisal/-a:Sprva se mi je zdel volan ok, zdaj pa opažam da je zavijanje v obe smeri postalo nenavadno. Občutek je kot da bi se spreminjala moč servota. Zavije normalno, potem pa v enakomernih preslednih (kot nekakšno valovanje) čutiš drugačen občutek na volanu. Morda je tudi malenkost čuden zvok, ali je to samo občutek.
Zrak v servo sistemu (premalo olja) ali pa zdrsuje jermen (lahko je tudi malo masten ali pa zdrsuje na enem delu)
Izgleda da je vse našteto ok. Še raziskujemo.
159:
Ne dela šprica za vitreks.
Ko pošpricaš, se v delujočem stanju vklopijo tudi brisalci. Pri meni ni ne vitreksa, niti brisalci se ne vklopijo (ki bi se v primeru da je zmanjkalo). Samo brisalci drugače deluje normalno.
Menjana je bila črpalkica v posodi.