Prodajna strategija in prihodnost AR

Splošne informacije, izkušnje o Alfah
Odgovori
ROBERTH
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2831
Pridružen: Po Mar 13, 2006 9:06 pm
Kraj: Kranj

Kakorkoli.

Parlare, parlare, puno parlare...
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Boste pa kaj kmalu imeli LED matrične žaromete iz Pežoja v Alfi :wink:
ZRow
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 164
Pridružen: Ne Apr 05, 2015 9:00 pm
Kraj: Novo mesto

alfa_samec napisal/-a:Nov GTV sploh ni bil nikoli resno v delu, prav tako ni uspešen ali zaželen segment. Za razliko od SUVa.
GTV in 8C nikoli nista bila relevantna modela. Relevantna bi bila nova Giulietta, dvig kvalitete na premijski nivo, up-to-date ponudba dodatne opreme. Stenstali so novo platformo, obljubljene 4 milijarde investicij v znamko pa so po 5 letih (od 2014, ko je bil objavljen nacrt) neslisno izginile. Naj znamko prodajo Nemcem, Francozom, Korejcem, komurkoli. Vsak drugi lastnik bi bil boljsi od Italijanov.
Uporabniški avatar
Zhagar
Moderator
Moderator
Prispevkov: 3725
Pridružen: Pe Okt 16, 2009 4:12 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 2011 & Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 1995
Kraj: Ljubljana

Ne pozabiti, gre za združitev, ne za prodajo. 50% FCA, 50% PSA.
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

obljubljene 4 milijarde investicij v znamko pa so po 5 letih (od 2014, ko je bil objavljen nacrt) neslisno izginile.
Ne vem, če ravno drži.

Maseratijevo Tovarno so morali posodobiti za Stelvia in Giulio, investirati v razvoj platforme na hitro. Potem so bile tudi še ugodene zahteve po višjih plačah zaposlenih, ki so stavkali (Frosinone - Cassino). Ponovno vzpostavljanje prodajne in servisne mreže v ZDA in Kanadi tudi ni bilo poceni. Oglaševanje ... Re-branding znamke ... Sponzorstva ... FTP razvoj motorjev. Pogodba z Adler plastics. Renovacija muzeja.

Kar hitro se nabere oz. zmanjka. Milijardo na leto ni nek poseben denar za globalno znamko. Toliko da Audi verjetno za reklamno nastopanje v vseh Marvelovih filmih in na letališčih ter športnih prireditvah.
marinaio
Alfist
Alfist
Prispevkov: 440
Pridružen: Sr Okt 31, 2007 12:45 am
Kraj: Koper

ZRow napisal/-a:
alfa_samec napisal/-a:Nov GTV sploh ni bil nikoli resno v delu, prav tako ni uspešen ali zaželen segment. Za razliko od SUVa.
GTV in 8C nikoli nista bila relevantna modela. Relevantna bi bila nova Giulietta, dvig kvalitete na premijski nivo, up-to-date ponudba dodatne opreme. Stenstali so novo platformo, obljubljene 4 milijarde investicij v znamko pa so po 5 letih (od 2014, ko je bil objavljen nacrt) neslisno izginile. Naj znamko prodajo Nemcem, Francozom, Korejcem, komurkoli. Vsak drugi lastnik bi bil boljsi od Italijanov.
Združitev je namenjena prav temu, "up-to date" ponudbi. FCA "dobi" tehnologije, ki jih nima z razvitim el.avtomobilom na čelu in PSA znamke iz segmentov , ki jih sam ne pokriva. Vsaj teorija je taka po mnenju Ita novinarjev.
marko vitas
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 194
Pridružen: Ne Okt 30, 2016 11:56 pm

ZRow napisal/-a:
... Giulia dobi facelift v 2021, po petih letih. Nov krog umiranja na obroke...
To sploh ni toliko pomembno. Menim, da so facelifti v večini primerov bolj ali manj neposrečeni. :( Izboljšati nekaj kar je dobro ni tako enostavno.

Še naprej se imejte lepo, N.
Hranata
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 750
Pridružen: To Sep 16, 2014 6:24 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: 156 2.4 JTD 10V GTB2260 (projekt), Citroen Berlingo 1.5BHDi Shine XTR (daily)
Kraj: Cerkno

Zhagar napisal/-a:Ne pozabiti, gre za združitev, ne za prodajo. 50% FCA, 50% PSA.
Nak, FCA je cca 20% večji od PSA, zato bodo delničarji PSA izplačali dividende FCAjevim da pridejo do nivoja 50:50 :wink:
Vsak koncern bo izbral po 5 predstavnikov, vodja te skupine bo pa PSAjevec.
Slika
alfafil
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4576
Pridružen: Če Feb 05, 2004 2:16 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: maribor
Kontakt:

In komu mislijo prodajat Giulietto brez možnosti led luči, radarskog tempomata, asistenčnih sistemov, novega 1,3 TB...? Nekomu že, ampak za kakšno ceno? Max 20 000 evra mogoče. :doubt:
Uporabniški avatar
Zhagar
Moderator
Moderator
Prispevkov: 3725
Pridružen: Pe Okt 16, 2009 4:12 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 2011 & Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 1995
Kraj: Ljubljana

Saj Giuliette ne bo več, niti ni mišljen redizajn.
marko vitas
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 194
Pridružen: Ne Okt 30, 2016 11:56 pm

marinaio napisal/-a:Zanimiva združitev. Peugeotu gre kar dobro, pa zanimive avtomobile delajo.
Vprašanje je koliko bodo imele posamezne znamke avtonomije.
Krčenje ponudbe je zares akutno. Trg je neizprosen. Obstaja še hujša nočna mora, da celoten FCA postane nekakšna "Dacia" od PSA. :?:

Imejte se lepo, N.
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

alfa_samec napisal/-a:Boste pa kaj kmalu imeli LED matrične žaromete iz Pežoja v Alfi :wink:
Saj bi lahko imeli že 2 leti matrične iz Maseratija z minimalnimi razvojnimi stroški (pa zdaj ne bi na facebooku in kateremkoli forumu brali vsepovsod samo o led, led, led, led), kot tudi 360° kamero za parkiranje. Samo kaj ko se namsto tega 3 leta praskajo po riti, in vsake 3 mesece spreminjajo načrte za vnaprej, ker je prodaja preslaba.

S face-liftom Giulie/Stelvia 2021 bodo mogoče končno dosegli nivo opreme, ki bi mogla biti na voljo ob lansiranju na trg - samo takrat bo konkurenca že spet 5 let naprej.

V ponudbo bi v tem času mogli dodati novo Giulietto, Tonale (oba na kaki novi in napredni FWD platformi, namesto da bo zdaj to Fiat 500X), Giulio karavan, v razvoju pa bi mogli imeti SUV večji od Stelvia - pa bi taka paleta bila zaenkrat dovolj. Predstavit bi mogli tudi načrte za nadaljni razvoj Giorgio platforme (npr. da bi večji delež patforme bil iz aluminija).

Vse kar so pa naredili je x-krat menjali načrte, in sklenili da bodo preoblekli dva Fiata v Alfe - dobesedno za posrat se, kako prekleto nesposobni so. Samo italjani znajo tako globoko zajebat trženje avtov na tako fenomenalni osnovi kot je to Giorgio platforma - ki samo z dvema modeloma ostaja zelo zelo neizkoriščena - in bodo verjetno sklenili da je tudi predraga za prihodnost.
Razočaranje nad vsem tem je zelo veliko kjerkoli berem komentarje - diametralno nasprotje od komentarjev ob lansiranju Giulie - in to zgolj v 3-eh letih od take evforije v tak polom. Za vse si je kriv FCA popolnoma sam.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
pero666
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1445
Pridružen: Pe Dec 12, 2008 6:09 pm
Vozilo: 166 3.0 V6 & 159 TI

Jaz sem se sprijaznil da bo enkrat v bliznji prihodnosti ko bom pripravljen investirati v avto, rabljena Giulia moja zadnja alfa. Zal.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Od kar so izgubili Marchionneja je situacija v FCA precej katastrofalna, ok Američani še nekako shajajo, evropski del je pa katastrofa.
Pa ne da je bil Marchionne kak čarovnik, ampk vsaj nekaj avtoritete je bilo.

Alfina situacija je pa še posebej kritična.
Ni karavana, ni kupeja, ni malega avta, ni "high-end limuzine", ni LED, ni hibridnega pogonskega sistema, ni ne duha ali sluha o elektrifikaciji.
Pri tem tempu čaz par let ne bomo videli nič drugega kot dokončno kapitulacijo.
Če bo sreča bo vseskupaj kupil kak Kitajec in naredil nekaj v smislu Volva. Čeprav se bojim da je že prepozno, Volvo je bil v času prodaje v boljšem stanju...
ROBERTH
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2831
Pridružen: Po Mar 13, 2006 9:06 pm
Kraj: Kranj

TribesMan napisal/-a:.....
Če bo sreča bo vseskupaj kupil kak Kitajec in naredil nekaj v smislu Volva. Čeprav se bojim da je že prepozno, Volvo je bil v času prodaje v boljšem stanju...

.... predvsem je Volvo razpolagal z lastnimi proizvodnimi kapacitetami, lastnim razvojem, lastno servisno mrežo,....

AR je na žalost le in samo brand.... z lepim muzejem.
Odgovori
  • Informacija