Kot je iz naslova razvidno, ko ugasnejo kontrolne lučke na armaturi se takoj prižge lučka za injektor nato, ko obrnem ključ za vžig se motor obrača zažene pa ne.
Sliši se, da se vklopi črpalka za gorivo, ne vem pa če naredi dovolj pritiska.
Pred kakšnim tednom se je zgodilo podobno, motor se je obračal nikakor pa se ni hotel zagnati ampak ni gorela luč za injektor. Na koncu sem motor zagnal ko sem odklopil MAF senzor. Od takrat do danes sem se skoraj normalno vozil - nekajkrat se je motor malo zaganjal, ko sem spustil gas pedal, 2x-3x dvignil in spustil obrate med 1200-800rpm in dalje delal normalno. Danes to ni delovalo.
Za zamenjavo je zrel tudi varjator samo dvomim da ima tukaj kaj veze.
Kakšne ideje kaj bi lahko bilo?
EDIT: gornje se bere kot, da sem se vozil z odklopljenim MAF, po vžigu sem ga seveda priklopil.