GTV 2.0 TB by Toolox

Slikice vaših jeklenih konjičkov
Odgovori
Uporabniški avatar
Toolox
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 978
Pridružen: Ne Mar 26, 2017 5:04 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulietta Super Veloce
Gtv 2.0 V6
Kraj: gorenjska

Po prodaji 164 3.0 V6:

je v meni zevala praznina. Nekaj je manjkalo. Z Giulietto in 159 nimava problemov, tako da je doma dolgčas ... :-k

Tako sem novembra 2019 nabavil GTV 2.0 Tb (200KM V6).
Za kratek čas je bil lastnik Klemen:

sicer je pa to bivši avto A. Snedca, ki je kupil zaribano in jo porihtal.



Torej za kaj se gre? italijanska vlada je uvedla davek na prostornino motorja, Alfa pa ga je zaobšla s tem, da so 3.0 bussotu zmanjšali prostornino in mu obesili turbino. Rezultat je 8 konjev več, pri tretjino manjši prostornini =D> Side effect? z boost controllerjem ali proper čipiranjem (https://squadra-tuning.nl/chiptuning/al ... 2-0-v6-tb/" dobiš še dodatnih 30 konjev, kar pri 3.0 atmosfercu ni tako enostavno :-)( :cheers:

Mimogrede, zaradi enakih razlogov je tudi Ferrari modelu 308 GTB 3.0 V8 dodal turbino in nastal je Ferrari 208 GTB 2.0 V8 Turbo.
Davek do 2 litra prostornine je bil pač 18%, nad dvemi litri pa kar 38%.

Prvi Ferrarijev turbak - 208 GTB Turbo, ostalo je zgodovina ...
2292512-3440x1440-[DesktopNexus.com].jpg

No tako imam zdaj zaradi vmešavanja italijanske vlade v avtomobilizem, doma pomanjšanega bussota s kako svojo muho več in s priporočljivim nastavljanjem ventilov na dve leti.
Če je motor sodeč po forumih malo manj zanesljiv od atmosferca, ima pa eno prednost:

cestnina za 3.0 atmosferca:
3.0 registracija.PNG
cestnina za 2.0 turbaka:
2.0 registracija.PNG
ni slabo \:D/ \:D/ \:D/

No pa še slika dejanskega avta ko sem ga pripeljal domov:
20191203_153040.jpg
To je to za otvoritev teme, kaj več pa v naslednjih dneh 8)
Zadnjič spremenil Toolox, dne So Jan 14, 2023 1:29 pm, skupaj popravljeno 6 krat.
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7812
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

Super =D> =D>
No saj zdaj je čas za take podvige, pozneje je to težje :)

P.S. Komaj čakam testno vožnjo :mrgreen:
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9772
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

Čestitke!!! =D> =D> =D>
Super igračka s pravim motorjem!

Srečno!!!
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
veloce
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5591
Pridružen: So Jan 10, 2004 11:23 pm
Vozilo: Alfa Romeo 156 1.8 16v TS Sport Pack 02
Alfa Romeo 159 2.0 SW TI 2.0 Mjet
Kraj: Ajdovščina

Kakšen je pa kej filing s tem motorjem? Kako se kaj odziva, kako je kaj odziven, navor...? 3.0 v 166 je petarda, da je ni enake v tem segmentu atmosfercev.
Slika
Uporabniški avatar
Toolox
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 978
Pridružen: Ne Mar 26, 2017 5:04 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulietta Super Veloce
Gtv 2.0 V6
Kraj: gorenjska

hvala :)

Leti, ampak preden bi dajal kake ocene, bom še nastavil ventile ker se jih sliši in menjal amortizerje+fedre
Uporabniški avatar
Toolox
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 978
Pridružen: Ne Mar 26, 2017 5:04 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulietta Super Veloce
Gtv 2.0 V6
Kraj: gorenjska

Ker se sliši da motor ne prede optimalno, sem šel nastavljat ventile.
Pa začnimo odpirat:
20200116_185032.jpg
evo prva napaka. tesnilo pri svečki uničeno, posledično je bila svečka zalita z oljem.
20200116_195019.jpg
dihtunga trda kot kamen.
20200116_195333.jpg
Po koščkih sem jo dol trgal
20200116_200036.jpg
20200116_195618.jpg

Kar sem na hitro pomeril so ventili razštelani. Zdaj čakam trgovino Alfa parts (Killergame17) da mi dobavi set merilnih lističev in ključ 41 za obračanje motorja.

Zdaj ko čakam, sem se danes začel ubadat s podvozjem in rjo.
Najprej Cup prag dol. s spodnje strani ga držijo vijaki, zgoraj je pa zasilikoniran.
1. Vijake ven.
2. silikon je nekje že prej popustil, drugod je pa preveč držal...
sem ga kar z izvijačem rezal.
20200201_205846.jpg
zadeva uspela. zdaj pa še navaden prag:

Slika
spodaj so ga držali isti vijaki kot Cup verzijo, potem je pa še pritrjen z vijaki pod vratnimi tesnili:

Slika
Ker pa to očitno še ni dovolj, so notri po sredini praga še plastične sponke, ki držijo kot hudič.
z ročajem od kladiva sem šel zadaj za prag in navrl da so šle narazen.
Slika
uspelo:
Slika
Na hiter pogled rje pod pragi ni.
še največji problem je spodaj takoj za sprednjo gumo:
Slika
Slika
pa kaka naključna poškodba:
Slika

Po pogovoru s kolegi je plan tak, da se v enih 10cm širokem pasu od prednjega kolesa pa do zadnjega pleh očisti do golega in poravna kar je zvito od dvigalk, potem se pa pobarva z Wurth rust converterjem, čez to s temeljno in nazadnje še body.

Preden se bom pa tega lotil, bom pa že dobil potrebno orodje za nastavitev ventilov.
Zadnjič spremenil Toolox, dne Ne Dec 25, 2022 11:28 am, skupaj popravljeno 2 krat.
Uporabniški avatar
fixy
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 574
Pridružen: So Maj 29, 2010 2:47 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 SW 1750 TBi
Kraj: Brežice

Všeč mi je projekt.
Keep up the good work
1998 156 2.5 V6
2006 159 3.2 JTS V6 Q4
2007 159 1.9 JTDm
2010 159 SW 1750 TBi
2011 159 SW 2.0 JTDm
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9772
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

Erik, šibaj dalje!! =D> =D>
Upam, da čimprej vidim v živo to zver.
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
Toolox
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 978
Pridružen: Ne Mar 26, 2017 5:04 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulietta Super Veloce
Gtv 2.0 V6
Kraj: gorenjska

Evo šibam!

Saga z dvigalko.
Situacija:
Slika

Dvigalka št.1. Iz Bauhausa za 25€:
Slika
upss


"klik, klik, klik"

Par dni kasneje -
Dvigalka št. 2 - Mimovrste - 65€ Nizka varjanta, minimalna višina 80mm
Slika
woohoooo za las gre pod avto! :cheers:
Ok, to je dviganje na plehu pod pragom, česar ne bomo počeli ker ga zvije in začne gniti [-X





Ajde, kje si dvižna točka?



Slika
#-o #-o ](*,) ](*,) ](*,) ](*,)
(ni vse v tehniki, včasih je pomembna tudi dolžina)

Ok, poceni varijant ki bi pasale je zmanjkalo.

Zdaj pa zares:
Švedski BAHCO - Dual Piston Extra Low Entrance and Long Reach
https://www.bahco.com/nz_en/dual-piston ... 11500.html" onclick="window.open(this.href);return false;
slabih 300€ :-)(
Pride do konc tedna 8)
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9772
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

Kmalu bo nakup dvigalke dražji kot sama GTVjka :lol: :lol: :mrgreen:
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
Aless
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2180
Pridružen: To Jan 09, 2007 10:58 am
Vozilo: ....
Kraj: Bizeljsko / Maribor
Kontakt:

cenejša rešitev je avto zapeljat s kolesi na leseno desko oz. po potrebi na 2, pa se da tudi z normalno dvigalko :D
Uporabniški avatar
Toolox
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 978
Pridružen: Ne Mar 26, 2017 5:04 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulietta Super Veloce
Gtv 2.0 V6
Kraj: gorenjska

MaStr napisal/-a:Kmalu bo nakup dvigalke dražji kot sama GTVjka :lol: :lol: :mrgreen:
Ah kje, taplavo sm že vrnu nazaj na mimovrste :D

@Aless mah, enkrat kupiš pa jo maš za 30 let. Za Bahco dobiš vsak rezervni del posebej, ni to kitajc ki ga lahko samo še vržeš v smeti :)
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Jaz sem jo vedno dvigal s klasično trapezno dvigalko iz moje nekdanje Mazde 323F, da sem jo spravil na višino za dvigalno rampo. Dobiš na vsakem odpadu kot obvezno opremo ;)

So pa fedri in vzmeti totalno fuč na tvoji, ker je grozno posedena (sploh zadaj).

Imam še nekaj novih nikoli zmontiranih kosov za GTV, pa moram malo poiskati, če te kaj zanima (zagotovo imam še nekje šalco za vzmet zadaj, powerflex puše za spodnje zadnje roke pa verjetno še kaj).

Mimogrede, če smo že pri PF - močno priporočam zadaj, ne toliko spredaj. Šele ko urediš vzmetenje in puše, občutiš kako dobro se pelje s pasivnim krmiljenjem zadnjega konca.
Uporabniški avatar
Toolox
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 978
Pridružen: Ne Mar 26, 2017 5:04 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulietta Super Veloce
Gtv 2.0 V6
Kraj: gorenjska

Nižja je zato ker so Eibachi gor . Amortizerji tudi niso več tovarniški, Monroe Reflex so.
Gre pa vse to dol, ker ja, maš prav - zanič so :)
gledam gewinde.
KW in Novitec - kar je menda ista zadeva za različen denar.
Novitec Stradale (navadni kovinski, pocinkani) https://shop.alfisti.net/Tuning-Styling ... :6791.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Novitec Stradale+ (nerjavno jeklo) https://shop.alfisti.net/Tuning-Styling ... :1116.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Novitec Corse+ (več opcij za nastavljanje, nerjavno jeklo) https://shop.alfisti.net/Tuning-Styling ... :6333.html" onclick="window.open(this.href);return false;

in pa recimo KW nerjavno jeklo https://www.gazzellaracing.com/cart.php ... ry_id=2352" onclick="window.open(this.href);return false;
dodatno nastavljivi https://www.gazzellaracing.com/cart.php ... ry_id=2352" onclick="window.open(this.href);return false;

Kaj vzet? :-k
Pri najdražjih lahko nastavljaš "rebound rate". Se to rabi če ne greš na pisto?

Powerflex :-k
ja, sem mislu podret pa porihtat, če se že vzmetenje menja
Slika

Seveda me zanimajo kakršnikoli novi nerabljeni deli :)
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7812
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

Jaz osebno še nastavljanja višine ne potrebujem :) Jaz sem se tudi odločal med Novitec/KW in čem drugim, pa sem se po pogovoru odločil, da ob priliki nabavim samo nek kakovostni komplet podvozja, pa je to to (npr. Bilstein).
Odgovori
  • Informacija