Včeraj sem se lotil malo razkopavat okoli jermenov. Naj takoj zapišem, da zagovarjam, okoli jermenov, da ko se menja, da se menja vse, kar je povezano. Sem pa v situaciji, ko se z avtom še niti peljal nisem in bi ga rad vsaj malo preizkusil preden se začnem metat v večje stroške. Zato sem se odločil, da jermene podrem in pregledam kakšna je situacija. V grobem je možno ocenit ali je posamezna rola, napenjalec ali vodna črpalka že na koncu življenja ali ne.
Stanje presenetljivo dobro. Razen gumijastih jermenov, ki jih zdela čas! Tudi po najdenih listkih sodeč je bila opravljena menjava okoli 20km nazaj ampak nekaj let nazaj. Dejansko niti ena rola nima nobenega znaka obrabe. Edino napenjalec mikro jermena sem preventivno razdrl in namazal, da se lepo giba. Zamenjal sem samo jermene, ki pa so pač stari in jim nič ne pomaga, da imajo malo kilometrov.
Po opozorilu Damijana, da so te motorji občutljivi na nastavljanje faze sem poiskal mostičke za blokirat odmične. Najprej sem odstranil pokrov ventilov in moram priznat, da sem bil kar malo razočaran nad tem kako temno je olje, ki sem ga ravnokar menjal. Očitno je kar precej zamazan motor in olje ni bilo prav redno menjano. No bom pa parkrat zamenjal olje, da se bo spucalo vse skupaj, ko projekt enkrat spelje. Z raznimi engine flush scenami ga ne bom sral ker mislim, da to ni pametno.
Po uradnih oznakah motorja je izgledalo, kot da je bil jermen zgrešen za en zob. Ampak ko sem nataknil mostičke je se je poklopilo 100%. Tako, da ni bilo potrebe po demontaži jermenice.
Sploh sem se razveselil pa ko sem na avtu našel nove amortizerje in sprednje fedre. Očitno so svoje čase lepo skrbeli za avto.
Na koncu sem še opral avto na hitro da sperem vsaj ta veliko umazanijo iz njega.
before:
after:
Na žalost je pa potem avto ugasnil, ko sem se ravno hotel malo zapeljat... pa je zmanjkalo časa za diagnostiko.