Italjanski del voznega parka by grega983

Slikice vaših jeklenih konjičkov
Odgovori
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1012
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Damjan, hvala za link. Sem potem rešil malo drugače.

V glavnem, prejšnji teden mi je krepnil komp in sem tako ostal brez foto arhive vseh aktivnosti na projektih. Lekcija - ko delaš arhivo službenih aktivnosti na zunanji disk daj sproti arhiviraj še kakšno neslužbeno mapo :mrgreen:

Torej, ko se je pričela vročina, mi je v črnem avtu z lederzici postalo toplo. Govora je o 159
Pa grem do mehanika, da napolni klimo. Ker tega pa avto še ni doživel v 4 letih mojega lastništva. Pa me majster med polnjenjem opomni, da zna bit, da sistem pušča, ker je bil do konca prazen. In ker je ded kot se šika, mi je že v sistem dodal barvilo.

In res, po treh dneh je bilo moji riti spet toplo v avtu :?

Spravim avto nazaj do majstra, da s lučko v temi malo pošpega kaj se dogaja. Ja... alu cev, ki gre preko mopeda do kompresorja, se je drgnila ob jekleno servo cev in je krepnila. Pa da bo sreča popolna, ta in druga cev za klimo sta vpeti skupaj na priključku na kompresor, tako da imaš zaradi tega opravka z dvema cevema.
In ker je avto star, sem imel idejo, da bi to nabavil novo. Nahbau jih ni, tako da ostanejo samo rabljeni ali novi originali. Rabljenih ravno ni na vsakem vogalu, saj imajo 2.4 te cevi v celoti drugačne od teh, ki jih imajo 159 s manjšimi mopedi. Nove ..... nove pa na AT malo preveč cenijo, da bi jih naročil. Cena je skromnih 274 eur + čakanje na dobavo iz tujine.

Nep, bomo mi to kar obnovili. Najceneje, najbolj ekološko :mrgreen:

Pa gledam pod haubo. In situacija zgleda obvladljiva.
Sledi opis dogajanja. Mogoče se bo komu zdelo logično in moji komentarji nepotrebni, pa vendar.
- snameš cev za zrak s zračnega filtra do turbine, da se prebiješ do priključka cevi na kompresor. Zelo lepo je, če imaš roke bolj drobne, v nasprotnem primeru si med opravkom temeljito osvežiš besedni zaklad s področja kletvic,
- pa recimo da se preglodaš tu skozi in gledaš naprej kaj je še potrebno, da dobiš ti dve cevi z avta ..... jap, cevi gresta v kabino, spoj pa je na požarni steni ..... pod vetrobranom. Spet nekaj razkopavanja ter preklinjanja ....
- dobro, sedaj sem rešil najbolj očitno. Pa gledam naprej kako to čudo dobiti z avta ...... hjaaaa, nekaj dela s resonatorjem, ker ena od cevi leti točno pod njim. Pis of kejk
- .... mrdam cevi pa mi en čas ne potegne, zakaj še to kr ne gre ven ....
- čez en čas me obide ideja, da klima ima nekje kondenzator in da cevi sigurno gresta do njega. Jop, kondenzator je pod odbijačem.
- kaj češ lepšega, kar je treba je treba in slabe pol urce zatem odbijač odpade,
- da bo sreča popolna je potem še nekaj igranja s usmerjevalno plastiko okoli hladilnikov,
- in potem sreča vseh sreč. Originalni kondenzator je sicer že zgledal malo slabše, pojavila se pa je zadrega, ko cevi ni šlo dobiti s kondenzatorja. Pred leti je en veseljak že nekaj čaral tu spodaj, in je priključek lepo zalil s rdečim loctitom. Super fajn res ko stojni vijak kondenzatorja zagrabi alu priključek cevi. Po nekaj časa sem obupal in si zračunal, da bo ceneke kondenzator razrezati namesto cevi in potem v primežu poskrbeti za končanje razmerja cevi in kondenzatorja. Slik tega mesarjenja ni, sem pa bil primoran naročit nov kondenzator,
- sledilo je nekaj malega telovadbe in cevi sta bili zunaj

Slika

Pa še slika poškodovanega dela
Slika

Vse to pa zaradi tega, ker se je odlomil plastičen nosilec servo cevi, ki jo je potem nekdo z vezico zategnil v kontra smer in pri tem ne videl, da se je naslonila na klima cev :?
Slika

Ko sem imel vse to narazen, pa je sledila nova drama. V začetku avgusta je namreč sila nadležno iskati mojstra, ki vari aluminij in hkrati naredi še tlačen preizkus tesnosti. Mislim da sem našel 4 različne majstre, ki pa so se vsi veselo svaljkali nekje na morju. Na koncu so me rešili majstri iz Hidre v Mariboru. Uredili za sitne pare - varjenje in preizkus tesnosti

Slika

Vmes sem dobil novega nissensa

Slika

Pa še ena slika kr tk vmes

Slika


Preventivno sem menjal tesnila na vseh spojih, na kar je sledila sestava v obratnem vrstnem redu kot zgoraj, seveda s manj preklinjanja.
Mislim da sem za celotno operacijo porabil nekje v rangu en delovni dan predvsem na račun tega, da je potrebno razdreti toliko avta.
Aja, klimo dam napolnit te dni. Upam da bo sedaj funkcioniralo, ker drugače se znam spremenit v piromana :evil:

Slik zaradi defekta kompa ni, pred klimo sem pa še uspel odkriti vzrok vztrajnega ropotanja na podvozju zadaj desno. Zaradi tega ropotanja sem zamenjal obe zadnji fedri, amortizerja, štangice stabilizatorja in gumici na nosilcih. Dva različna mehanika nista našli težave, prav tako majstri na tehničnih pregledih v zadnjih treh letih. Slišalo pa se je kot cinglanje.
Jap, zamenjal sem desno čeljust zadaj. Očitno je nekdo pred mano že nekaj šlatal po zavorah, saj je to sedaj bila še druga zavorna čeljust zadaj, kjer se je mehanizem za ročno razletel. Ker nimam želje po obnavljanju sistema ATE (čeljusti na permanentki so me dovolj namučile, sem za neke pametne denarje dobil novo čeljust. In sedaj ni več ropotanja, ročna pa spet normalno dela :D
Sproti sem še zamenjal še emblema na obeh haubah ter amortizerja na zadnji haubi. Da jih ne bom slučajno kdaj dobil po glavi iz tega naslova :mrgreen:

Ob priliki še dam kako sliko dogajanja okoli delte in permanentke.
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Uporabniški avatar
Aless
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2180
Pridružen: To Jan 09, 2007 10:58 am
Vozilo: ....
Kraj: Bizeljsko / Maribor
Kontakt:

prava veselica :D
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7812
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

Hehe norc. Ima pa zgodba vsaj srečen konec (držim pesti, da zadeva dihta) :mrgreen:
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1012
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Bine, si že slišal tisto, ko se ponev smeji piskru kako je umazan, čeprav sta oba črna na dnu ? :mrgreen:

Nor sem ravno toliko da nisem tega dal delati mehaniku, delo bi pa moralo biti opravljeno. :)
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7812
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

Pojma nimam, o čem govoriš :mrgreen: :mrgreen:

Mišljeno je bilo pa seveda v dobrem smislu ;) Če nič drugega, se bolje počutiš, če sam nekaj narediš.
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1012
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Se zastopimo :)
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

dobr si zrihtu tegale tvojga kadilaka BLS-a =D>

Impro liga ga zmaga! 8)
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9772
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

Orn'k projekt =D>
Tudi jaz upam, da drži ...
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1012
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Kr več kot pol leta od zadnje objave. Nekaj sem se polenil z objavami, ne pa tudi z oljnimi aktivnostmi :D

Lanča ......

Sedaj že slabi dve leti nazaj me je začela živcirat zračnost v zobati letvi. Ni bilo kritično, na tehničnem so opazili šele, ko sem jih pobaral kako tega ne opazijo, niso pa uspeli locirati težave. Ah ja, če hočeš perfekcijo, moraš vse sam preštudirati in narediti :roll:

Nekaj za tem smo imeli deltaši srečanje. In kak dan ali dva pred srečanjem je na delti krepnala žarnica na armaturki za lev smerokaz.
Pa grem večer pred srečanjem to porihtat.
Snamem blendo okoli števcev, števce za oljni pritisk, temperaturo olja in sistem check.
Pa grem snemat osrednji del števcev ...... ja
Delo s 30+ let staro plastiko pri 5 stopinjah zunanje temperature ni pametna stvar. Med snemanjem števcev je na koncu zajle za števec za hitrost in kilometre odletela sponka, ki zajlo zatakne na števec .....

Jaoooo

In tako nisem šel na srečanje :x

Sledila je analiza trga.
Analiza in logika sta sklenili, da bi namesto originalne zajle lahko nabavil integralkino, saj so priključki identični, zajla je nekaj daljša, na ebayu imaš lepo izbiro in pa kar je najpomembnejše - zajla je dvodelna, tako da bodo prihodnji izpadi z demontažo števcev bistveno varnejši za primer podobnih poškodb :D

Slika

Za tem sem se lotil zobate letve. Pregled je potrdil moj sum, da je zračnost v polžu in da so zunanji in notranji zglobi bp.
Sitna reč je pa v tem,da je ta letev original nova TRW in sem jo vgradil če se prav spomnim 4 ali 5 let nazaj. In mi vsekakor ni dišalo spet iskati nove, odcolati nezanemarljive količine financ in pa potem še čakati na dostavo.
@vivora me je spomnil na prav imeniten detajl, ki jo imajo mislim da vse letve. Polže se namreč da nastavljati oz. zmanjšati zračnost z dokaj enostavnim posegom.
Snamem letev in naumim, da se pri tej letvi zračnost nastavi z odvzemanjem ali dodajanjem namenskih podložk pod pokrovom polža.

Slika
Slika
1, 2, 3 in je bila letev kot nova

Da pa bi ne bilo dolgčas, sem si nekaj pred tem vbil v glavo, da deltine zavore kljub vsem dosedanjim posodobitvam še vedno niso po mojem okusu. Hod zavorne pedalke je prevelik :roll:
Spet analiza trga in katalogov.
Sklep ?
Glavni zavorni cilinder je bil do sedaj od delte II z premerom 22 mm. Logika pravi, da je hod pedalke močno povezan z razmerjem premerov glavnega zavornega cilindra in pa premera batkov v zavornih čeljustih.
Analiza katalogov je pokazala, da bi glavni zavorni cilinder od Lancie Zete 2.1 TD s premerom 23,81 mm pasal kot pest na oko na servo ojačevalnik od delte II. Priključki so vsi identični, prav tako prirobnica, cena pa mala sitnica.
In sem ga vpasal :D

Slika

Tako je sedaj zavorni sistem sestavljen iz STD zadnjih čeljusti in diskov, servo ojačevalnik od delte II, glavni zav. cilinder od Zete 2.1 td, sprednji zavorni diski, ploščice in čeljusti pa od Dedre Turbo (fi 284 mm diski in 54 mm batki v čeljustih).
Rezultat je zelo zadovoljiv :D

Sproti sem na zunanjih zglobih in zavornih čeljustih menjal manšete/prašne gumice.
Slika
Ker očitno se zadnje čase za te stare krtije prodaja potrošni material slabše kvalitete :?

En čas mi je na zadnjih desnih vratih na ročki za pomik stekla manjkala RF blenda. Nič dramatičnega torej, bi bilo pa lepo, če bi bila.
Slika

Te blende same nove ne dobiš, če imaš srečo pa jih dobiš skupaj z novimi ročkami. In cene le teh so prav blesave glede na količino kupljenega materiala, tako da sem zagnjavil @zzzzevs87, da mi je odrezal nove blende

5 minut igranja v delavnici in voila :)
Slika
Slika

Nosilec za aku je že en čas zgledal prav nebogljeno, saj je 37 let staro plastiko zob časa in temperature načel v tolikšni meri, da je aku na njem samo stal in se ga ni dalo privijačiti. Novega ne dobiš, najdeš samo 30+ let stare rabljene originale. Za res nehumane denarce. In ker tega detajla ne opaziš kar tako, sem dal odrezati in zakriviti nov nosilec iz RF in spet je vskočil @zzzevs87 s to lepoto :D

Slika

Izdelek je pravi overkill po teži, je pa aku sedaj prav imenitno pritrjen na svojem mestu :mrgreen:

Po vseh teh prigodah sem delti privoščil mislim da prvo čiščenje motornega prostora po 6 sezonah :)

Slika

Pa še ena kar tako v družbi z drugo staro krtijo, ki bo deležna kakšne objave te dni :D

Slika
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7812
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

Lepi podvigi =D> =D>

P.S. Sem si dovolil popraviti link do ene izmed slik, da sedaj deluje ;)
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1012
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Čakaj, da vidiš podvige še na ostalih dveh krtijah. Moram slike še popredalčkat pa spet kako uro časa poiskat :mrgreen:
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1012
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Gremo naprej ...

159


Po zadnjih peripetijah s klimo peljem avto do klima majstra, da napolni sistem.
Ja ...... izpod odbijača je bilo slišati prav imenitno in izrazito sikanje med polnjenjem, tako da očitno sem nekje pridelal en zajebek :mrgreen:

Po krajšem preizkušanju z kompresorjem namudrim, da pušča spoj na kompresorju :roll:
Pri našem klubskem partnerju naročim garnituro novih tesnil in .... spet razstavim avto :roll:

Slik ni, ker to pa je višek veselja :lol:

V glavnem, med prvo montažo sta mi s konektorja padli obe tesnili. In tega zaradi čudovite dostopnosti nisem opazil.



Po še nekaj kolobocijah sva s klima majstrom klimo le uspela prepričat, da hladi. Tu pa tam pa se mi kaj posreči :mrgreen:




Od ostalih bedarij ...

En čas me je že rajcal 1/4 colski nastavek v sredinski konzoli, ki je ostal tam po menjavi zajl za ročno in je v vsakem bolj pogumno speljanem ovinku rad naznanjal svojo prisotnost

Slika
Snamem sedeža in sredinsko konzolo pa ugotovim, da za ceno enega dobim dva :lol:
Očitno sem neroden in pozabljiv

Spet je bil čas za en malo bolj temeljit servis

Slika

Torej, poleg rednega servisa sem se odločil, da sprednja KYB amortizerja po 30 kkm nista vredna vgradnje in ju bosta nadomestila navadna bilštajna

Pa ker je vozen park star in številčen, poleg tega pa imam srečo, da pogosto vidim kaj takega ..
Slika

... sem poiskal zalogo manšet za zglobe :lol:

Slika

Poleg menjave manšete na enem končniku na delti sem našel strgano manšeto še na ne dve leti stari štangici na sprednjem stabilizatorju na 159. In ker sem škrt ne zamenjam cele štangice, ko so zglobi brez zračnosti :mrgreen:

Velika in nadležna sitnica.
Zadnja selena na obeh sprednjih spodnjih rokah sta po 30 kkm bila že malo mehka, posledično se je 159 na kolesnicah, v ovinkih in na slabih cestah obnašala kot krava s slabimi kolki :roll:
Sledila je menjava z mislim da bolj trpežnimi nadomestki

Slika
Slika

Sproti sem zamenjal zadnjo levo zavorno čeljust ter s krownom našprical še sprednji in zadnji most. Ker je oboje zgledalo, kot da bi avto nekaj let namakal v morju, nimam pa želje to čez nekaj let menjati.


Še nekaj bedarij

Manšeta okoli ročne je bila enem mestu rahlo natrgana... zato sem poiskal novo

Slika

In ker če iščeš tudi najdeš poljubno kramo, sem poiskal še novo bunko prestavne ročice in pokrovček ter manšeto prestavne ročice. Vse to je zgledalo že malo utrujeno
Slika

Sredinska konzola zgleda sedaj nekako tako
Slika

Ob priliki obdelam še naslon za roko

Prejšnjo sezono sem uspel opraskati 3 od 4 letnih felg, zato je za novo sezono sledila nova barva.
Slika
Slika

Razlog za črno barvo je v tem, da sem lenoba, ki se mu teh felg res ne da čohati ob vsakem pranju. Na črni se prah od zavor komaj kaj opazi :mrgreen:

Za prtlažnik sem končno nabavil novo plastično korito in mrežo, da bo krama vedno tam, kjer jo bom odložil.

Slika

Pred leti mi je eden od psov uspel z...t pokrovček za jeziček z zaklep zadnje haube, zato sem poiskal drugega. Za začetek sem uspel nabaviti le pfl pokrovček, ki se ga z malo spretnosti in vpasa na fl karoserijo. Kasneje pa sem našel fl pokrovček in ga takoj zmontiral.


Nekje med vsemi temi peripetijami sem se na svoji in ženini prioritetni lestvici pomaknil mesto nižje :mrgreen:

Slika

Kljub temu da je po izgledu moja mini kopija, je pa dosti lepši :lol:
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7812
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

Čestitke za dva nastavka in eno mini kopijo :mrgreen:
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9772
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

Zajeten projekt. =D> Odlično zrihtane manšete. Jih imaš tudi v sivi barvi? :mrgreen:
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1012
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Manšete v sivi barvi ?

Mogoče tisto, kar imam na glavi in spreminja barvo na sivo :lol:
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Odgovori
  • Informacija