Če si izločil vse mehanske dele (motor v fazi in kompresija OK).
Potem začni gledati električno napeljavo in senzorje.
Nazadnje ko sva gledala je bilo vidno da senzor temperature v sesalnem kolektorju javlja zelo visoke temperature, kljub temu da avto že par dni ni laufal...
Je bilo to razrešeno z menjavo senzorja? Če ne, potem bi jaz začel preverjat vso napeljavo na tistem koncu motorja. Tam je kup senzorjev in regulatorjev, ki se napajajo iz istega vira in imajo tudi skupno maso.
Lahko probaš z izklopom določenih senzorjev in aktuatorjev (potegneš konektor dol z EGR, Swirl aktuatorja, dušilne lopute...) in probavaš.
Lahko tudi pomeriš ali na konektorje teh senzorjev pridejo smiselne napetosti (vsak senzor in aktuator rabi vsaj maso in napajanje, ter nek kontrolni signal)...
Sem imel identične probleme. Avto je ugašal med vožnjo. Ni kazalo nobene napake na Fes. Kriva je bila inštalacija oz. kabli zadaj pri motorju. Menjal sem komplet inštalacijo in od takrat dalje ni bilo več problemov.