Kako živeti s klasičnim avtomobilom...

Vse o oldtimerjih, izkušnje, obnova,...
Odgovori
skoda lover
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 13, 2006 9:22 am

Za tiste, ki mislite da se mi je zmesalo... Na sliki se vidi, da iz lukenj vijakov tece olje.

Slika

Luknje stojnih vijakov gredo v oljne kanale... In ce ne namazes z loctite zacne scasoma puscat olje cez. Vprasanje leta pa je kako se lahko odlomi vijak, ki cez navoj pusca olje??? Ni zdej da ga rja napade. Ocitno utrujen material.
skyblue
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 763
Pridružen: Sr Sep 07, 2011 9:06 am

Če imaš prostor pod alu zaščito uporabi daljše stojne vijake, ter distančnik/pušo za razliko večje dolžine stojnega vijaka. Jaz sem tako modifikacijo uporabil večkrat, razlagam si da na daljšem vijaku pride do manjših napetosti, posledično naj bi stojni vijak zdržal...
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Kolega pršo do istih ugotovitev. Je mislo da je na integralki prevrtal v oljni kanal, nakar je ugotovil da je tko že tovarniško. Tko da zgleda stalna praksa italijanov :lol:
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
skoda lover
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 13, 2006 9:22 am

Ja ja standard... Tko da mislim da odsedaj naprej dajem samo se z loctite vijake v glavo. Po krajsem premisleku sem se glede na to, da sem ta vijak odlomil z tamalo racno, ki zagotovo ne prenese sile za vtrgat m8 vijak, odlocil da vijake zamenjam. Konec koncev so stari 23 let in milijonkrat so bili pregreti. Verjetno je matetial ze malo utrujen...

Mora biti utrujen material da matico in navoj skozi katere tece olje odvijas z malo racno in odleti vijak... Tako da sem letel kupit nove. Klasika 8.8 trdota ker se baje najbolje obnesejo. Trsi so bolj krhki in manj odporni na temperaturne soke.

Vsi navoji spucani, sprani in namazani z tesnilom za fuge od loctite.

Slika

Pa so sle 2 ure naokrog... Vmes sem pa opazil se da solzi iz termostata. Ga moram zamenjat da ne bo drame.
skoda lover
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 13, 2006 9:22 am

No danes sem imel samo nekaj uric za se igrat okoli avta tako da sem najprej zamenal termostat. Demontiram starega in hocem prestavit senozorje, ki so na njem pa ne gre. Ena brihta je zamenjala med sabo luknje za senzorje in se je rob matice zadeval v ohisje. Sem moral pobrusit senozorju robove matice .

Potem sem pa z veliko preklinjanja nataknil turbino nazaj in si privoscil nove varovalne matice in podlozke.

Slika

Se pa pri teh letih ze razkrajajo cevi za vodo. Sploh te okoli turbine so ze vse slabe. Ker se original ne dobi nic vec sedaj kombiniram silikonske cevi in kolena da spravim skup.

Slika
skoda lover
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 13, 2006 9:22 am

No danes sem se pa lotil potem se menjave pokrova ventilov, natikanja zadnjih cevi,.. Sem zabil 4 ure da sem vse zakljucil in sestavil se nadomestni oddusek.

Original cevi so trde ko kamen in imajo tudi razpoke. Tudi to je izvor vonja po olju, ki se tako rad siri okoli starih avtov.

Slika

Enamo kot cevi za vodo, olje, odduski... Lazje dobit nazaj nedolznost kot original cevi. Tako mi ne ostane drugega kot, da kombiniram silikonske cevi. Moram samo se nekako odstranit te oznake na ceveh, ker so res grde.

Slika

Nujno moram zamenjati tudi cev za blow off in eno cev za vodo, ki so res slabe. Potem pa se vse ostale, ki so malo manj slabe :/

Slika

Slavnostnemu vzigu seveda sledjo obvezni dimni signali od vsepovsod. Ko se je dim razkadil in novi termostat pokazal voljo do zivljenja sem se zadovoljno odpeljal domov
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7812
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

Pardon za neumno vprašanje, kako pa povežeš kolena in cevi? S kovinskimi cevmi znotraj silikonskih in objemkami, če prav vidim?
To recimo potem kar vse skupaj v kompletu nabaviš?
skoda lover
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 13, 2006 9:22 am

Na enem mestu se zdruzita dve koleni in prikljucek za cev. T-kos 16-8-16 zdruzuje 8mm cev, 16mm koleno 90° in koleno 16-22mm.

Dobi se vse mozne kombinacije teh komadov za stukanje. Narejeni so na smrekco in zategnes okrog objemko. Kej bolj pametnega ne poznam.
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7812
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

Hvala. Kje pa si kupil?
skoda lover
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 13, 2006 9:22 am

Vsepovsod kjer najdem. Od ebay, aliexpres, stare zaloge iz casov delte. Drago je to ratalo ko pes.

Dve koleni in meter cevi sem placal cca 60€!

Se pa po novem nic ne kadi in ne smrdi iz avta.

Imel sem manjso stalo ker mi je na avtocesti vrglo cev dol iz intercoolerja. Podtlak motorja je potegnil cev skupaj in motor je ugasnil. In avto se mi je ustavil na vkljucevalem pasu avtoceste. Sem jo hitro popihal ven iz avta da me kdo ne zgazi. Ko me je pa avtovleka odlozila na varnem je bilo pa popravljeno v 5 min.
skoda lover
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 13, 2006 9:22 am

Ne morem verjet da je ze eno leto odkar sem kaj napisal na to temo...

U glavnem sem zadnje leto na kappi bolj malo delal. Tezav nekih ni bilo. Odkar sem menjal cevi odduskov je vecina vonjav izginila. Menjati sem moral se cevi za bencin ker so se cevi izpred 2 let zacele razpadat.

Se pa zadnje pol leta vozim z sluzbenim avtom, tako da kappo bolj za veselje vozim cez vikende.

Sem pa dobil dobro ponudbo in nabavil na novo oblecen usnjen volan in original tepihe.

Slika

Slika


Edino zadnje dni sem opazil da se mi avto nikakor ne odrosi. Tudi jakost ventilatorja in moc gretja je bila sumljiva... Po dveh dneh tuhtanja sem pa odkril, da avto ne tesni pokrov/nosilec kabinskega filtra, ker je polomljen.Tocno se ne spomnim kako in kaj ampak ocitno sem to pozabil popravit. Danes sem ga potem zamenjal pa bomo videli kako bo.
Odgovori
  • Informacija