Binji napisal/-a: ↑To Feb 07, 2023 9:35 pm
Zanimivo tole. Bi stvar šla tudi v luči od 156/GT?
156/GT imata ponavadi luč na parabolo. Tko da je montaža veliko težja. Prvo je potrebno odstranit lečo (upaš, da je luč sestavljena z butyl, če je permseal, se boš hudo namatral), potem pa je potrebno led lečo pritrditi z "bolt pattern" ali pa threaded shaft (ki je ponavadi malo lažji pri parabolah).
Za primer, tale Sanvi led luč nima threaded shaft.
Več na:
https://www.morimotohid.com/morimoto-m- ... quantity=1
Drugo, tehnični... zna bit težava, ker regulativa pravi, da mora imeti vozilo z več kot 2000lmn skupne svetlobe še avtomatsko nastaviljivo višino luči in pranje žarometov na 1 vir svetlobe.
Kar pomeni, da je Sanvi luč švohnejša (pod 2000lmn) pa nihče ni težil ali pa se tistemu na tehničnem ni dalo ubadat. Konec koncev če očitno ne slepi tudi sam nebi kompliciral.
Na drugi strani je pa zavarovalnica, ki pa tudi zna težiti (odvisno od agenta, ki pregleduje). Ker tako vozilo striktno pravno gledano ne spada v tehnično brezhibno vozilo in v pogojih zavarolnice imaš, da izplačajo škodo zgolj pod pobojem, da je vozilo tehnično brezhibno (to ne pomeni, da je vozilo opravilno tehnični pregled, ampak ga oni lahko dodano opravijo v času cenitve).
Drugo, če že sprejmeš tveganje in se lotiš zadeve in želiš malo boljši produkt imaš pa 2 možnosti, ki so na zelo visoki kvaliteti.
Morimoto MLED 2.0 - ampak ta je extremno traga + potreben uvoz, nevem če kdo v EU prodaja
NHK bi-led V (5 generacija je zadnja, ima najbolšo kratko luč in dobro dolgo)
NHK bi-led IV+ (4.+ generacija, ima dober kratek snop in izredno dober dolgi snop)
Za nekolko težjo montažo (ar159 je ena najlažjih) imaš nekaj firm znotraj EU (AutoGamma Poljska - priporočam, jih je še nekaj na poljem, madžarskem, slovaška ...). Malo si poglej njihovo stran, Auto Gamma je recimo je posrednik za NHK oz. imajo še neke svoje "Global", ki jim dela ista firma.
Glede na to, da so luči za 156/GT rabljene relativno ugodne, pa bi jst recimo našel eno rabljeno in poskusil odpreti, da vidiš kako težko gre narazen in če gre (butyl samo segreješ na cca 100-120°C ene 10-15min) narazen, probaš zmontirat in pomeriš na avtu. Butyl se da kupit v EU brez težav, tako da preprosto zapreš luč nazaj.
Še en problem tega je, da bo še lažje opazit, da gre za predelavo luči, ker bo na videz drugačna. S tem si povečaš možnosti, da imaš težave z "zakonom".
Pri 159 se to na prvo oko ne vidim, ker na zunaj zgleda povsem enako.
Če opišem še svojo izkušnjo. Na prejšnjem avtu sem zmontiral bi-led i.lens PJX lečo. Sveti super, prvo in drugo leto na tehničnem ni niti trznil, tretje leto (druga oseba) je pa postal nekaj sumljiv. Po cca 10min gledanja luči, gledanja pod haubo, gledanja slik po internetu je le "obupal" in me spustil. Zakaj se je zapičil? Ker naprava za pregled žarometov jim pokaže nek približek kolko je luč močna in moja bi-led leča je bila močnejša.
Za primerjavo. Tale bi-led leča je svetila veliko bolje kot moja trenutna Giulia 35W D3S luč. 35W xenon ima več kot 2000lmn in posledično zato ima Giulia tudi auto-leveling in pranje žarometov.
V prilogi nekaj slik moje modifikacije in improvizirane "pečice".