danes štartam iz LJ,pa mam filing kot da avto ne vleče kot bi moral,potem pa pri določenih obratih avto doseže normalno brzino(res da malo počasneje),ko pa sem za probo pohodil do konca mi je za trenutek zagorela lučka z obrisom motorjain takoj ko so obrati padli je ugasnila.Kaj bi to lahko bilo?Je možno da LMM?
Recirkulaciji izpusnih plinov, je v bistvu namenjen zmanjsevanju emisij, poskrbi, da gre del izpusnih plinov, nazaj v sesalni kolektor in tam se enkrat zgori, tako se najlazje odpravlja del saj.
Najprej preveri, če je LMM. To storiš tako, da ga odklopiš (ali pa naj ti ga nekdo odklopi - ni potrebno nobenega orodja). V tem primeru bo motor delal po fiksnem programu (vnaprej programirane vrednosti) in se ne bo zanašal na meritve iz LMMja. Če se zadeva izboljša, veš kje je vzrok.
Če ne, je za preveriti overboost ventil na turbini in EGR, tko kot so ti že napisali.
pravis da ti je zagorela lucka za motor in da ti je avto ugasnil?si ga potem lahko vzgal spet brez problema?meni se je to tudi ze zgodilo,sem bil na testerju in somi marsikaj povedali.ampak moja izkusnja je taksna,da je to zaradi naftnega filtra.ko sem ga zamenjal je avto delal nprej brez problema.ker filter ne prepusca dovolj goriva,se izpusni plini spremenijo in racunalnik javi napako.probaj to.meni je to se zgodilo ze dvakrat.ni panike.
Ne avzo ni ugasnil,ampak ko sem dal gas do konca se je za trenutek prižgala ta lučka za motor,ko pa sem spustil gas pa je takoj ugasnila,ter se do sedaj mad vožnjo ni več prižgala-res pa je da zdaj malo počasneje vozim ker malo cvikam.