Pred nekaj dnevi se m naletel na hudo neurje ko sem se vračal iz portoroža.Moram reči ,da je bila vožja zelo nadležna in rahlo zastrašujoča zaradi počasnega brisanja brisalcev.Prisiljen sem bil ustaviti na omv-eju in počakati 1 uro da so se razmere umirile.Nekaj dni kasneje sem na očetovem avtu(nissan patrol) uklopil max hitrost brisalcev ter na moji alfi.Opazil sem neverjetno razliko v hitrosti brisanja!Avto je star 2 leti in me čudi,da se motorček tako obnaša(gumice so nove)Kam na servis?kateri motorček?koliko denarja?
ponavadi ni proble motorcek ampak mehanizem brisalcev-med puse stece voda in pocasi ti zaribava in na koncu ko zariba al ti prekuri motorcek ali pa mehanizem polomi-no saj tako je pri vw ki je itak standarda napaka
mehanizem dol odsraufat, zadevo pogret da se sploh vrti, odpret in na novo namazat in imas mir
res se cudim, enkrat mi brisalci delajo, enkrat crknejo, cez 1 dan spet delajo...mogoce kdo ve kaj je to? btw zadnji brisalec zmeraj dela
avto je 147 jtd 2005
Pojma nimam. Tut js mam zanimiv problem. Sumim senzor za dez... obcasno se mi brisalci ustavijo na sredini šipe. In pol jovo na novo jih je treba ugasnt in se 1x prizgat.
Ej nimam ideje, čuden primer pa imaš ja. Če varovalke ne bi bile vredu, pol ti sploh ne bi delali brisalci, ne pa da enkrat delajo enkrat ne. Zgleda da kot si že sam ugotovil štrom ne pride do motorčka oz. se prekinja nekje stik. Kabel kje nacvikan??
Meni so se stalno zatikali, obstali na sredini šipe, se med delovanjem v intervalnem nacinu izklapljali ...
Kriva pa je bila mast na rotorju oz. kontaktih rotorja. To sem dobro ocistil in sestavil nazaj.
Sem pa zadnjic videl puntota z enakim problemom, tako da je problem v koncernu zgleda.