Sicer ti je bilo nekaj ze odgovorjeno, ampak ne bo skodilo ce se jaz napisem.
Motorno olje teče mislim da je pr vzrajniku, ker tam spodaj kapla - nujno moram rešit ( steče cca 2dc na dan )
Olje ti verjetno pusca na semeringu pri vztrajniku. Z leti pac pride tudi to.
Dela je kar nekaj in sicer odmontirat menjalnik, odviti vztrajnik in menjati semering. Slisi se ne veliko ampak je kar. Pa se semering je svinjsko drag. Najdrazji del pri generalni poleg gredi
voznikov sedež škripa
Poglej ce je sedez sploh privijacen tako kot mora biti pa namazi malo tam kjer se preklaplja naslon.
je znižana in trda pa včasih tud precej niha
To je zato ker imas ali cenene fedre, ali pa zato ker so pri teh kilometrih/letih amortizerji zjahani. Se prej gredo k hudicu ce se namontira nizke vzmeti.
sveti tudi luč za akumolator?? - alterntor fuč?
Polni gotovo ne dovolj. Lahko da je okvara samo na diodah.
in avto nabira vrtljaje v leru čeprav je ogret do 2000 rpm
Za zacetek ocisti loputo, nato pa se motorcek prostega teka. Lahko se tudi LMM-u meša.
kje bi dobil slike kako zgleda zadeva in jermenice okoli kompresorja klime ker mi nekaj manjka da si jo uredim.
Bom mogoce jutri slikal. Nimam nic pri roki.
kako popravim pepelnik ki se odpira samodejno
Verjetno se ti je snela vzmet na mehanizmu. Malo si poblizje poglej kako naj bi delovalo.
Moje ime je Niva, Lado Niva. Sem terenski človek!