Nakup rabljene: AR 159 ali Brera

Vodniki o nakupu in vzdrževanju

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Glede na to, da nihče ne ve niti s katere regije prihajaš, ti bo težko kdo pomagal :wink:
pero666
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1445
Pridružen: Pe Dec 12, 2008 6:09 pm
Vozilo: 166 3.0 V6 & 159 TI

a zdej isces mehanika ki ti bo pomagal izbrat avto, al isces forumase, ki te bodo okol vozili in demonstrirali konje?
Ce isces preverjeno vozilo, ti lahko priporocamo Zival ki ti uvozi preverjen avtomobili po zeljah, ampak se znas nacakat.
Ce pa bos kupila na avtonetu, se pa na nakupe precej spozna Alfasan, ki dobro spremlja komplet ponudbo in svetuje ceno :)
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7812
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

Mislim, da je čisto pametno, da bi rada še koga s sabo za drugo mnenje. Že tako so sami nategatorji. Letališke se je bolj kot ne za izogibat, drugonpa odvisno.
Žival ti tudi jaz priporočam, za kak lokalni avto pa najbolje, da ga pokažeš, pa se potem morda kdo od blizu javi, da gre zraven pogledat. Če nič drugega, dodaten par oči nikoli ne škodi.
mkavci9
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 233
Pridružen: Ne Sep 03, 2006 7:07 pm
Vozilo: Alfa 159SW 2.0 JTDm
Kraj: primorska

Pozdravljeni!

Ker sem imel totalko s svojo 156, sm v fazi iskanja 159, jtd, sw.

Iščem samo 150 in več konjev. Danes sem dobil ponudbo 120 konjske, mojster, da jo lahko čipam, če mi je premalo, ker je kao isti motor, samo računalnik drugi. A je to res? A niso 150 konjske 16 ventilske , 120 konske pa 8 ventilske?

No zarad opevanih problemov (letev in sesalni kolektor) iščem nad 2008 letnik. nekje sem na forumu bral, da majo 2006 in 2007 pa bolj trpežno sklopko, oziroma potisno..

Pogledujem a 2.0 motorji.. ker jih večina vas hvali.. a mi je budget prenizek.. tam do 7 jurjev bi dal... Vem da je to ššaranje dvorezen meč..ampak si sam šraufam... in mi ni panike tud kaj zamenjat... pa vem kaj mam... ITak bom pod vsakim pogojem takoj naredil velik servis.. vztrajnik pa sklopko tudi sam zamenjam, če bo treba. Kar se tiče motorja pa itak zdrži pol miljona komot. Raje dam kakega jurja manj, pa zamenjam stvari in vem kaj imam, kot jurja več.. pa glih tko kaj gre falit.. servisom in mehanikom pa itak ne zaupam prav nič.. sorry..


Sm miren voznik.. zato me najbolj zanima kako je pri teh verzijah motorjev ki so na voljo, situacija s turbo luknjo..
Zdaj sem navajen na alfo 156 jtd 105 konjev.. ki ima kratek menjalnik, pa staro, švoh turbino, in se res lepo obnaša v nizkih obratih, po mestu, na serpentinah...

Fotorv biši stilo jtd, s 115 konji je čisto drugo.. NIzke prestave ima daljše, močnejšo turbino, katera pa včasih ne odpre.... in kar čakaš,, pa tudi čez kake prelaze, ostre ovinke., ga moraš met na obratih... To mi ni všeč....

Kako se obnaša 150 konjska, 16v v praksi? se to s čipiranjem da kaj porpavit? ker imam namen odstranit DPF in dat TribesManu to preračunat:)

Ti dve sem šel pogledat.
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID= ... DM%20Progr.." onclick="window.open(this.href);return false;.
lepa.. zgleda kul... moti me masten motor-blok na vrhu, na desni strani, pod čeopom za dolivat olje. Drugače teče lepo,, pa zgleda tudi pošteno.

http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID= ... DM%20Disti.." onclick="window.open(this.href);return false;.
ta ma zdej 226.000 km, zgleda dokaj kul.. opreme je veiliko, nornajost bi bla za ščistit ker je malo zamazana, kar se tiče prenosov in volana ni zaznat nobenega lufta, kar me kar malo preseneča za te kilometre, malo sem začutil vibriranja, tresenja ob malo stisnjeni sklopki, pa tud pri motorju je nek. zvokič, ki bi lahko nakazoval da bo zrtajnik počasi, počasi spustil..

no hvala za nasvete v zvezi z voznimi lastnostmi

lp
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

120HP motor seveda ni isti, je 8V tako kot si sam ugotovil. Se ga da čipat, tako da je po čipanju tam tam nekje z original 150HP oziroma malo močnejši.

120HP je recimo temu trpežnejši motor. Nima zloglasnega sesalnega kolektorja z loputami, ki rade odletijo. Tako da če ti moč ni pomembna, je to plus.

Kako se pa pelje, pa pomojem najbolje da sam probaš, boš najbolje videl.
mkavci9
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 233
Pridružen: Ne Sep 03, 2006 7:07 pm
Vozilo: Alfa 159SW 2.0 JTDm
Kraj: primorska

Hvala TribesMan.

Jutri grem pogledat eno lepo očuvano 120 konjsko, čipano na 153konjev.. Pa upam, da se jo bo dalo malo probat, da vidim kako se pelje.

Danes sem si v Kranju ogledal dve, eno 150 konjsko,precej zvoženo, pa eno 170 konjsko 2.0jtd.

Neki sm že searchal in bral... in kot razumem, veliko ljudi priporoča ta novejši 2.0 motor. Kaj je razlika s 150 konjskim. Kaj so plusi?
Videl sem, da ima turbino na vrhu. Sklopka, vztrajnik , menjalnik so isti kot pri 150konjski?

kar širok razpon imam. Bil sem že odločen da nabavim 150 konjev, zdaj pa gledam tud 120 Po danes videnem sem pa normalno najbolj navdušen nad 170 konji :) predvsem ker je bila 2010 letnik in lepo ohranjena in kar dobra cena..

Kater motor je je najbolj hvaležen, pa ekonomičen?

Naj še povem, da avte priklopim na računalnik- mutiEcuScan in so prodajalci kar malo v šoku:)


lp
pero666
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1445
Pridružen: Pe Dec 12, 2008 6:09 pm
Vozilo: 166 3.0 V6 & 159 TI

Jaz sem ob kupovanju bil preprican, da bo 100% 2.0 jtdm letnik 2010+ z usnjem ter da ga bom cipal na 200 konjev. Na koncu sem pristal z leto in pol starejso 1.9 TI. Na zacetku sem bil razocaran, predvsem ker sem navajen sestaka, predvsem pa pri 159 se vedno pogresam tako lahkotnost voznje in uzitek v prestavljanju kot je to pri 166.
Sedaj pa ce bi se enkrat kupoval, bi mi bilo vseeno za motor. Mi je ratalo vseeno al ma 120, 150 al pa 180 konjev.
Naj ima raje opremo, ki jo rabis pa da je mehansko ok.
mkavci9
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 233
Pridružen: Ne Sep 03, 2006 7:07 pm
Vozilo: Alfa 159SW 2.0 JTDm
Kraj: primorska

hja,, nekako tud jst razmišljam.. da če mi je bo zdej dovolj 105 konjev v 156 jtd, bi mi moralo bit dovolj tud 120. oziroma čipano na 150 dovolj.

Je tuki kak lastnik 120 konjske.. okol 2007 letnika. KAko je zadovoljen s performansami,, tko za povprečno družinsko vožnjo. Ima kaj turbo luknje na raznih sepentinah, počasnih ovinkih , križiščih?
Kaka pa je okvirna poraba v praksi?

Lp
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9772
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

120KM 8V ima precej manjšo turbo luknjo, čipana pa naj bi bila še bolj strupena, kot stock 150KM 16V motor.....
mkavci9
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 233
Pridružen: Ne Sep 03, 2006 7:07 pm
Vozilo: Alfa 159SW 2.0 JTDm
Kraj: primorska

bil zdej na ogledu.. in probi.. ene čipane 120 konske, z okrog 200.000km. Pa odstranjenim DPFjem. Presentljivo dobro se pelje, tud v 5 potegne, tud 6 na avtocesti kar vleče... Poraba pravi da je 6,8-7,2 kar je kul.

Generalno gledano... dober avto za ta dnar , za katerga se prodajajo na netu. Presenetljivo nič luftov in pa stvari, ki pridejo s temi kilomeri.
pero666
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1445
Pridružen: Pe Dec 12, 2008 6:09 pm
Vozilo: 166 3.0 V6 & 159 TI

Z realnimi 200k avto ne sme bit zjahan, ce niso delali z njim kot svinja z mehom. Seveda v teoriji moras zamenjat amortizerje ter fedre, zavore, preventivno velik servis, par cevi okrog motorja, kako roko, sesalni, egr, .....
Realno pa za dober avto z 200k ne bi smel met vecjih posegov.
mkavci9
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 233
Pridružen: Ne Sep 03, 2006 7:07 pm
Vozilo: Alfa 159SW 2.0 JTDm
Kraj: primorska

Še eno vprašanje.
Ker ne vem kdo je avto čipal iz 120 na 150 konjev... PA se ne kaj vem kaj na to spoznam.. , A je možno recimo slabo čipat?
Recimo slabo nastavit parametre, zrak, nafta, turbina... pa da to počasi zjebe mašino..

ima še kdo kake argumente za in proti 150 stock in 120 čipana na 150 ?
ROBERTH
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2831
Pridružen: Po Mar 13, 2006 9:06 pm
Kraj: Kranj

Jaz imam 159 116 KM, ki bi naj sedaj imela blizu 160 KM.
Vleče od 1.300 rpm, končna po števcu .... hm preveč. Rondoje (tiste ta počasne zvoziš v tretji prestavi. Skratka hudo prožen motor in ni potrebe po nekem "ročkanju".

Pri 253.000 km prva sklopka deluje mehko, vztrajnik brez kakršnih koli znakov, da ima toliko km in je čipan. Sem hotel menjati zaradi vleke gliserja in kupiti avtomatika cca 200 km, pa sem po nekaj ogledih scagal.

Sam sem bil od vsega začetka prepričan, da je 116/120 KM odličen motor. Je bulletprof!
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Ko temu motorjo odstraniš EGR in DPF je zadeva praktično neuničljiva. Nima praktično kaj crknit. Praba ~6, gre pa bolje kot 150HP, s tem da sklopka ni praktično nič bolj obremenjena kot pri 150HP motorju, navora je več, samo ta navor je v višjih obratih čez širše območje obratov, zato je motor veliko bolj "prožen" kot original 150HP.

Edina težava ki ti še ostane so znani primeri s težavami na menjalniku (ležaji), samo ta težava isto velja tudi za 150HP motor, ker je menjalnik isti. Ima pa 150HP motor še eno dodatno neumnost, ventile v sesalnem kolektorju, ki so znani po tem da radi odletijo v motor in poškodujejo notranjost, tega pri 120HP ni...

Jaz mislim, če nisi nek "dirkač" ti bo čipan 120HP motor čez glavo dovlj.
mkavci9
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 233
Pridružen: Ne Sep 03, 2006 7:07 pm
Vozilo: Alfa 159SW 2.0 JTDm
Kraj: primorska

ja,, kolkr sem vozil očetovo 150 konjsko Cromo in to 120 konjsko - čipirano... mislim, da ni nekih razlik

hvala mojstra.. cenima take nasvete od preverjenih ljudi:)

malo me edino skrbi, kje je blo čipirano.. in kako je to narejeno. da ni kaka packarija, ker kot pravim se ne spoznam na čipairanje ... Iz prakse pa vem, da ne prava mešanica goriva in zraka zna narest probleme..

lp
Odgovori
  • Informacija