Evo mal update-a. K sem slike gor dajal, sem bolj na hitro in na pol vse skup naredil. Sem se pa odločil, da bom probal tukaj narediti čim boljšo kronologijo lastništva te lepotice. Sicer bo kakšna slika manjkala, saj do sedaj nisem ravno vestno beležil trenutkov s tem avtom. Ampak se bo tole popravilo.
Nekateri od vas veste, da to ni moja prva 166. Prva je bila
TALE
Tista alfica je bila kupljena bolj na silo, ker sem se moral znebiti prejšnjega avta, zato tudi nisem imel časa izbirati kaj dosti. Avto je bil precej slabo ohranjen, sploh notranjost, potem pa se je še moja situacija malo spremenila in zadeva je morala od hiše, saj so bile finance potrebne za druge stvari.
No, za dve leti sem se "preselil" v Renault Clio Storia dCi (68KM)
, takoj ko je bila prva šansa, pa sem ga zamenjal. Sicer sva z ženo (oz. takrat še punco) iskala najprej karavana, nekje do 8k €, na koncu pa je bila ponudba tako qrčeva, da sem pop**dil in začel gledati tudi za ostalimi variantami. Bolj ko sem gledal, bolj so se mi spet Alfe vozile pred očmi. Seveda je sledil še pogovor z ženo, ki je bila nad idejo kar navdušena, saj ji je bila prejšnja 166 všeč, predvsem zaradi prostora in udobja.
Na avto net-u sem pregledal vse in na koncu pristal na eni 166 (všeč mi je bila še ena, vendar je bila precej dražja, pa čudne feltne je mela gor). Zakaj tako švoh izbira? Hotel sem JTD, električne usnjene sedeže, tempomat in nobenega lesa.
Prvo sem šel pogledat, s tem, da sta mi dva znanca potrdila, da je avto tipi top, kar se mehanike tiče. To je sicer držalo, vendar je bila notranjost bolj boga. Svetlo sivo usnje in armaturka (svetla armaturka mi je čist mim) - oboje s kar nekaj poškodbami. Je imel pa avto že narejen veliki servis + komplet nove prednje zavore. Nekako me ni prepričal.
BTW - ta avto se še vedno prodaja:
KLIKENZI
Pol sva z ženo spet bulila v Avto net in mi reče zakaj ne bi poklical une druge (dražja, grde feltne) - no ja, zgubit ni kej.
Naslednji dan se zmenimo pri lastniku doma in avto je bil
. Že med vožnjo mi je žena poslala SMS: "to je to". Sicer je bila potrebna menjava komplet prvih zavor in preventivno za naredit velik servis ampak ok. Za nek drobiž sva še scenkala in se zmenila, da prideva v parih dneh po avto. Aja feltne - na sliki so res ble grozne, v živo pa so super
Torej, avto me je prišel 12.250 € skupaj z original Alfa Romeo nosilci prtljažnika in skoraj neuporabljeno Thule "trugo". Zraven še 1.060 € AO (AO+ in mladi šofer - žena) in kasko (full kasko z vsemi kombinacijami) - vse max popust (55% oz. 50%).
Gre za 166 2.4 JTD 110kW Distinctive, vgrajen pa ima tudi čip (zopet ne vem od katerega proizvajalca in na kakšno moč).
12.8.2008, ob prevzemu (prejšno alfo sem kupil pa 23.8.2005
)) je imela 91.230 prevoženih kilometrov glede na števec. Realno ali ne? Pojma nimam. Po ohranjeni notranjosti bi lahko tudi držalo. Po servisni knjigi, pa je moral avto dolgo stati.
Oprema:
- 6x airbag
- ABS + EBD
- ASR + ESP
- električni usnjeni sedeži (na žaslost brez memory)
- gretje prvih sedežev
- ICS + DSP
- navigacija
- avtotelefon
- CD changer
- tempomat
- usnjen multifunkcijski volan (komade za radio)
- črni števci (se mi bolj dopadejo kot beli)
- 17" original platišča
- senzor za dež
- bi-xenon
- alarmna naprava (original)
To je to, od pomembnejših stvari.
Pri avtu sem dobil Alfa Romeo etui z navodili za avto, navodili za ICS, servisno knjigo (vse IT) in vse potrebne kartice s kodami. Zraven sta bila tudi dva ključa z daljinskim odpiranjem (eden kot nov).
Prvo darilo avtu so priskrbeli prijazni sosedje v bloku. Po parih dneh je nekdo na sovoznikovi strani potegnil s ključem po prvih in zadnjih vratih, ter zadnjem blatniku.
Dobro, mam full kasko. Nekaj dni za tem sedim v službi na sestanku, ko me tajnica ven potegne, češ da hočjo policaji z mano govorit.
WTF?! Pravi, da je nekaj v zvezi avtom, da ga je nekdo ruknil al neki tazga.
Super.
Vzamem prometno in grem na parking. Imel sem udrta zadnja vrata na voznikovi strani. Kaj se je zgodilo - zraven mene je parkiral nekdo z X5 in na zadnjen zicu pustil veliko aktovko (sredi BTC-ja, bumbar). No, temu je nekdo vlomil in ko se je stegval do aktovke, je uporabil moj avto, kot oporo oz. odrivno desko.
Jah, bo pač spet kasko.
Od tega žal nimam slik.
Prvi tehnični problem, ki se je pojavil, je bilo tresenje avta pri hitrostih med 110 in 140 km/h. Ponovno centriranje gum je malenkost izboljšalo zadevo, pa vseeno še ni bilo ok. Pri menjavi za zimske gume je vulkanizer opazil, da so bile letne stopničasto obrabljene, zato je bil avto tudi precej nemiren na cesti. Gume so letele v smeti (Pirelli P6000). Na zimskih, čeprav rabljenih, je bilo vse ok. No, ta nakup rabljenih zimskih se je izkazal za moj največji kiks - v snegu so bile namreč skoraj neuporabne - po ravnem je še šlo, vse ostalo pa pozabi. Ampak sem zdržal do pomladi.
Decembra sem se ženil in seveda hotel imeti avto poštiman. No, avto dobim v torek, poroka v soboto. V sredo zvečer se greva s kolegom še malo zapeljat z avtom, da bo znal vozit na poroki. Takrat še vse ok. Pridem zjutraj do avta, na sovoznikovi strani spet risi na prednjih in zadnjih vratih.
spredaj:
zadaj:
No, te rajse so še vedno gor + dve dodatni na zadnji haubi. Ker pa je sedaj že več kot pol leta mir s tem, bom dal zadevo spomladi poštimati. Za tem pa pride na vrstu tudi poliranje - tukaj mi bo uporabnik @ABS priskočil na pomoč.
No vmes jih je še zadnji odbijač 3x fasal na parkiriščih. 2x na levi strani pri ženi v službi in 1x na desni strani pri meni v garaži pod City Parkom. Tud to bo stric kasko uredil spomladi.
Vmes sem zamenjal še brisalce (22 €), nabavil nove 225 45 17 gume (Goodyear F1 GSD) - gume so sicer letnik 05, vendar povsem nove (300 €) - maja pa sem naredil še veliki servis, skupaj z menjavo prednjih diskov in ploščic. Pri popoldancu me je vse skupaj prišlo 650 €. Ker so se mi občasno prižigale lučke za emisije in izpad ABS-a in ESP-ja, sva preverila še to. Ugotovil je, da imam blokiran EGR ventil (ploščica) in da je očitno izolacija ABS senzorja na prvem desnem kolesu slaba, zato v mokrem pride do stika.
Ker so mi v tistem času začele luči svetit v tla, sem avto peljal še do majstra, da mi je priklopil avto na tester. Luči je poštimal, tako da sedaj svetijo v normalni višini, tudi z ABS senzorjem je nekaj čaral, saj se problem pojavi le še občasno - če avto dolgo stoji na dežju. Spomladi moram dokončno zadevo poštimati. Strošek tega posega 40 €.
Do jeseni tako ni bilo stroškov, potem pa zopet registracija (130 € več za kasko, zaradi povečanja nevarnosti toče
), pa nove zimske gume 225 45 17 Michelin Alpin PA (600 €).
Kot sem že v drugih temah pisal, se je začelo pojavljati cviljenje pri zavorah, pa tudi ročna začela blokirati. Dejansko je bilo vse vezano na zadnje zavore, zato sem nabavil nove zajle za ročno, nove zadnje ploščice in dal postružiti zadnje diske (minimalno):
Pred menjavo:
Zajle - teflonske:
Ploščice:
Ta poseg me je olajšal za skupno 112,50 € pri popoldancu.
To se je zaenkrat delalo na tem avtu.
Plani:
- popravilo lepotnih napak na barvi in laku
- poliranje
- odprava težave z ABS senzorjem
- nakup novih emblemov spredaj in zadaj
- nakup novih tepihov
- nakup loud linka (ali nekaj podobnega)
- zamenjava manšete menjalnika z usnjeno
- lepotno popravilo ALU platišč (morda barvanje na grafitno barvo)
- čiščenje ali menjava EGR ventila
Mislim, da je to zaenkrat to. Več slik avta bo pa še sledilo.