No alfisti, pa da vidim vaše mnenje.
Problemček imam s svojo alfo in ta problem pomeni potrebno po zamenjavi mašine.
Zgodba pa gre na kratko takole. Avto je vedno bil servisiran pri pooblaščenem slovenskem serviserju, katerega imena ne bom imenoval. Ko sem avto kupil je imel (po števcu) prevoženih 90.000km. Pri 120.000 sem naredil veliki servis na pooblaščencu. Kmalu zatem je odpovedal 4. ventil - luknja skozi. Torej 30.000 km sem naredil brez problema. Ta isti pooblaščen serviser mi je zamenjal ta ventil (cena popravila okrog 600 eur). Čez sedem mesecev se je stvar ponovila, le da sem tokrat naredil le 20.000km. Pooblaščenec mi je to popravil na svoje stroške, kajti napaka očitno ni bila odpravljena. Hkrati me je poslal na menjavo softvera in ta je bil pregledan in zamenjan. Hkrati so se naredile meritve na mašini med vožnjo in meritve so kazale vse nekje v mejah normale. Zatem sem naredil slabih 10.000 km in stvar se je ponovno ponovila....
Sedaj je ta isti pooblaščene razdrl celotno mašino, saj naj bi bil po njegovem kriv kakšen batni obroček, saj po njegovem velevanju pri menjavi ventila ni razdiral celotne mašine in pregledoval batnih obročkov ampak je menjal samo ventil. A pri razgradnji mašine se je izkazalo, da je totalna katastrofa, da so vsi batni obročki v pizd*, da nek valj odstopa za 3 stopinje, da je bila mašina pregreta in da se popravilo ne izplača, saj bi bilo potrebno vse brusit in menjat, zato mi predlaga kar nakup nove mašine.
Torej.... Ali se mu naj obesim na vrat?? Dokazati mu tako ali tako ne morem nič... A MORDA...je malo sumljivo, da se je napaka kazala na intervalu vse manj in manj prevoženih kilometrov (30.000, 20.000 in nazadnje 10.000), torej očitno vseskozi ni bil ugotovljen pravi vzrok. Če bi že prvič razdrl vse in menjal kar bi bilo potrebno, morda sedaj ne bi imel uničene cele mašine. Kaj menite?? In kaj bi vi naredili, menjali to mašino in kupili novo ali.... Ker sam se ne znam odločit, pa glava me že boli od vsega tega skakanja okrog, sedaj pa še to...