V začetku tedna se jo ob prehitevanju ugasnil motor. V tretjem poiskusu je ponovno vžgal. Brez težav naredim nadalnjih 500 km. Včeraj zjutraj se odpravljam na delo, vžgem motor. Zagon potekal brez težav, a motor po dveh sekundah ugasne. Od takrat naprej ne vžge več.
- poiskusil sem z rezervnim ključem
- goriva je dovolj
- danes menjal senzor obratov (tistega pod zaganjačem)
Po menjavi senzorja sem se lotil pregleda dovoda goriva. Ugotovim, da nafta ne priteče niti do filtra.
Sedaj me zanima, kako priti do črpalke za gorivo, oziroma, kako naj preverim njeno delovanje? Ali imajo ti avtomobili še kakšen drug filter goriva, ali samo tega pri motorju?
V upanju na čimprejšnje in strokovne odgovore se vam vnaprej zahvaljujem.
Pumpa in injektorji so še iz časa pred vršitvijo prodaje sistema common-rail Boschu, se pravi da je proizvajalec Magneti Marelli. Rezervni deli se dobijo pri Boschu.
Ko odpreš sprednjo haubo imaš pumpo takoj na očeh...je takoj za motorjem (pritrjena s tremi vijaki). Boš pa po vsej verjetnosti moral oditi na servis da ti zadevo prečekirajo in po potrebi odmontirajo.
Kolikor je meni znano je na mojem samo en filter za gorivo. Kako pa je zadeva urejena pri keslu, pa nimam informacije. Menim da bi @El Barto znal kaj o tem povedati, saj je že imel svoj tank doli.
Zadevo, katero opisuješ sem odmontiral (odklopil 3 cevi in 2 konektorja). Če je nizkotlačna črpalka res med filtrom in aluminijastim delom (montirano za motorjem na treh vijakih), potem lahko trdim, da le ta ne deluje. Dilema se pojavi, ker sem na E per našel podatek, da je črpalka za gorivo nad rezervoarjem? Jaz nisem več prepričan, kje je ta črpalka...
Mi lahko pripneš link, kako lahko kontaktiram zgoraj omenjena člana?
K se me že omenja, nizkotlačna pumpa je v tanku, filter in visoktlačna pa pri/na motorju.
Najprej poglej, če se ni slučajno aktivirala varnostna zaščita pod šoferjevim sedežem.
Potem pregled vseh varovalk, tudi tistih, ki so okoli motorja.
Do same črpalke pa prideš, če na zadnjih sedežih odstraniš sredinski naslon roke.
Vsaj tako kaže eLearn.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Najbolje bo, da podreš sedeže v celoti in imaš lažji dostop do same pumpe. Tako smo mi naredili in je šla lažje ven. Paziti pa je treba na gumico, ki tesni tank, da ti ne pade notri in veliko živcev gre ob nastavljanju gumice nazaj. Pri meni je bila težava, ker števec za tank ni pravilno kazal in ko smo to pumpo sestavili nazaj ni bilo tega problema več.
Kako povezavo ima zaščita pod sedežem s samo črpalko? Avto deluje tudi kadar nihče ne sedi v njem... Če je delovanje te zaščite smiselno me zanima, kako lahko preverim njeno ustrezno delovanje? Varovalke sem že preveril in jih bom še enkrat.
(Naj še omenim, da sem po preverjanju delovanja črpalke (odklopu in priklopu cevi na filru) vmes avto poskusil tudi vžgati in je v določenem trenutku že kazal znake življenja ter skoraj vžgal, potem pa mu je spet zmanjkalo goriva...)
Čemu sta namenjena konektorja pri filtru goriva?
vem samo glede gumba....to ni nek senzor ali si prisoten ali ne.....to je stikalo, ki se ob večjem udarcu / trku izklopi....torej če pride do nesreče, to stikalo naredi, da prekine dotok goriva (ugasne črpalko)!
Glede lokacije (pod sedežem) pa je čisto naključno...kak drug model, avto ima to stikalo drugje....
Fantje, zadeva je rešena.
Po preveritvi stikala (je bilo vklopljeno) sem se lotil rezervoarja in opravil meritve.
Elektrika do črpalke ni prišla in te težave se ni dalo rešiti s preverjanjem varovalk...
Avtomobil je imel naknadno vgrajeno alarmno napravo, ki ima funkcijo, da ob vklopu alarma izklopi dovod goriva in črpalki goriva ne da elektrike.
Vse bi se dalo hitreje rešiti, če zaradi varnostnih razlogov priklop ne bil opravljen na zelo kompliicranem mestu.
Črpalko smo povezali po tovarniško in avto je po nekaj sekundah vžgal.
Sliši se enostavno, napako pa je bilo težko najti. Vsa zahvala gre Zdravku M. ki se je resnično izkazal.
Bi priložil slike alarmne naprave in mesta vezave, pa ne vem kako?