ko berem kako bi naj človek avto vžgal in kako se ga naj vozi, kaj vse naj posluša in opazuje preden se lahko odpelje in podobne "strokovne nasvete" se vprašaš ali gre za vesoljsko plovilo tipa challenger (ki je itak razpadel,tak kot bojo očitno vse Alfe, nekaj jih bo samih, nekaj pa jih bojo v treske vrgli jezni lastniki)
Dobro napisano,čeprav do sedaj z nobeno alfo nisem imel nekih resnih težav in upam,da bo tud pri tej samo egr za zamenjat,ampak ko bereš razne poste tuki bi se kar strinjal z komentarjem,ki si ga dal!
Crazy Alfista napisal/-a:nasa 145, ko je bil akumulator slab, amap je se vzigala, je sla tudi po treh ko si spustil kljuc za start, po menjavi akumulatorja pa dela tako kot treba
Samo čuda,da je bil aku. kriv.Že na moji sprobal da sem avto vžgal in aku odstranil pa je delal brez problema,edino nič nisi mogu delat kaj je blo na letrko povezano,avto je pa laufal brez problema samo nevem kak dolgo bi delal
tujih forumov, predvsem alfisti.net pa raje ne brat, tam je šele problemov (pač z večanjem ekonomije obsega raste tudi število problemov)
ampak se vsaj ne skrivajo, tak kot tu, ko če malo preveč vrtaš v kak problem si že črna ovca in morš o Alfi govorit kot o božanstvu,
bemti tako živlenje opranih možganov slovenceljskih
Crazy Alfista napisal/-a:nasa 145, ko je bil akumulator slab, amap je se vzigala, je sla tudi po treh ko si spustil kljuc za start, po menjavi akumulatorja pa dela tako kot treba
Samo čuda,da je bil aku. kriv.Že na moji sprobal da sem avto vžgal in aku odstranil pa je delal brez problema,edino nič nisi mogu delat kaj je blo na letrko povezano,avto je pa laufal brez problema samo nevem kak dolgo bi delal
l.p.
ce si to naredil medtem ko je avto laufal, imas pa veliko sreco da nisi alternatorja skuril, in si si prisparal kar precejsens trosek
Pri meni je akumulator okej, tako da ta ni vzrok mojih težav. Mitoma, res je problem to, da se težava ne pojavi vsakič ter da je računalnik ne zazna/zabeleži. Sem pa v tem času opazil, da avto nikoli ne ugasne, kadar npr. stoji celo noč. Vžge iz prve, tek motorja pa je zelo miren. Kadar avto stoji nekaj ur, pa je zgodba povsem drugačna. Po vžigu velikokrat ugasne, če pa ne, pa se motor obnaša tako, kot da bi mu primanjkovalo nafte (ne vem, če sem ravno zadel z opisom). Mislim, da so v AH Stepančič omenjali, da je mogoče težava v tem, da računalnik ne sporoči pravega podatka o potrebni količini goriva?! Ravno zaradi tega so mi posodobili software. Jutri bom ponovno poklical AH Veit Team. Na podlagi dosedanjih izkušenj nimam velikega upanja. V tem času pa sem spoznal, da kar nekaj obiskovalcev tega foruma ve o motorjih in ostalih rečeh dosti več kot vsi njihovi avtomehaniki skupaj!
Bugisan menine ne dela vedno isto! včeraj mi pa ravno zjutraj ni hotel vžgati,ko je stal celo noč! Je pa že na servisu,tko da sporočim kaj bodo odkrili,če bodo sploh-upam!!!