Že pred leti sem bral test v Avto magazinu glede AR GT 2.0 JTS.Na koncu članka je novinar napisal "ko bi le avto dal od sebe to,kar obljublja tovarna".
Tovarna pa obljublja 8,7 sec do 100km/h in koncno hitrost 216 km/h.Njihove meritve pa so pokazale 10,00 sec do 100 km/h in koncno hitrost 200 km/h..
Sicer nisem nek divjak,ampak vcasih pritisnem,če se mi zdi varno in moja "ljubica" po ravnem tudi ne gre čez 200 km/h.Bil sem lastnik AR156 1.8TS in 156 2.0 TS in obe sta šli z lahkoto med 210 in 220.
Glede na to,da ima GT 165 konjev oziroma 10 do 20 konjev več od prej omenjenih 156k ter sodobnejši motor,bi jih morala z lahkoto prekašati.Zato me zanima,če še kdo opaža podobne "simptome" pri svojem vozilu.
Naj povem še,da imam pred kratkim narejen veliki servis,Bosch platinum svecke(vsaka 20€) in da avto drugace normalno deluje.Prevozenih ima 95000 in je v odlicnem stanju.Če kdo ve kaj na to temo bom vesel odgovora.
LP
Ali si šel po števcu 220 ali recimo po garminu ? Meni gre oz. je šla (že nekaj časa nisem probaval limita) moja JTS kar normalno. Pospeški so sicer malo slabši od obljubljenih,na 215/17 pnevmatikah sem imel najboljši čas 8.9s/100 (na 15/195 zmiskih 8.4s) končna pa po števcu 230km/h oz. po garminu 222km/h. Cesta recimo,da je bila dokaj ravna.
In to da so imele po 145ks je bila posledica napačnega tajminga odpiranja ventilov.Napaka se je sicer rešila z menjavo odmičnih gredi ter računalnika, v najslabšem primeru je bilo potrebno menjati še ventile kar pa ni tako majhen strošek.
Naj bi imele to napako kasnejše generacije odpravljeno pa vendar so se še pojavljali podobni primeri.
Zanimivo,
imam 156 JTS sw cca. 2 leti in se tudi sam sprašujem, kje nekje je tistih 166 konjev, ki so zapisani v prometni...
Avto bi naj šel čistih 220, in imel do 100 le 8,2 sec. Pospeška sicer nisem šel meriti, ker mi je nekako škoda sklopke za divje speljavanje z mesta, ampak 220 pa res ne gre... Do 180 je takoj, do 200 tudi, pa še malo čez, ampak 220 se pa še nisem peljal - niti po števcu.
Povejte mi, forumaši, koliko obratov vam doseže v 5. prestavi pri max. hitrosti? To bo mislim, bolj merodajen podatek kot je merilnik hitrosti.
Me pa precej motijo dolga prestavna razmerja oz. razlike med njimi - še posebej med 2. in 3. prestavo. Avto bi moral imeti 6 prestav...
kje nekje je tistih 166 konjev, ki so zapisani v prometni...
Jih ni.
A to jih samo pri nekaterih JTS ni al pri vseh?Zanima me tudi ali je kdo s foruma "rešil" zadevo in kako.Je mozno,da je lahko v kakšnem primeru tud kakšna "banalna" zadeva..recimo zapacan zračni filter ali merilec pretoka zraka ali pa kakšna falirana svečka?
Ni pri vseh oz. vsaj moja gre dokaj normalno (ste me zdražili s to temo in sem šel po dolgem času probat od 0-100 ter s prvim štartom dosegel 8.8s) . Hja, če gre za serijsko napako je potrebno za pravilno odpravo napake menjati sesalno odmično gred, računalnik ter očistiti vse sesalne/izpušne kanale/ventile oz. v najslabšem primeru tudi kakšen ventil zamenjati.
Načeloma bi bil lahko krivec tudi kakšen merilec pretoka zraka vendar, če avtomobil drugače ne kaže simptomov okvarjenega MAFa...
Previdno sčisti MAF pa boš videl.
Postopek čiščenja je dokumentiran na forumu.
je potrebno za pravilno odpravo napake menjati sesalno odmično gred, računalnik ter očistiti vse sesalne/izpušne kanale/ventile oz. v najslabšem primeru tudi kakšen ventil zamenjati.
alfa_samec napisal/-a:V prejšnjem postu ti človek vse napiše ...
je potrebno za pravilno odpravo napake menjati sesalno odmično gred, računalnik ter očistiti vse sesalne/izpušne kanale/ventile oz. v najslabšem primeru tudi kakšen ventil zamenjati.
Res da napiše,ampak vprašam vseeno lahko.Ali ti sveto verjameš vsemu kar na forumu piše?
alfa_samec napisal/-a:V prejšnjem postu ti človek vse napiše ...
je potrebno za pravilno odpravo napake menjati sesalno odmično gred, računalnik ter očistiti vse sesalne/izpušne kanale/ventile oz. v najslabšem primeru tudi kakšen ventil zamenjati.
Res da napiše,ampak vprašam vseeno lahko.Ali ti sveto verjameš vsemu kar na forumu piše?
Jah, zelo priprosto je potem, če ne verjameš temu, kar ti nekdo napiše - pelješ avto na pooblaščen servis in ti tam vse strokovno razložijo in popravijo