Zmogljivosti & Lastnosti - AR GT, 2.0 JTS

Tehnične teme o modelih 156,147 in GT

Moderator: Tehnika moderatorji

jaka_speed
Alfist
Alfist
Prispevkov: 313
Pridružen: So Jan 16, 2010 9:46 pm

alfa_samec napisal/-a:
jaka_speed napisal/-a:
alfa_samec napisal/-a:V prejšnjem postu ti človek vse napiše ...
Res da napiše,ampak vprašam vseeno lahko.Ali ti sveto verjameš vsemu kar na forumu piše? :)
Jah, zelo priprosto je potem, če ne verjameš temu, kar ti nekdo napiše - pelješ avto na pooblaščen servis in ti tam vse strokovno razložijo in popravijo :doubt:
Prosil sem samo za drugo mnenje,da bom malo bolj prepričan.Saj zato smo tu,da predebatiramo zadeve.
jaka_speed
Alfist
Alfist
Prispevkov: 313
Pridružen: So Jan 16, 2010 9:46 pm

Evo malo sem še raziskoval.Na Squadra tuning so se lotili razvoja chip-tuninga za 2.0 JTS v GT-jkah.Na voljo so imeli 8 avtomobilov.Izmerili so jim med 140 in 146 KM namesto 165 in med 185 ter 195 Nm navora,namesto 206Nm,kar je seveda precej manj kot obljublja tovarna.Največji krivec za to naj bi bil sistem direktnega vbrizga goriva,ki do 1500 RPM deluje na "revni mešanici" in ob tem producira velike količine neizgorjenih saj,ki se nalagajo na izpušno/sesalnih kanalih in jih zabaše.Posledično dobi motor premajhno količino zraka za optimalno delovanje .Kakor sem še uspel razumeti jim je na ECU-ju uspelo odklopiti/premostiti sistem "revnega izgorevanja" in s tem eliminirati glavni problem.
Takole malo "prosto po Prešernu",ker sem sicer laik za te zadeve.
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

To samo pomeni, da so izklopili modus varčevanja z gorivom, ki se je uporabljal pri tem motorju v mestni vožnji in je posledično poraba še višja. Kot da ni bila že za ta čas in obljubljeno tehnologijo občutno previsoka.

Kaj pa KM in Nm? Naj bi ga šlo čipirat na 180 KM.
Leone
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 13
Pridružen: Če Nov 03, 2011 12:31 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Maribor

Se strinjam z jaka_speed-om,
je prišel do istih ugotovitev, kot pravijo tudi na uradnem servisu Petrovčič v Mariboru, kjer nimajo dobrega mnenja o JTS mašinah; enako omenjajo sistem direktnega vbrizga, ki do 1500 RPM deluje na revni mešanici - in kao varčuje. A na servisu ne priznavajo, da bi imel avto manjšo moč.

Glede zmogljivosti je že tovarna "pihnila" mimo; poglejte si prosim samo tri posamične teste Alf z JTS 2.0 motorji na Avtomagazinovi spletni strani;
- niti ena jim na testu ni dosegla deklariranega pospeška 8,2 do 100 kot navaja tovarna (tako za lim. kot za SW).... In pri Avtomagazinu so testirali nove avtomobile, ki menda še niso uspeli "naložiti" usedlin na ventile, itd. Moje mnenje je, da se Alfi tile prvi JTS motorji pač niso najbolje posrečili.

Moja JTS-SW mukoma spravi do 210 - po števcu, pospeškov pa ne merim z mesta, ker mi je škoda sklopke. Potegne kar dobro - a šele ko pride v obrate nad 4500. To pa zna biti problem, ker ima avto predolga prestavna razmerja oz. so razmaki med prestavami preveliki.... A tako mora biti - če naj bi avto s 5 prestavami šel 220; rešitev za boljši občutek pri pospeševanu je edino 6 prestav...
jaka_speed
Alfist
Alfist
Prispevkov: 313
Pridružen: So Jan 16, 2010 9:46 pm

http://www.squadra-tuning.nl/20-jts-tuning.html

Na tem linku je kar nekaj zanimivega in poučnega branja.Sam sem se odločil,da kaj drastično v motor in elektroniko ne bom posegal,ker avto do 180-190 dobro potegne.Tako in tako smo v tem primeru že globoko v prekršku 8) Dal pa bom očistit tiste saje,kar ne bo tako velik strošek in bo mašinca gotovo lažje dihala.
Kar se porabe tiče se mi niti ne zdi tako grozna.Na relaciji NM-Trebnje-NM sem po stari cesti vozil strogo po predpisih in pretikal najkasneje na 2500 obratih.Poraba: 6l/100 Manj se ne da,voznja pa je bila še vedno normalna.
S tempomatom na avtocesti pri 130 km/h okoli 8,4l/100,pri tiščanju na ful iz Kopra v LJ po avtocesti pa 12l/100.Zame še kar sprejemljivo.
Sicer pa glavno,da je lepa za pogledat :D :D

P.s: Zanimivo pa,da so 150 konjskim JTD mašinam namesto tovarniških 305Nm namerili 320Nm navora.
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Zame še kar sprejemljivo.

Glede na tehnologijo, standarde in ceno izdelave motorja meni to vse skupaj ni sprejemljivo, ker ne predstavlja popolnoma nobenega napredka napram stari TS mašini, ravno obratno. Poraba je tam-tam, konjev pa še manj kot 150. Tu pogrne JTS na celi črti.

Se pa sliši tehnologija na papirju zelo fajn. Škoda da v praksi ne pride do izraza. No, vsaj variatorja nima ...
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Mogoče bi se splačalo instalirat "water-methanol" injection... :D

Sam tolk da ti sproti čisti sesalni kolektor :D

Na dizlih je to kr popularno.
Leone
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 13
Pridružen: Če Nov 03, 2011 12:31 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Maribor

Jaka_speed pravi; ....Sicer pa glavno, da je lepa za pogledat...

To je šibka točka vseh nas, ki smo si nabavili te avte; italjani znajo pihati na čustva in to dobro izkoriščajo. Ko sem jaz iskal SW model (po izboru leta 2000 najlepši karavan na svetu) sem iskal izključno bencinca, in bolj slučajno sem padel na JTS mašino, ker se, kot piše Alfa_samec, čudovito bere, kake karakteristike ima motor. Sami superlativi... uau.

V resnici je JTS manj odziven na "gas" kot moja druga mala alfa 146, 1,4 TS; slednja ima že 265.000 km in še vedno gre 190 (po števcu) - pri samo 103 konjih.... In ima kratka prestavna razmerja in zleti do blokade na 7.400 RPM še danes. Zdaj jo vozi sin. JTS seveda gre bolj, predvsem navora, menda ima 206 Nm, ima več, a ne dovolj za 166 deklariranih PS.

Je pa lepo zjutraj odpreti okno, izklopiti klimo in radio in poslušati motor;
po mestu se vedno vozim z odprtim oknom - poslušam motor. Samo zato ne vozim dizla. Porabi mi 8,5 - dva litra več od dizla, zato pa ni traktor.
Uporabniški avatar
Dejch
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2225
Pridružen: To Jun 08, 2004 9:26 pm
Vozilo: Avant2Go

Ne vem od kdaj ima 1.4 TS 7.400rpm blokado. Pri meni je bila na 7k rpm.
Uporabniški avatar
ARfan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1101
Pridružen: Ne Apr 11, 2010 5:18 pm
Vozilo: Preoblečen Fiat/Opel

Očitno vsi prepočasi (pod 1500obrati) vozite svoje JTS mašince pa se vam zaradi revne mešanice bašejo kanali :mrgreen: . Nevem no, prav rad bi enkrat probal kakšen štart s kakšnim, ki pravi da gre premalo. Moja ima po občutkih in primerjavo z 2.0TS 155ks samo kakšnih 5ks manj kot oblublja tovarna .
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Poglejte si primerjavo teh dveh mašin:

GT 2.0 JTS
http://www.squadra-tuning.nl/autos/cate ... o/137.html

147 2.0 TS
http://www.squadra-tuning.nl/autos/cate ... o/221.html

Razlike ni... edino JTS ima nekaj več navora v nizkih obratih, to je pa tud vse.
Leone
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 13
Pridružen: Če Nov 03, 2011 12:31 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Maribor

Dejch napisal/-a:Ne vem od kdaj ima 1.4 TS 7.400rpm blokado. Pri meni je bila na 7k rpm.
Pri 7.000 RPM se začne rdeče polje na obratomeru; če ne bi bilo blokade na 7.400, bi se moja 1,4 T.S. zavrtela na 8.500....
Leone
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 13
Pridružen: Če Nov 03, 2011 12:31 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Maribor

ARfan napisal/-a:Očitno vsi prepočasi (pod 1500obrati) vozite svoje JTS mašince pa se vam zaradi revne mešanice bašejo kanali .
Zanima me, če slučano obstaja kdo, ki je dal svojo JTS predelati na plin;
propaganda o vožnji na plin govori, da naj bi bil "milina" za ventile, kanale, izgorevanje..... skratka motor naj bi imel celo daljšo življensko dobo.

Naj se oglasi kdo z JTS mašino na plin !!!
Uporabniški avatar
gandalf
Alfist
Alfist
Prispevkov: 493
Pridružen: Če Mar 08, 2007 10:54 am

Po podatkih, ki sem jih jaz dobil od različnih predelovalcev, se JTS mašine ne dajo predelat, da bi laufale na plin. Izjema naj bi bil le 1.9JTS pri 159-ki. Vendar tudi tu klasična "predelava" odpade. Treba jim je poslat komplet podatke dotičnega avtomobila (podatki plineksa), ki jih oni pošljejo naprej v fabriko (torej Alfa Romeo) skupaj z novo krmilno enoto, ki upravlja plinsko napravo, da jo oni programirajo. Tako "tovarniško" programirano enoto ti pol vgradijo v avto in po tem posegu si nimajo več kaj začet z njo (razne nastavitve itd.).

Preden me kdo napade, še naslednje: Na plineksovi strani so omenjeni podatki, da se da predelati 1.9 in 3.2JTS. Zato sem tudi poklical. Odgovor je bil, kot zgoraj napisano. 3.2 JTS pa se NE da predelat.

Če bi se dalo, bi še naprej vozil lafo. Dizel mi pa ne diši...


To so informacije izpred enega meseca. Če pa ve kdo drugače povedat....

Aleš: brisal sem ti podvojeni post.
Top Gear Magazine: It is easy for enthusiasts to love Alfas - these beautiful, charming Italians who wear their eccentricities like items of delicate, tasteful jewellery.
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Leone napisal/-a:
ARfan napisal/-a:Očitno vsi prepočasi (pod 1500obrati) vozite svoje JTS mašince pa se vam zaradi revne mešanice bašejo kanali .
Zanima me, če slučano obstaja kdo, ki je dal svojo JTS predelati na plin;
propaganda o vožnji na plin govori, da naj bi bil "milina" za ventile, kanale, izgorevanje..... skratka motor naj bi imel celo daljšo življensko dobo.

Naj se oglasi kdo z JTS mašino na plin !!!
kukr jst vem plin izsusi ventile, zdj novejse izedbe majo olje, ki ga dotocis, da maze ventile
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Odgovori
  • Informacija