Težave z zagonom motorja / Ne vžge - 1.9 JTDm 16V

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Verjetno common rail črpalka.
Uporabniški avatar
S-trMa
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 119
Pridružen: Če Jul 02, 2015 10:47 pm
Vozilo: AR MiTo 1.4 16V
Kraj: Šentjernej

Pri vžigu kaže 250 bar, ko malo verglaš pa do 400 bar...
Sekret italijanski.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Imaš kake "predelave" na avtu?
Uporabniški avatar
S-trMa
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 119
Pridružen: Če Jul 02, 2015 10:47 pm
Vozilo: AR MiTo 1.4 16V
Kraj: Šentjernej

EGR blendiran, ti pa si ga izklopil. Ampak že 5 let nazaj. Druzga nč.
Vse konektorje sma predrkala danes. Nič ni....
Sekret italijanski.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Daj kontakt in poglej kaj pravijo parametri:

Engine ECU
Engine startup
Universal code

In še:
Intake air quantity signal period
Uporabniški avatar
S-trMa
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 119
Pridružen: Če Jul 02, 2015 10:47 pm
Vozilo: AR MiTo 1.4 16V
Kraj: Šentjernej

Tole piše:

Engine ECU = programmed
Engine startup permission = alowed
Universal code = disabled
Intake air quantity signal period = 0,545 ms
Sekret italijanski.
Uporabniški avatar
S-trMa
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 119
Pridružen: Če Jul 02, 2015 10:47 pm
Vozilo: AR MiTo 1.4 16V
Kraj: Šentjernej

Prilagam še fajl od par parametrov:

https://easyupload.io/zc9o01" onclick="window.open(this.href);return false;
Sekret italijanski.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Hmnja, prvo je da so obrati motorja prenizki, z 200rpm nevem če bo vžgal, rabi pomojem min. 250rpm...
Lahko da je zdaj samo že prazen aku, in da ni to glavna težava, samo nekaj mu sigurno ni všeč, ker vbrizg nafte je 0, torej računalnik ne da signala za vbrizg.

Drugo je pretok zraka med verglanjem nekaj čudno skače gor/dol, sicer lahko da je posledica nizke hitrosti motorja in da MAF zazna "valove" pretoka zraka.
Lahko probaš izklopit MAF senzor, če bo kaj drugače.
Uporabniški avatar
S-trMa
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 119
Pridružen: Če Jul 02, 2015 10:47 pm
Vozilo: AR MiTo 1.4 16V
Kraj: Šentjernej

Obrati nebi smeli biti oroblem. Alu je že malo ošvohnel, ga bom napolnil nazaj.

Pretok zraka se potem umiri, če malo dlje verglam. Izklop MAF ni pomagal.

Kaj bi lahko bil vzrok, da ni signala za vbrizg? Pritiska je dost, šobe so bile obnovljene pred 3000 km...
Sekret italijanski.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Eden od parametrov, ki so pogoj za vžig, ni izpolnjen.
Sicer ne vem kateri, ampak računalnik ne bo dal signala dokler ni 100% zadovoljen s parametri.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Je katera od temperatur previsoka ali prenizka (fuč kateri od temperaturnih senzorjev)?

Poglej vse parametre za temperature, če so približno taki kot morajo biti, glede na to da avto več dni ne laufal morajo biti vsi okoli temperature okolice.
mateo87
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 32
Pridružen: Pe Okt 26, 2018 1:08 pm
Vozilo: 159 2.0jtdm 2011

A zihr injektorji ne dobijo signala?
Drgač je še camshaft senzor zgoraj.
Uporabniški avatar
S-trMa
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 119
Pridružen: Če Jul 02, 2015 10:47 pm
Vozilo: AR MiTo 1.4 16V
Kraj: Šentjernej

Signal ne pride do injektorjev. Pregledano v parametrih, potem z merilcem, danes sem še z 1,5V žarnico problal, ki bi morala zasvetiti, pa ne zasveti.

Kaj je to camshaft senzor? Senzor obratov?

Je računalnik kaj crknil? Lahko samo na pol crkne? Sem si predstavljal, da pač dela ali pa ne dela... Bi bilo smiselno zamenjat računalnik?
Sekret italijanski.
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7813
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

Senzor obratov je na glavni gredi. Na odmični gredi je en drugi senzor (tudi pomemben :) ). Ko sem diagnosticiral svojo 156 sem tudi prebral, da mora imeti vsaj 250 obratov pri vžigu, tako da morda za začetek lahko očistiš starter.
Uporabniški avatar
S-trMa
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 119
Pridružen: Če Jul 02, 2015 10:47 pm
Vozilo: AR MiTo 1.4 16V
Kraj: Šentjernej

Bom pogledal še tisti senzor.
Drugače obrati niso krivi. Že s precej manj obrati (slabšim akumulatrojem) je BP vžgal. Manj obratov je bilo, ker je bil aku že zmatran. Zdaj je napolnjen.
Avto je crknil med vožnjo.
Sekret italijanski.
Odgovori
  • Informacija