Elektronika - AR 156, 2.0 JTS

Tehnične teme o modelih 156,147 in GT

Moderator: Tehnika moderatorji

Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Zelo težko bo dal TS motor v JTS osnovo ... ni kompatibilno nič razen črk T in S :)
Uporabniški avatar
colibry
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3840
Pridružen: Pe Feb 04, 2005 5:02 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Zavaruj avto s polnim kaskom in se zapelji s ceste dol da naredis ekonomsko totalko in ti izplacajo dnar vecji kot bi dobil s prodajo avtomobila. Ostanek od avta pa prodas za zelezo. Nasledni korak je ce si ze toliko zaljubljen v 156 da si kupis 2.5 V6 motor in uzivas v voznji in " podobni " porabi.

LP
Foggy
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9326
Pridružen: Sr Okt 01, 2003 11:51 pm
Kraj: Ljubljana

alfa_samec napisal/-a:Zelo težko bo dal TS motor v JTS osnovo ... ni kompatibilno nič razen črk T in S :)
Razlika je samo v glavi in določenih pritiklinah, blok in ostalo povezano z njim je klasičen 2.0 TS motor....
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Točno tako kot pravi Foggy, edino ne vem kako je z zamenjavo ECU-ja motorja, ker tam so pa vsekakor pomembne razlike.

alfa_samec je najbrž pomešal 2.0 JTS z novejšimi derivati od opla (1.9 JTS in 2.2 JTS). :)
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Blok je isti, ja. Pa nosilci motorja tudi. Pa 4 svečke. Elektronika, dovodi goriva s črpalko, ECU motorja, dovodi zraka in merilnik, izpušni plini in tretma z lambdami, elektrika in pogon, senzorji itn. pa je vse drugače.

Nič nisem zamenjal z GM motorji :wink:
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Sigurno bi bil kar porjekt, ampak če najdeš dobro 2.0ts donatorko in delujočo motorno periferijo bi se najbrž dalo, :)
Izpušni plini so pa skoraj sigurno rešeni enako/podobno. CF3 verzija 2.0 TS mora tudi imeti 2 lambdi, eno pred katalizatoejm in drugo za.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

3 lambde so. Samo nobena ni enaka za TS kot za JTS ...

Sem se s tem ekstenzivno ukvarjal, ko je bil v igri moj ex-zariban GTV TS, da bi dali notri JTS, ker je enega imel Lajter doma v garaži (s strganim jermenom). Pa ni bilo niti najmanjše računice za nič, ker bi že samo delo preseglo vrednost avta, kje so pa šele deli ...
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

No saj če se prestavi motor, potem bi zamenjal poplnoma vse, celotno motorno napeljavo, vse senzorje in ECU, torej vse kar je treba. Malo od enega in malo od drugega pa ti povsem verjamem da se ne da skombinirat.

Edino ne vem kako težko je ECU spoprijateljit z ostalo ne-motorno elektroniko.

Če se splača ali ne, se kar strinjam da se ne, isto kot se temu lastniku ne splača vztrajat s trenutnim avtom. :mrgreen:
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Ride Si Sapis
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 46
Pridružen: Če Jan 03, 2013 9:44 pm
Vozilo: Alfa Romeo 33 1.3, Alfa Romeo Alfa 155 1.8 TS, Alfa Romeo Alfa 2.0 JTS Distinctive,

Naša Alfa je zopet na servisu, ko vžgeš motor gre lepo na obrate, čez par sekudn pa jo zaduši na 1700 obratih. Opazil sem, da gredo na minimumu pri vročem motorju obrati samodejno gor do 2000 obratov in to niha kar nekaj časa. Lučka v prljažniku gori stalno že od zadnjič, ko so na servisu ugotovili, da je že ugasnila, zato sem jo odstranil sam. Zadnjič so menjali tudi bubino na 2 cilindru, zato sem jim staro bubino prinesel nazaj na servis, saj je stanje še slabše kot pred servisom. Šef je rekel, da so spet motorni kabli, ampak to lahko traja v nedogled, saj še nihče do danes ni ugotovil, kaj je narobe in zakaj se sploh gre. Računi se pa nabirajo skupno blizu 3000€ in s tem denarjem pa bi se že dalo kaj dobrega urediti in popraviti, mar ne?
bvogri
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 819
Pridružen: Po Jun 29, 2009 6:40 pm

Ta tema je res EPIC :lol:

Eni bi menjal celotno napeljavo, motor za T.S., verjetno še pol modulov in periferije motorja.... pa kaj še za max 2k vreden avto [-X ](*,) Zakaj ne bi menjal kar za GM LS motor, kater je znan po enostavni vgradnji v več vrst vozil? 8) 8) :twisted:

Avtor pa nevem ali si spam mojster ali pa mazohist. Prodaj sekret oz. ga pelji na nevem nek strokovni servis (neuradni npr. BOSH v Renčah npr., avtoelektroniko...) Če tam ne ugotovijo kaj je direkt na avto.net oz za staro železo.
Ride Si Sapis
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 46
Pridružen: Če Jan 03, 2013 9:44 pm
Vozilo: Alfa Romeo 33 1.3, Alfa Romeo Alfa 155 1.8 TS, Alfa Romeo Alfa 2.0 JTS Distinctive,

Na servisu Alfa Romeo v Ljubljani so rekli, da je sedaj okvara na loputi motorja, težava je v tem, da se je niti v Italiji ne da več dobiti!
Šifra lopute je 71788068 - morda pa je ima kdo na zalogi, pa bi lahko pomagal, da se normalno vsaj zažene motor.
Drugo, kar so ugotovili na servisu, po več letih servisiranja je, da je za zamenjati celotna instalacija avtomobila, ker so konektorji slabi in korodirani, šifra je - 55192127. Zanimivo zadnjič je tester pokazal, da je potrebno zamenjati bubino, pa je bilo potem vse v redu in sem jo zato prinesel nazaj!
Da ob tem niti ne govorimo, kolikšne cifre so po predračunu, ko že pomislim, mnogim prihaja slabo?
Italijani bi dejali Eppur si muove!
Hvala lepa vsem za kakšno informacijo ter pomoč!
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Verjetno že stotič isti nasvet z moje strani: znebi se avta.
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Če je vsakič drugje napaka, menjate po nepotrebnem! Najprej preveriti in zagotoviti napajanje v avtu, potem pa preveriti inštalacijo in komunikacijo na konektorjih pri motorju. Tega ni veliko in je sigurno v 3-4 urah vsega konec! Takole menjavanje na preizkušanje t lahko naredi tudi tvoja mam, medtem, ko kuha nedeljsko župo! S tujim denarjem ni težko eksperimentirati! Na servisu povej, da naj menjajo vse po vrsti in da plačaš samo tiso, kar bo odpravilo napako!

Glede preverjanja inštalacije, če nisi sam vešč, upoštevaj nasvet @bvogri-ja. V nasprotnem primeru pa upoštevaj nasvet od @alfa_samec!

Srečno!
Ride Si Sapis
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 46
Pridružen: Če Jan 03, 2013 9:44 pm
Vozilo: Alfa Romeo 33 1.3, Alfa Romeo Alfa 155 1.8 TS, Alfa Romeo Alfa 2.0 JTS Distinctive,

Šifra lopute motorja je poleg že zapisane iz kataloških podatkov na servisu 71788068 tudi 0280750102 Bosch, po dolgem klicarjenju in dopisovanju z večimi ponudniki iz Slovenije in Italije, sem končno 07.10.2016 dobil sesalno loputo motorja v pri prijaznemu g. v firmi Jung v Novi Gorici, še prej pa sem glede točne oznake poklical na servis Alfa in so mi potrdili, da je enaka loputa vgrajena v avto tudi sedaj. Končno, da se je začelo vsaj malo premikati!
http://www.jung.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Glede instalacije pa se dogovarjam za kompleten pregled pri Arčon servisu v Renčah pri Novi Gorici.
Speriamo bene!

II. Na servisu Alfa v Ljubljani so po prejemu, takoj naslednji dan 11.10.2016 zamenjali loputo motorja, a so žal hkrati ugotovili, da sedaj motor deluje še slabše kot prej, tako, da še naprej ostaja Gordijski vozel...?
III. Na odpadu Jung v Novi Gorici so včeraj iz Alfe 2.0 JTS, ki je pri njih, poslali instalacijo motorja na Alfa Romeo, sedaj pa bomo videli, kako in kaj?
Speriamo bene!
Zadnjič spremenil Ride Si Sapis, dne To Nov 15, 2016 1:08 pm, skupaj popravljeno 5 krat.
Uporabniški avatar
legenda1979
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 587
Pridružen: Če Avg 21, 2014 5:41 am
Vozilo: AR 159 2.0 jtdm

Občasno imam občutek, da človek ne mara alf in je vse skupaj izmišljeno... Ne vem, kdo bi toliko vlagal v nič vreden avto?? Če je res pa upoštevaj nasvet alfa-samca (in že mnogo drugih prej) in ga enostavno zapelji na odpad!
159 2.0 jtdm
Odgovori
  • Informacija