Zgodba ugašanja med vožnjo je taka, zadeve se lotil od začetka. Spraznil rezervoar osušil zbrisal zamenjal gorivo in preveril oddušek rezervoarja .Zamenjal črpalko v rezervoarju (2X)odklopil cevi izpraznil spihal preveril tlak na dovodu med črpalko in filtrom (cca7 bar).Naftni filter je bil nov 3 mesece nazaj sem ga spraznil spihal preveril vsebino (nič vode in umazanije).Na motorju zamenjal vse gumijaste cevi,preveril privitost kovinskih cevi z rezdelilnega voda na šobe in visokotlačno črpalko. Zamenjal visokotlačno črpalko z regulatorjem pritiska(2X),zamenjal konektor na regulatorju pritiska ,zamenjal senzor odmične gredi, zamenjal regulator pritiska na razdelilnem vodu goriva,novi akumulator,preveril očistil EGR ventil. zamenjal šobe,zamenjal shranjevalnik goriva na povratnem vodu med šobami in rezervoarjem,zamenjal podtlačni ventil turbine,preveril zračni filter,preveril delovanje lopute turbine.Upam ,da kaj nisem spustil ali pozabil omeniti. A ja povratni vod gre z shranjevalnika goriva na ohišje črpalke rezervoarja skozi ohišje in na dno ohišja,tam se mi zdi ,da je gumijasti čep ,ki tesni,no da bi 3 črpalke imele isto okvaro?Če bi bilo na tej poti kaj napak to pa še nisem preverjal (si omenil ,da bi moral dati prozorno cev ,da se vidi če potuje zrak med gorivom) .Po tem pa mi ostane samo še elektrika. So za delovanje visokotlačne črpalke in regulatorjev pritiska potrebni kaki releji kje bi jih iskal,pri akumulatorju je plošča z releji in varovalkami,v kabini so v glavnem varovalke?Še kje kaj?Kaka ideja še ?Nasvet?AnAlfaBet napisal/-a:Se zna tam kaj nabrati, pa potem pretok premakne smet in se zamaši, ko ugasne pa se odmaši.
Sama pumpa spušča tudi veliko smeti od lastne obrabe in gre to naprej. Če filter tega ne zajame gre v pumpo itd.
Snami dol hitre spojke in spelji gorivo v neko čisto kanto in vžgi pumpo če bo zneslo morebitne smeti ven.
Lahko imaš tudi vodo v filtru goriva, na dnu je čep za odvit. Ponavadi crkne ko štartaš v križišču saj takrat potegne vodo.
Za pumpo goriva bi bilo dobro imeti manometer da vidiš kakšni so tlaki in če kaj padajo. Lahko je sicer marsikaj - tudi kaj z elektriko.
Ni to majhen projekt in reševanje teh težav na motorju je velika muka. Najbolje bi bilo prevezati gorivo z zunanjo pumpo, tako da izločiš vsaj en faktor.
Zadeva sploh kaj zakašlja ali samo crkne ?
Sicer glede na težave, menjaj senzor gredi in preglej zobati jermen če je vse kot mora biti.
Kje bi lahko dobil kako shemo električne napeljave za moje vozilo ,da se spopadem še z tem.
Zamenjal bom še enkrat senzor vztrajnika in konektor na regulatorju pritiska na razdelilnem vodu goriva in konektor na črpalki goriva na rezervoarju,preveril vlečenje tlaka na povratnem vodu od rezervoarja proti motorju ,da bom izključil mehanske okvare že drugič.
P
Kolega je priklopil na pravi tester in omenil ,da ne vidi povezave med računalnikom in stopalko za plin
Bi lahko bilo kaj na tem?
Avto se ne uda je malo je popustil vendar še vedno ugaša med vožnjo po cca pol ure grde vožnje (največkrat ga samo odreže kod, da bi vzel kontakt,zlo redko pa prvo posveti lučka in se vrže v servisni položaj kmalu ga pa samo odreže,cev na sesalni kolektor sem snel in je ravno tako ugasnil pod prostim tekom se loputa ni premikala, za ostalo pa ne vem sem sam v delavnici in ,ko je avto čez noč stal je prižgal drugi dan samo ni bil odziven na stopalko plina dokler nisem vrnil cev na kolektro?),ko že misliš ,da si zmagal ugasne,nisem preverjal koliko rabi ,da bi naslednjič ugasnil par minut do doma noče,ko grem modrovat kaj bi lahko še bilo ,kaj sem še spregledal?Avto deluje pod visokimi obrati deluje pod nizkimi obrati v visoki prestavi z plinom do konca ,po tem pa ugasne ko zapustiš glavno cesto in hočeš normalno počasi pospešiti na omenitev kod omenil, ko misliš da je problem rešen DDDDDDDD ??
Je možno nabaviti novo varovalko na dovodni cevi na črpalki goriva na rezervoarju je že precej boga?