Že od samega začeta se sliši turbina pri dodajanju gasa (žvižga). A je to normalno? Avto gre čisto normalno, motor je 2.0 jtdm (170 ks). A se da turbino kako stestirati oziroma se lahko kako vidi, če je kaj narobe z njo? Hvala za odgovore
Pri meni se jo kar lepo slisi odkar je brez dpf in egr. Ze prej jo je bilo malo slisati zdej pa se malo bolj. To pa ni nic narobe, ce bi bilo kaj bi tudi kadila (bel dim ce se ne motim?) Samo da je moj 1.9 jtdm. Ko sem menjal objemko na turbini sem jo se preveril in je bila popolnoma zdrava . Tako da mislim da nimas kaj skrbeti.
Na mojem prejšnjem GT-ju je začela žvižgat in čez dva mesca je dala od sebe zadnji žvižg... Seveda ni nujno, ampak mene takšni odgovori ne prepričajo več.
Preveril sem ce ima kaksen luft in tudi vizuelno je znotraj zgledala kot nova. Par mesecev po temu sem peljal do Zege na glavni servis in odstranitev dpf in blindiranje egr. Pregledal je vse in brez problemov. Tako je od servisa skoraj 5 mesecev in se vedno vse stima kot prej. Na forumu sem bral tako da ponavadi je zacela kadit in pa nikamor ni slo. Ne vem pa ce je to to. Na kolegovi Octaviji prav tako malo poje in dela brez problema skoraj 300.000km. Ima pa prav tako Garrett turbino.
Pri 159-kah so turbine bolj glasne, tako da nič preveč skrbet. Je pa res kar je rekel Žiga. Od kar sem odstranil DPF pa EGR je turbina glasnejša. Priporočam pa, da na vsake 100.000km zamenjate vijak dovoda olja turbini v katerem je mrežica, ker po toliko km zna biti dotrajana in se zmanjša pretok olja k turbini. Ampak to je samo moje mišljenje kar pa ni nujno in jaz sem to pri svoji naredil.
Da se še jaz pritaknem imam 159 150KM in turbina je zadnje čase res glasna žvižga - poje. Kakorkoli že najbolj opazno lo pri pritisku tam 0,2-0,6 (očitano po števcu na armaturi) potem utihne zdej ne vem morda jo obrati motorja preglasijo avto vleče ok nič ne kadi. Zvižga tudi ko pada pritisk- se ustavlja z vrtenjem vendar samo v območju 0,2-0,6. Malo mi je čudno, ker jo je slišat samo na da določenem območju vrtljajev kolikor jaz razumem Ko je segreta je morda malo tišja ampak res morda ...
Vem da mi nobeden ne more natančno povedat kolko časa bo poteklo od žvižganja do ropotanja ". Bi bilo smiselno preverit zračnost ali pač vozim dokler bo?
147 silver napisal/-a:Da se še jaz pritaknem imam 159 150KM in turbina je zadnje čase res glasna žvižga - poje. Kakorkoli že najbolj opazno lo pri pritisku tam 0,2-0,6 (očitano po števcu na armaturi) potem utihne zdej ne vem morda jo obrati motorja preglasijo avto vleče ok nič ne kadi. Zvižga tudi ko pada pritisk- se ustavlja z vrtenjem vendar samo v območju 0,2-0,6. Malo mi je čudno, ker jo je slišat samo na da določenem območju vrtljajev kolikor jaz razumem Ko je segreta je morda malo tišja ampak res morda ...
Vem da mi nobeden ne more natančno povedat kolko časa bo poteklo od žvižganja do ropotanja ". Bi bilo smiselno preverit zračnost ali pač vozim dokler bo?
Seveda lahko preveriš zračnost. To te nič ne stane. Če ga samo v določenih obratih zažvižga ni panike. Bolj je problem, če začne skozi piskat ali pa še kaj pa da je to glasneje. Sploh pa sedaj ko so mrzli dnevi so še bolj glasne