Recimo, da bi zamenjal svojo 2009 159 1.9 za 2012 2.0. Od zadnjega letnika vidim na razpolago samo 136KM verzijo, za katero nekateri trdijo, da je popolnoma enaka kot 170KM - razlika naj bi bila v softverju, drugi pa da ima močnejšo turbino itd. Ali kdo z gotovostjo ve za razlike med motorjema?
Razlika je le v menjalniku. 170 konjska ima isti menjalnik kot 2.4 motor, torej "oplov" menjalnik. 136 konjska pa ima fiatov menjalnik enak kot ga imatata Bravo ali Giulietta 2.0 JTDm.
Menjalnik od 2.4 zdrži mnogo več in nima nobenih znanih napak, medtem ko je Fiatov menjalnik znan da ima neke težave z ležaji.
Celo tukaj na forumu je en znan primer, ko je lastniku Giuliette odprlo menjalnik...
Za prestavna razmerja moraš vedeti kateri tip avta imaš "normalen" ali "eco". Slednji ima kakih 100-200rpm manj v 6. pri 130km/h. Ni glih ogromna razlika je pa nekaj, če se voziš veliko po AC je za razmislit o "eco".
M32 ni bil nikoli montiran na 2.0 JTDm motor, tega najdeš samo na 1.9, je pa res da tudi ta obstaja v dveh variantah, kratki in dolgi diferencial. Ampak "dolgi" je samo na "eco" izvedbah 1.9 120HP, ki so jih delali od 2009 naprej. (ok Opel uprablja par drugih različnih prestavnih razmerij, samo tega Fiat ni nikoli uporabljal)
F40 zdrži komot preko 500Nm. Ni problema. Samo v 1. in 2. prestavi je treba malo pazit z navorom. V višjih pa ni težav. Sem že delal par ljudem čip za predelane 2.4 motorje s preko 550Nm. Pa vse zdrži, še sklopka presenetljivo drži.
156 2.4 JTDm z "mal večjo" turbino... 293HP in 595Nm. Izmerjeno danes, nekje na Nizozemskem.
Drugače moči bi bilo še več, samo je bil ventilator na dynotu malce prešvoh, da bi hladil intercooler. Na cesti je cca 5% višji vbrizg goriva. Tko da realno ma 300+HP.