Nakup - AR 159, 2.2 JTS

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
BodyLove
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 31
Pridružen: Sr Mar 15, 2017 2:31 pm

L.p. Imam vprasanje glede nakupa zgoraj omenjenega modela. Kot novi član se ne spoznam toliko o AR in me zanima kako je z temi modeli, kvarljivost, na kaj naj bom pozoren itd. vse info.bi bile dobrodošle...
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Slaba izbira pri razmerju moč/navor/poraba
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9772
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

Visoka poraba, len v nizkih obratih vendar se kasneje lepo zasuče, fantastičen zvok.
"Največji" problem naj bi bil raztegovanje verige ... :wink:
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
BodyLove
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 31
Pridružen: Sr Mar 15, 2017 2:31 pm

Pravi ta k prodaja da je veriga menjana auto pa ma 128t kilometrov....
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Verigo bo potrebno vedno znova menjavati, podobno kot, če bi imel jermene. Drugače pa klasične 159 zadeve: volanska letev pri starejših avtih, peskanje pragov, močno pobiranje gum, relativno visoka poraba, dokaj dragi deli in servisi, močna zavist ostalih udeležencev v prometu s svojmi nemškimi škatlami.
Uporabniški avatar
Xin
Alfist
Alfist
Prispevkov: 363
Pridružen: Če Mar 05, 2015 9:39 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 2.0
Kraj: Novo mesto

alfa_samec napisal/-a:Verigo bo potrebno vedno znova menjavati, podobno kot, če bi imel jermene. Drugače pa klasične 159 zadeve: volanska letev pri starejših avtih, peskanje pragov, močno pobiranje gum, relativno visoka poraba, dokaj dragi deli in servisi, močna zavist ostalih udeležencev v prometu s svojmi nemškimi škatlami.
haha dobra za nasmejat ampak realna :D
sejmon
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 53
Pridružen: Če Maj 26, 2016 8:45 pm
Kraj: Pomurje

link z avtoneta?
BodyLove
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 31
Pridružen: Sr Mar 15, 2017 2:31 pm

Xin napisal/-a:
alfa_samec napisal/-a:Verigo bo potrebno vedno znova menjavati, podobno kot, če bi imel jermene. Drugače pa klasične 159 zadeve: volanska letev pri starejših avtih, peskanje pragov, močno pobiranje gum, relativno visoka poraba, dokaj dragi deli in servisi, močna zavist ostalih udeležencev v prometu s svojmi nemškimi škatlami.
haha dobra za nasmejat ampak realna :D


Alfa samec hvala na odg. pocas me kar mineva nakup bencinarja, sem dobil se odgovor od predelivalcev avtov na plin Tartarini da je avto v visokem riziku in da ta model ne dajejo na plin oz. ce ze pa brez garancije...haha, se bo treba vrnit k dizlu :)
BodyLove
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 31
Pridružen: Sr Mar 15, 2017 2:31 pm

sejmon napisal/-a:link z avtoneta?

Sejmon nc posebnoga ni linka jih je veliko teh modelov na avto netu in so vso cca. 120t naprej...
Uporabniški avatar
ARfan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1101
Pridružen: Ne Apr 11, 2010 5:18 pm
Vozilo: Preoblečen Fiat/Opel

kašen je pa še razlog, da je 2.2JTS v visokem riziku pri predelavi na plin? To verjetno zaradi načina vbrizga goriva? Ker drugače razen raztegovanja verige ni nekih problemov. Je pa na splošno tole raztegovanje verig pri "sodobnih" motorjih problem pri veliko znamkah.
Uporabniški avatar
WiTBoY
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3744
Pridružen: Sr Jul 21, 2004 12:10 pm
Vozilo: 159 2.4 Q4
Kraj: Logatec

če bi mel bencinarja je pomoje najbolša izbira TBI sam so pa redki :)
BodyLove
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 31
Pridružen: Sr Mar 15, 2017 2:31 pm

ARfan napisal/-a:kašen je pa še razlog, da je 2.2JTS v visokem riziku pri predelavi na plin? To verjetno zaradi načina vbrizga goriva? Ker drugače razen raztegovanja verige ni nekih problemov. Je pa na splošno tole raztegovanje verig pri "sodobnih" motorjih problem pri veliko znamkah.

Resnicno ti nebi znal pojasniti zakaj sem dobil taksen odgovor pri podjetju se Sam sem bil zacuden in se mi ni dal prek meila dopisovat,odraj ponudbo in ti bodo odpisi.lp
Uporabniški avatar
igi
Alfist
Alfist
Prispevkov: 349
Pridružen: So Feb 07, 2004 8:21 pm
Vozilo: Brera, bencin, ni več.
sedaj Giulietta 1.4 MA

Jaz sem dobil odgovor, da 2,2 JTS ni moč predelati na plin, zaradi načina vbrizga goriva. Kvalitetna predelava na plin zahteva sočasno minimalno 20% vsebnost bencina , pri višjih obratih, kjer se moja Brera najraje zadržuje pa do 90%. In potem predelava ni smiselna, racionalna. Verigo sem menjal pri 92 tkm, sedaj jih ima skoraj 160 pa samo tankam in vozim. In se čudim koliko problemov imajo dizli.
Oversteer is when the passengers are scared, understeer is when the driver is scared.
http://www.youtube.com/watch?v=ZSNmlhrAeWw" onclick="window.open(this.href);return false;
BodyLove
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 31
Pridružen: Sr Mar 15, 2017 2:31 pm

Ja super,lepo se slis mozno je da je bila kaka seriska napaka za dolocene letnike??!



Edit: Celotnega sporočila, neposredno nad tvojim odgovorom ni potrebno kopirati ...
BodyLove
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 31
Pridružen: Sr Mar 15, 2017 2:31 pm

Avto kuplen za enkrat prvi vtisi enkratni, res pa je da je v niskih prestavah na začetku len...
Odgovori
  • Informacija