Ok, GTV6 nadaljevanje horror zgodbe. Definitivno zmaga nagrado najslabši motor do sedaj
"Obnovljene" glave nekje na hrvaškem. Ne vem ce so jih obnavljali v peskovniku al kaj.
Vse polno svinjarije, rjavo..
M8 vijak jermenice, povecan na M12!!!
Še vec rje in svinjarije..
Seveda sem se odlocil glave kompletno razstavit in temeljito ocistit in vse preverit še enkrat
Ventili, ki so ostali, tudi niso glih briljantni. Osebno bi zamenjal vseh 12..
Na eni glavi pobrusil sedeže s pasto, ker so bili drugace že obdelani
Potem pa ugotovil, da so vodila stari tip brez roba in da noben teflon ventila ne stoji ok gor. Poleg tega so v nekatera vodila zaradi rje ventili šli zelo težko in štekali.
Tako, da so potem cakale glave razstavljene na nova vodila in da menjavo vodil ya vseh 12 bronza
Še enkrat pobrušeni sedeži
Tudi odmicne so fasale poškodbe materiala zaradi vode..
In pa sestavljena glava, kompletno cist in vse podmazano
Položena na blok in tesnilo
Vodno speskani pokrovi
Druga glava je bilo še hujša..gred klackalic izpušnih ventilov je bila hudo zarjavela
Po nekaj zelo finega brušenja in poliranja
Tuki tukaj odmicna vidni znaki korozije
Sestavljena tudi druga glava
In obe na bloku
Najbolj zamudno in tecno opravilo na Nord in V6 motorjih. Nastavljanje ventilov..
Ena glava uspešna. Na drugi sem rabil narocit 2 podložki
Popravilo navojev, ki so jih uspeli poškodovat
Manjkal je tudi en "štift" za kanal olja med blokom in glavo. Drejar kot vedno rešil situacijo
Zatem pa stegnil glave, dal motor v fazo in napeljal jermen
Se že kaže podoba RWD V6 motorja
Pred zakljuckom motorja me je pa še tole cakalo.. Injektorji v grozljivem stanju. Kot prvo RWD motorji imajo gumi cevi fiksno zapertlane. Tako, da rabil rezat vse stran.Potem 4 od 6 so bili zapikani in niso delali, ampak sem jih s pomocjo "elektrošokov" malo mocnejših uspel zbudit od mrtvih
100 sestavnih delov
Ultrazvocna kopel prvo
Novi M7 vijaki termostata in popravljeni M7 navoji v ohišju
Ko pridejo iz ultrazvocne še dodatno cišcenje in preverjanje pršenja
So meli ogromno svinjarije v sebi
Zmontirani na svoja mesta
Dodani še raili
Nastavljen frtajler
In pa znameniti RWD sesalni kolektor sredinski. Sicer brez oznake 6C, ki so jo imeli samo 3.0
Inštalacija vsega ostalega. Ma sistemov po sebi malo morje
Nove silikon cevi za termostat-glave, nova tesnila, vse ocišceno
In pa GOTOV! Še semering gredi zadaj dam in vztrajnik prišravfam in za vikend odhaja. Res sem navdušen kako je na koncu izpado in kako je pripravljen. Zgleda kot tovarniško pripravljen nov motor na vgradnjo v avto
Sam še palete mi manjkajo hehe.