Nakup Giulie / Stelvia: vprašanja o motorizaciji, opremi, težavah,...

Tehnične teme o Giulii in Stelviu

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Ride Si Sapis
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 80
Pridružen: Če Jan 03, 2013 9:44 pm
Vozilo: AR 33 1.3, AR 155 1.8 TS, AR 2.0 JTS Distinctive, AR Stelvio 2.0 Turbo Q4 Super,

Hvala lepa ElBarto za povezavo, sem vnesel št.šasije in pregledal navodila, možnosti pa so: italiano, English, Deutsch, Espanol, Francais, Nederlands, Portugues, Česky, Polsky, Dansk, Magyar, Svenska, Norve, Slovenčina, Suomi, Turkce, ..., Srpski, Hrvatski, Arabic-English, ..., Arabe-Francais, kot že zapisalo, da prevod navodili na spletu v slovenskem jeziku sploh ne obstajajo, kjub temu, da smo že od leta 2004 v EU, kjer bi naj veljala enakopravna obravnava in uporaba jezikov...dobro, da še znam italijanski jezik, tako, da ni neki velik problem pri razumevanju situacije...
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6964
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Kraj: Gorje

Ni za kaj :)
Meni k sreči angleščina ne predstavlja problema, tako da če je le mogoče uporabljam angleška navodila, ker vsakič ko sem bral kaka v slovenščini, so mi šle kocine pokonc (ja tako tudi moji računalniki in telefon furajo angleščino).
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Ride Si Sapis
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 80
Pridružen: Če Jan 03, 2013 9:44 pm
Vozilo: AR 33 1.3, AR 155 1.8 TS, AR 2.0 JTS Distinctive, AR Stelvio 2.0 Turbo Q4 Super,

Morda ima kdo kakšen nasvet ali izkušnjo za Stelvio glede najprimernejšega mesta za montažo 2kg gasilnega aparata, ...ko je pri Alfi 156 zablokiral kompresor klime, je zaradi tega prišlo do močnega trenja jermenov, posledično je bilo veliko dima in temperatura se je povišala do te mere, da bi se ohišje jermanov lahko vžgalo in bi zgorelo še marsikaj drugega...v tem primeru sem totalno izpraznil gasilni aparat, tako da sem na tak našin pogasil in zmanjšal že tako visoko temperaturo...na lice mesta so prišli tudi gasilci, ki so potem preventivno samo še ohlajali mesto jermenov in kompresorja...žal ni bilo nobene indikacije, da se bo to zgodilo...pa tudi kakšnega senzorja ali vgrajene varovalke za izklop kompresorja v tem primeru ni bilo...naša Alfa je potem še dolgo vozila, tako, da ima zdaj 318.000 km...
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6964
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Kraj: Gorje

Ja dobro da si ga imel =D>
Moj kilski se takole skriva zraven akumulatorja in kompresorja, pod gobicami. Vem da ni ravno najbolša lokacija, ampak v kabini ga pa ne bom vozil.
Slika
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
marko vitas
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 220
Pridružen: Ne Okt 30, 2016 11:56 pm

El Barto:
>>> rahlo naveličan prodajalec, ki je dajal vtis da ga motim med pomembnim brskanjem po telefonu ...<<<

Najbrž gre pri tem bolj za mehčanje kupca. Nakup avtomobila bi moral biti prijetno dejanje, a včasih pač ni. Pri tem je potrebno izpostaviti še naslednji vidik. Avtomobilski koncerni se združujejo in precej verjetno je, da oblikujejo kartele. Seveda se to odseva v skromnejši ponudbi in končno ceno kajpada plačajo kupci. Zato tak odnos prodajalcev do kupca ni presenetljiv. Karteli vodijo direktno, neposredno nazaj v socializem. Starejši še dobro pomnimo, kako je bilo v socializmu, ko je kupec moral skorajda rotiti prodajalca, da mu je kaj prodal. :roll:

Lp …
Ride Si Sapis
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 80
Pridružen: Če Jan 03, 2013 9:44 pm
Vozilo: AR 33 1.3, AR 155 1.8 TS, AR 2.0 JTS Distinctive, AR Stelvio 2.0 Turbo Q4 Super,

CALZE NEVE & SNEŽNE NOGAVICE

Glede na to, da se približuje zima, kar pomeni tudi zaostrene snežne razmere in ledena cestišča, so se pojavile na tržišču CALZE NEVE - SNEŽNE NOGAVICE, ki bi naj nadomestile verige. osebej zaradi tega, ker so za uporabo uspele dobiti novo odobritev in homologaijo št-EN 16661-1, kar velja z izjemo Avstrije, tudi njihovo uporabo v Italiji, Španiji, Franciji, Kanadi, ZDA, Kitajski, Sloveniji, Nemčiji in na Hrvaškem. Posebej so dobrodošle zaradi hitrosti montaže in njihove uporabe na snegu in ledu ter zaradi njihove cene. Vemo tudi, da se na določene modele Alfa Romeo, kot je Alfa 156 verig ni smelo montirati, ker je bila razdalja med gumo in obesami premajhna...Morda ima kdo izkušnje ali priporočila iz njihove uporabe, posebej sedaj, ko so dobile EU licenco...

Z NOVO EVROPSKO ODOBRITVIJO EN 16662-1, KI ZDRUŽUJE SNEŽNE NOGAVICE S SNEŽNIMI VERIGAMI
Protizdrsna naprava za pnevmatike na ledu in snegu
Visoka odpornost, zasnovana za vožnjo tudi po mešanih cestah med ledom in snegom
Preizkušen do več kot 120 km na zasneženih cestah
Hitra montaža v 2 minutah. Primerno tudi za vozila brez verige
· ACTIVE SERIES – par snežnih nogavic za avtomobile, SUV, 4x4, kombije, električne avtomobile, avtodome in karavane ter gospodarska vozila.
Protizdrsna naprava za pnevmatike na ledu in snegu

· Struktura visoke odpornosti s 3D tkanino, ki zagotavlja odličen oprijem.
Zasnovan za vožnjo tudi po mešanih cestah med ledom in snegom.
Preizkušen do več kot 120 km na zasneženih cestah.
Primeren tudi za vozila z omejenim prostorom med kolonom in pnevmatiko in zato ni primeren za verige

· Paket vsebuje:
– 2 snežni nogavici
– nepremočljivo vrečko za shranjevanje le-teh
– Montažne rokavice

· Prednosti :
– Montaža v 2 minutah veliko lažja in hitrejša kot snežne verige.
– Samocentrirna struktura na pnevmatikah. Pozor: nogavice morajo biti nameščene na pogonskih kolesih.
– Ne poškodujejo pnevmatik in platišč.
– Ne povzročajo tresljajev, značilnih za vožnjo s snežnimi verigami. Predlagana omejitev hitrosti 30 km/h.
– Enostavno shranjevanje in transport v praktični torbici.
– Ročno pranje pri največ 30 °
– 6 referenc za pokrivanje 95 % voznega parka v obtoku

https://www.youtube.com/watch?v=ghjinpCUqYU

https://www.youtube.com/watch?v=8OkR2oPTovo

https://www.youtube.com/watch?v=rNeS96LKZbw

https://www.youtube.com/watch?v=q9dUbOPCYDs
Ride Si Sapis
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 80
Pridružen: Če Jan 03, 2013 9:44 pm
Vozilo: AR 33 1.3, AR 155 1.8 TS, AR 2.0 JTS Distinctive, AR Stelvio 2.0 Turbo Q4 Super,

V notranjosti Stelvia sta na vratih komandi z dvema krakoma za zapiranje, odpiranje ali blokiranje vrat od znotraj, med njima pa je podolgovata rdeča lučka...kaj pomeni, da je ta lučka stalno prižgana ali pa lučka utripa, ko se zaklene avto...Hvala lepa...
Zadnjič spremenil Ride Si Sapis, dne So Nov 30, 2024 12:24 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6964
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Kraj: Gorje

Rdeči lediki na vratih sta tako kot praktično pri vseh avtih sedaj, indikacija aktivnega alarma.
Ta ledika se enako obnaša, tudi če Alfica nima alarma.
Kaj pa predstavlja tisto svetenje na začetku in potem žmiganje pa pravzaprav ne vem. Vem kaj je to pomenilo pri starih, ko je bila goreča ledika neke vrste inicalizacija alarma in si lahko še kaka vrata odprl in zaprl, se z roko stegnil v notranjost, brez da bi sprožil volumetrične senzorje, ... ko pa enkrat žmiga je bil pa alarm aktiven. Žal pa tega ne morem preverit, ker nimam alarma.

Če se ne bo začelo šparat pri gumah in se na 60k vreden avto natakne neke čank šlank gume (ja vem slovenski šport) bo Alfica s stalnim RWD pogonom in po potrebi AWD, prišla po snegu kamor je mišljeno.
Nogavice za gume ... baje delujejo, kaj več pa ne vem. Nimam ne keten in ne nogavic za gume.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Ride Si Sapis
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 80
Pridružen: Če Jan 03, 2013 9:44 pm
Vozilo: AR 33 1.3, AR 155 1.8 TS, AR 2.0 JTS Distinctive, AR Stelvio 2.0 Turbo Q4 Super,

Hvala lepa ElBarto, me pa resnično zanima, kako se Stelvio obnaša v slabih voznih razmerah, tako na snegu in po potrebi na ledu, ko se vklopi pogon na Q4, saj se v teh primerih prenaša na prednja kolesa do 50% moči. Kako se občuti takšen prenos moči na prednja kolesa in ali se predhodno zazna ter prižge kakšna lučka, ko se to dogodi....
Ride Si Sapis
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 80
Pridružen: Če Jan 03, 2013 9:44 pm
Vozilo: AR 33 1.3, AR 155 1.8 TS, AR 2.0 JTS Distinctive, AR Stelvio 2.0 Turbo Q4 Super,

Lep pozdrav,
kolikšna pa je povprečna poraba goriva za Stelvio (bencin) , saj se močno spreminja pri mestni vožnji in primestni vožnji, kjer se upošteva vožnja po avtocestah, kar mu ugaja.

Stelvio 200
7l/100 km
https://alfa-romeo.drive.place/lang/sl/ ... _5d/515958

Stelvio 280
7l/100 km
https://alfa-romeo.drive.place/lang/sl/ ... _5d/353642
13,2 l/100 km
https://avto-magazin.metropolitan.si/av ... teje-srce/
11,2 l/100 km
https://www.avtofil.si/alfa-romeo-stelv ... t-edition/

Na spletu Poraba.com, pa še sploh ni možno vpisati Stelvio, tukaj je samo vpis za eno Alfa Romeo Giulia (2017) poraba 8,81 l/100, ...
https://poraba.com/search.php

AVTOMATSKI MENJALNIK

"To je še en jasen kazalnik, da pri dinamični vožnji samodejni menjalnik izboljša udobje, a voznik plača davek z večjo povprečno porabo goriva.
To je razvidno tudi iz uradnih podatkov po merilnem ciklu WLTP, samodejni menjalnik tudi v povsem nevtralnem merilnem ciklu porabi več kot enak avto z ročnim menjalnikom. Ima pa po drugi strani takšen menjalnik veliko besede pri udobju vožnje, navsezadnje pripomore tudi k varnosti, poleg višje porabe goriva pa prinaša tudi višje nakupne stroške.
https://siol.net/avtomoto/novice/avtoma ... oto-537454
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6964
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Kraj: Gorje

Moja poraba je precej blizu GT 2.0 JTS z zrihtanim motorjem. mogoče malce višja (no saj mora tudi 450 kg več okrog vozit).
Torej poraba se vrti okoli 10.5 litra, pa če sem se samo vozil v službo čez hrib in nazaj (11km v eno smer), ali pa šel v LJ po nakupih, pa v KG na obisk)
Poraba je šla na 9.5 ko sem šel na morje in še en tank po Pagu, pa čeprav sem vsak dan delel furce v mesto Pag (2km pri ene 20 km/h).
Nazaj pa mislim da je bila okoli 10, s tem da je polovico poti nalivalo na polno, pa še čez Knežak sem se namenoma peljal, kjer sem pa še občutil kako je ta Q4 dejaven
Torej ja, precej na polno pospešit še v ovinku na mokri cesti ... zadn konc je odneslo, ker tudi nisem vedel, ne pričakoval kakšen bo odziv Stelle, je prvič šlo bolj na vogale. Predvidevam da je program stabilnosti posredoval, pa še gas sem spustil in sem samo čudno zaplesal po cesti. Naslednji ovinek sem pa že malo vedel kaj pričakovat, kjer se je potem čutilo, kako so zadnja kolesa drsela, sprednji konec je pa pomagal držat smer. Potem pa še na polno pospeševat po ravnem, kjer je bil občutek da stalno vsaj en kolo drsi, če ne več.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9966
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

Ride Si Sapis, vse lepo in prav, ampak glede porabe in še kakšnih detajlov se mi pa zdi, da prav preveč dlakocepiš ...
Ti bom še jaz po kmečko in brez številk razložil za 2.0 & 2.2 motorje v kombinaciji z Q4-ZF8 ...
Za šparovno vožnjo se boš moral dobesedno "jajcat" po cesti, ter nežno speljevati in pospeševati.
Po vsej verjetnosti bodo za tabo nastale kolone, skozi semafor pa bo šlo veliko manj vozil, kot bi jih lahko.
Vsak drugačen način vožnje bo porabo bistveno spremenil. Če pa si rad hiter, ti tudi 2.2 ne bo prizanašal...
Lp, MaStr
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
Ride Si Sapis
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 80
Pridružen: Če Jan 03, 2013 9:44 pm
Vozilo: AR 33 1.3, AR 155 1.8 TS, AR 2.0 JTS Distinctive, AR Stelvio 2.0 Turbo Q4 Super,

Lep pozdrav MaStr, upam, da si kot član tega Foruma, ki bi naj bil namenjen tudi informiranju in deljenju izkušenj ter raznih vprašanj uporabnikov vozil Alfa Romeo, zaslužim res malo bolj kvalitetno in konstruktivno informacijo glede porabe Stelvia, razen kolikor to ni "tajna". Posebej tudi zato, ker sem vozil v celotnem življenjskem obdobju vozila Alfa Romeo in še naprej ostajam pri tej znamki...
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6964
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Kraj: Gorje

Ker vidim da pravzaprav samo jaz odgovarjam, sploh to da sem že 3x pisal o porabi, bom dodal tole.
Osebno se nisem nikoli obremenjeval s porabo, ko se je prižgala lučka sem šel tankat, če ne še prej (sploh pozimi), pa je bil to Wartburg, Katrca, 75ka... pa sedaj Stella.
Bencinske Alfice sigurno niso neki šparovčki, tako da je pač to treba vzet v zakup in se sprijaznit s tem, ker če se stalno s tem obremenjuješ, ne bo dobro za nikogar.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
AR164TB
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 748
Pridružen: Sr Nov 17, 2004 12:48 pm
Član Alfa Kluba: 1
Kraj: Rakovnik

Točno tako in nič drugače.
ALFETTA 1.6
GIULIETTA 1,6
164 V6 TB SUPER
166 3.0 SUPER
AR Brera 3.2 JTS Q4
Giulietta 1750 TBI TCT QV
Stelvio 2.0 Turbo 280 AT8 Q4 Super
Odgovori
  • Informacija