Dve osnovni opremi sta. Super in Veloce. Razlika je da pri Veloce dobiš polno usnjene sedeže, kateri so bolj školjkasti in bolj drzne odbijače. Z Veloce opremo je možen le avtomatski menjalnik in Dizel 2.2 z 210 konji ali bencinar z 280 konji. Veloce imajo tudi večje zavore. Menjalnik je od proizvajalca ZF in je identičen kot pri BMW. Pri opremi Super pa imaš bencinarja z 200 konji in možnost tudi samo zadnjega pogona ( sicer opcija tudi pri Veloce ampak zeloo redka ). Ali pa možnost dizlov 135, 160, 180 in 190 konjev. Do letnika 2018 opcija tudi ročni menjalnik. Pravtako so letniki do nekje sredine 2018 če se ne motim tudi brez AdBlue sistema vkolikor je govora o dizlu.
Xenon je lahko 25w ali 35w. Ločiš jih po pranju žarometov, ker ima slednjega le močnejša izvedba luči in ta tudi zavija v ovinek. Imaš dve velikosti displeya med števci in infotainment zaslona. Hitro se opazi pri primerjavi avtomobilov na avto.net. Kar večina jih ima ogrevan voal in sedeže, vidi se po tipkah, ki so pod nastavitvami za klimo/ventilacijo.
Težave:
(dizel)prvi letniki imajo malo neposrečen separator oljnih hlapov, katerega se če ne prej zamenja ob velikem servisu - lahko zaradi njega uhajajo hlapi na zračni filter in je le ta masten
(vse)premehke gumice na prtljažniku in le ta ob zapiranju butne v odbijač kjer pusti sled
( mislim da samo 35w )bixenon leva luč ima prekratek konektor in ga rado odtrga - nedelovanje dolge luči, rešitev preprosta z podaljšanjem kabla v luči ( pod garancijo so menjali cele luči )
(vse predvsem začetni letniki)zadnji diski imajo slab material in predvsem pri avtomobilih ki se malo vozijo požre zadnje ploščice prej kot v 30000km, ker diski postanejo grobi
mislim da je tole bolj za beninarje ampak ventil za zračenje hladilnega sistema je plastičen in le ta poči, kar pomeni da iz sistema zmeče hladilno vodo, mislim je dovolj znakov in da se to zgodi počasi
Za bolj tehnične zadeva pa je na forumu uporabnik "Alan", kateri dela pri Enigmi in je pravi mojster tehnikalij pri Giulii.
Toliko na hitro. Kar te zanima pa kar vprašaj.