Nakup rabljene GT V6: nasveti, mnenja, priporočila, ...

Tehnične teme o modelih 156,147 in GT

Moderator: Tehnika moderatorji

Anya_C
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 56
Pridružen: To Maj 11, 2010 5:55 pm

Lep pozdrav vsem!

Minilo je že kar nekaj časa od mojega zadnjega zapisa na forumu :) Pred 5 leti sem se poslovila od moje 147-ke. Super avto s skoraj nič problemi, edino v prtljažnik ni šlo več zadosti stvari, ki so bile nujne zaradi širitve družine. V tem času smo nabavil velik družinski karavan, ki zadostuje vsem potrebam naše družine.

Ker imamo pri hiši 2 avta (drugače ne gre na vasi :D ), bi z možem rada kupila spet Alfo. Pa ne več katerokoli, ampak tisto pravo V6 Busso varianto :D Ker sva oba že v tistih letih, ko nama kaka GTA verzija 156 ali 147 ne paše preveč :lol: , sva bolj naklonjena kaki Alfi GT 3.2 V6.

Zanima me predvsem, kaj je treba najbolj pazit prav pri nakupu takšne kombinacije (GT z Busso motorjem). Slišala sem že za precej drag ECU (če gre k vragu). Kako je pa kaj z rjo pri avtih, ki imajo dobrih 15 let? Moja 147 jo je imela nekaj malega (nič pretresljivega).

Trenutno se na avtonet ena takšna GTjka tudi prodaja. Glede na to, da smo alfisti redka vrsta, me zanima, če kdo kaj ve konkretno o tem avtu. Lahko tudi piše zasebno, ali pa tukaj. Če je lastnik na forumu pa še boljše \:D/

Hvala vsakemu, ki si bo vzel čas za kak nasvet.
sleby
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5743
Pridružen: Po Nov 24, 2003 1:16 am
Član Alfa Kluba: 0
Kontakt:

Glede na ime na avto.net bi rekel, da je od nekoc aktivnega uporabnika Sebastjana Kastelica. Vem, da imel tako alfo, samo nicka se ne spomnim trenutno. Naj kdo drug pomaga!
Slika
Anya_C
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 56
Pridružen: To Maj 11, 2010 5:55 pm

Me veseli, da je videti nekaj živih tu okrog :) Če kdorkoli kaj ve, bi bila zelo hvaležna.
pero666
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1445
Pridružen: Pe Dec 12, 2008 6:09 pm
Vozilo: 166 3.0 V6 & 159 TI

Trenutno se jih v celi EU prodaja za na prste na rokah prestet. Lepi primerki z malo kilometri niso ravno poceni, tale na avtonetu je celo eden izmed najcenejsih v EU.
Jaz se pri tem avtu ne bi tolko sekiral za ECU ce gre k vragu. Pac pri 15+ let stari Alfi V6 lahko gre marsikaj k vragu. Problem pa zna bit, da to ni poceni ali pa enostavno resljivo ker jih je bilo malo.
Ce avto ni rjav (ko je na kanalu detajlno preverjen seveda), ce motor mirno tece ter zvezno vlece brez cukanja, ce sklopka ne drsi in trese in ce podvozje ni zluftano...ce ne pusca voda, niso popokane cevi za zrak, bremze ok.. potem kupi in uzivaj...
Jaz sem imel 156 2.5 V6 in se imam 166 3.0 V6. Z obema skupaj sem naredil do sedaj cca 300.000 kilometrov. Voznja ni poceni, tudi vzdrzevanje ni med najcenejsimi, ampak se vedno mi po vseh teh letih pride nasmesek na obraz, ko se vsedem v avto in prizgem bussota.
RomeoAlfeti
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 6
Pridružen: Če Jan 14, 2021 7:11 am

Živjo,

rezultati včerajšnjega ogleda GT 3,2 V6.

Ogled včeraj zvečer, malo mračno, ampak avto je na zunaj lep, notranjost ohranjena, gume nove. Testna vožnja - leti kot sneta skira.
Edina pomanjkljivost je občasno prižiganje lučke za ABS in nedelovanje park senzorjev ( ampak ima že nov komplet). Težava je v tem, da je ne da po 5 jurjev. Če ma prou bomo videli :lol:
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Glede ECU morebitne težave si ne delat skrbi v naprej. Če že pride do težave, je v Savinjski en specialist za ECU-je in porihta. Še bolj pa je Senica motorsport iz Beričevega. Obvlada. ŽE koristil njegove usluge, rešeno v trenutku, ko so drugi izvajali atomsko znanost.

Glede občasnega prižiganja ABS lučke pa tudi ne delati znanosti! Kot prvo tester pokaže neodzivnost senzorja. POtem pa samo, ali je komunikacija med ECU ABS in senzorjem, morda napaka na inštalaciji ali pa (pogosta težava) mrzli loti na ABS računalniški enoti.
Anya_C
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 56
Pridružen: To Maj 11, 2010 5:55 pm

Fantje, super ste! :) Dobre so te informacije iz prva roke. Za ABS lučko me ne skrbi preveč, je bil v 147 kar konkreten light show ob mrazu in vlagi. Ponavadi je pa delalo vse :lol: Je pa res, da avti pri teh letih niso čisto brez napak. Pa tudi če so, je vprašanje časa, kdaj bo kaj spreglo. Takrat vem, da zna bit drago.
Redni stroški za vozit vsak dan ne bodo preveč zame, ker delam samo 10k km na leto. Trenutna poraba avta je 8,5 za 1.6 bencinarja (kar je katastrofa, ker "ne gre" nikamor). :lol:
Vsako tele ima svoje veselje :D
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7812
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

Ja tele GT V6 so kar že eksoti, tako da znajo redno testirati globino denarnice :)
Ampak če si ji pripravljena odpustiti občasno muhavost, ti ne bo žal :)

Imamo tudi dva V6 eksperta na forumu, Alana in Killergame17 ;)
Anya_C
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 56
Pridružen: To Maj 11, 2010 5:55 pm

Sej V6 je vedno odločitev srca in ne glave in denarnice, v kombinaciji z alfo pa še toliko bolj :) Binji, tudi obnovo tvoje sem pregledala, kakor tudi ostalih kolegov na tem forumu. Moram vas res pohvalit, ker tiste teme so prva liga =D>

Eno vprašanje čez prst, je kdo računal, koliko je okvirno prišla prenova bussota (moža zanima)?
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7812
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

Hvala ;)
Za mojo si nisem beležil, ker nisem hotel vedeti :) Po občutku pa je bilo nekje 3/4 vrednosti gtjke, ki jo gledata...
Uporabniški avatar
Alan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4553
Pridružen: Ne Feb 27, 2005 3:10 pm
Vozilo: Giulia 2.0t rwd in 156 3.0 24V V6 GTAm

Huh prenova bussota je lahko razlicen pojem, ce je motor zdrav (bi kar moral bit ce ni zakuhal oz zaribal so le to avti z malo manj kilometri)
ce potrebuje mali in veliki servis plus svecke je to okoli jurja (100eu gor dol)
Ce je potrebno menjati se kaj tesnil in se vmes se malo olepsa pobarva pokrove, stestira injektorje itd je komot 1500eu premalo :)
Ce avto ne kadi in leti kot je treba, ne trese na mestu in ni cudnih mehanskih zvokov iz predela glav in karterja potem nebi smelo biti tezav. Pomembna je samo zgodovina servisov in kdaj je bil delan veliki servis (najvecji strosek)
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom :mrgreen:
https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Anya_C
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 56
Pridružen: To Maj 11, 2010 5:55 pm

A je glavni servis tako drag zaradi težko dostopnih svečk in jermenov ali je to zgolj visoka cena kosov za alfo busso? Sem pa pričakovala nekaj v tem smislu, kar se denarja tiče :) Za 147 je bil glavni servis + mali okrog 500-600 eur (odvisno kaj je spadalo še v mali servis).

Kaj pa menjava sklopke in potisnega ležaja (mi mož diha za ovratnik? :lol: )

Hvala vsakemu posebej za odzive :)
pero666
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1445
Pridružen: Pe Dec 12, 2008 6:09 pm
Vozilo: 166 3.0 V6 & 159 TI

Pri glavnem so drazji deli, vec dela,mislim da tle ta motor v nicemer ne izstopa po ceni vzdrzevanja napram drugim V6, R6 itd...
Sklopka je po mojem spominu poceni, je pa kar nekaj dela in nanese. Pa ko se ze odpira, vztrajnik tudi ni nov pri 250k, tle se pa ze zacne veselica...
Meni so na 3.0 V6 menjali sklopko zarad izrabe. Pa je treslo. Pa so menjali sklopko se enkrat na reklamacijo, ker so bili prepricani, da je sklopka. Pa je treslo. Ok, vztrajnik ni nov (ni pa bil zanic ali slab ampak je to le bilo 15 let in 180k recimo) in se je menjalo vztrajnik. Tresenje se je pa spet pojavilo. Delal renomirani pooblascenec. Stane tak spas kar nekaj, pa sem placal samo prvo menjavo sklopke in nov vztrajnik brez dela. Na koncu je recimo po nesrecnem nakljucju spustil cilinder sklopke (ki je bil takrat tudi nov) in sedaj je ok.
Ce takemu spasu dodas velik servis, komplet bremze, olje in filtre, zajle za rocno pa se kako malenkost v obliki nosilcev motorja, si na nakupni ceni avta ali pa ze krepko cez :)
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Čist frišn info od cca 1 mesec nazaj ko sem glih mel za eno 156 GTA. Velik servis pride tam 470€ material (kit zobati, vodna, mikro jermen kit pa svečke). Če dodaš še olje pa filter si na ene 600€ hitro. Plus seveda še delo, ki je pa pač odvisno kdo ga dela :)

Komplet sklopke s potisnim pa cca 250€. Plus delo spet odvisno kje in kdo. To so pač cene materiala pri meni :)


Obnova motorja komplet, material plus delo vse komplet pa nanese cca 2000€.
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Uporabniški avatar
Zhagar
Moderator
Moderator
Prispevkov: 3725
Pridružen: Pe Okt 16, 2009 4:12 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 2011 & Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 1995
Kraj: Ljubljana

Anya_C napisal/-a:A je glavni servis tako drag zaradi težko dostopnih svečk in jermenov ali je to zgolj visoka cena kosov za alfo busso? Sem pa pričakovala nekaj v tem smislu, kar se denarja tiče :) Za 147 je bil glavni servis + mali okrog 500-600 eur (odvisno kaj je spadalo še v mali servis).

Kaj pa menjava sklopke in potisnega ležaja (mi mož diha za ovratnik? :lol: )

Hvala vsakemu posebej za odzive :)
Bolj kot sklopka in potisni ležaj je pri tej zveri imenovani 3.2 v6 problem diferencial, ki nikakor ni zmožen prenašati brutalnosti tega motorja ob hitrem speljevanju. Prej ali slej ti ga bo razneslo (diff). Edino logično popravilo oz. predelava je montirati ali Q2 torsen ali samozaporni diferencial od angleškega proizvajalca Quaife (cenovno okoli 800 EUR). S to predelavo naredite GT(A)jko dirkalnik.
Odgovori
  • Informacija