Sem bil z mojo bivšo G. na AMZS-ju. Nastavli so grozno. Levo je krepko previsoko dvignil. Namesto da bi nastavil na višino žarometa, je tisto škatlo dvignil od oka, pol pa šraufal. Cena, drobiž. Računa po uri. Dela 15 min.
Rešil sem sem. V garažni hiši sem dal avto <5cm do stene. Označil točko kjer se višina snopa začne dvigovat. Dal sem avto 10 m nazaj. Točno na črto. Za 10m se označi na steni točko 25% nižje od začetke. Če gre snop ni v navpični liniji ga tudi popravimo levo/desno. Luči znižamo na novo točko.
Stare debate, da se na 10m niža za 10cm ne držijo, prav tako ne drži, 7.5m 5cm. Vsak avto ima drugačno začetno višino oz. oddaljeno žarometa od tal. Za to je edina referenca, da mora zasenčen oz. asimetričen žaromet svetiti 40-80m. Taka je zakonodaja, po CPP. Iz tega izvira moja teorija po 25% nižanju za 10m.
AMZS zabloda, da mi je različno višino nastavil na levem in desnem tudi ni ok. Saj sam kraki žaromet je narejen tako, da lomi slop za levo in desno.
Še slikica:
edit: odstranil citat, da še ne bom jaz kregan