Respect... Kakšno je tvoje mnenje glede giulie za takšne podvige? Mislim konec koncev je to še vedno limuzina (z vlečno kljuko) in kolikor vidim, sa da tudi dinamično vozit.
Za vozit je odlicna, odziv volana kontrola podvozja v nulo.
Bo pa za resno tiscanje potrebovala malo dodelav hlajenja, motor kar dobro trpi ko je ekstremno vroce in je skoz na 5, 6000 rpm.
Najbrz dodam stranski hladilnik za chargecooler in pa elektricno vodno pumpo novo plus reprogramiranje da bo delala na polno in dlje tudi potem ko se avto ugasne.
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kar se moči tiče bi te verjetno šele 510 konjev razveselilo. Z nekaj predelavami seveda .
Nisem še imel priložnosti, da bi jo vozil, a glede na vse kar sem prebral in slišal je to, kot kaže, po dolgem času en avto, ki je že serijsko zanimiv. Tudi v švohnejših različicah. Recimo da je alfa popravila vse kar so kapitalno zasral pri 159ki.
Meni so dali testno 150hp dizlo pa sem bil navdusen nad voznimi lastnostmi in polozajrm sedenja...več konjev je seveda samo plus ampak že v osnovi je za voznika res cuker.
Zacasne feltne so opravile svoje...
Izkoristil sem summer sale japanracing in z Ustil sva nardila res dober deal.
Jr sl01 najlazja njihova feltna, 18x9.5 in 18x8.5
Men je lepa
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;