AR 164 status starodobnika

Vse o oldtimerjih, izkušnje, obnova,...
Modras
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 614
Pridružen: Po Maj 27, 2013 11:03 am

Pozdravljeni,

a mislite da je možno da bi znanec za svojo 164ko letnik 1993 pridobil status starodobnika?

Je mogoče še kakšna v naši deželi?
Uporabniški avatar
igi
Alfist
Alfist
Prispevkov: 349
Pridružen: So Feb 07, 2004 8:21 pm
Vozilo: Brera, bencin, ni več.
sedaj Giulietta 1.4 MA

Oversteer is when the passengers are scared, understeer is when the driver is scared.
http://www.youtube.com/watch?v=ZSNmlhrAeWw" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
Zhagar
Moderator
Moderator
Prispevkov: 3726
Pridružen: Pe Okt 16, 2009 4:12 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 2011 & Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 1995
Kraj: Ljubljana

Seveda bi v kolikor je vozilo ustrezno ohranjeno in brez predelav.

Naš klub je od 2022 član zveze SVAMZ. Trenutno še sicer nimamo internih komisarjev ampak tudi to se bo v letošnjem letu spremenilo.

Če se mu mudi, najbolje, da pokliče v pisarno SVAMZa in kontaktira go. Natašo Grom Jerina. Seveda je dobrodošlo, da je član našega kluba.
Uporabniški avatar
alfistaV6
Alfist
Alfist
Prispevkov: 364
Pridružen: To Nov 22, 2005 10:04 am

Kakšne so prednosti oziroma slabosti, če ima avto status starodobnika?

Predvsem, kaj to pomeni, da ni namenjeno za vsakodnevno uporabo.

Ali ima zaradi statusa višjo vrednost?
Ah, nč ni važn, sam da je alfa zravn:)
Modras
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 614
Pridružen: Po Maj 27, 2013 11:03 am

Starodobnik pač ni za vsakega. Večina ga ima kot drugo vozilo poleg tega za vsakdan.
Pri nas se to večinoma uporablja kot vozilo za dušo in srečanja.
Kar se pa vrednosti tiče je odvisno od trga (ponudba : povpraševanje), znamke, modela, paketa opreme, barve, pogostosti modela in ostalih dejavnikov.
Uporabniški avatar
Zhagar
Moderator
Moderator
Prispevkov: 3726
Pridružen: Pe Okt 16, 2009 4:12 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 2011 & Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 1995
Kraj: Ljubljana

alfistaV6 napisal/-a: To Mar 21, 2023 9:30 am Kakšne so prednosti oziroma slabosti, če ima avto status starodobnika?

Predvsem, kaj to pomeni, da ni namenjeno za vsakodnevno uporabo.

Ali ima zaradi statusa višjo vrednost?
Prednost je predvsem to, da lahko v primeru nesreče "zahtevaš" višjo odškodnino, ker imajo avtomobili s certifikatom načeloma višjo ceno.

Dodatne finančne ugodnosti so tudi pri premijah zavarovanj in plačilih cestnin.

To, da ni namenjeno za vsakodnevno uporabo pomeni, da tak avto naj ne bi bil daily vozilo (avto za v službo in dnevne opravke) ampak ljubiteljsko uporabljan (vikend vožnje, izleti,...). Trenutno pa ni nikjer zakonsko opisana omejitev na prevožene kilometre.
Uporabniški avatar
alfistaV6
Alfist
Alfist
Prispevkov: 364
Pridružen: To Nov 22, 2005 10:04 am

To se strinjam.

Bolj me moti, da tak avto lahko uporabljaš samo za klubske vožnje (na srečanje, volitve,...), oziroma kako to sploh poteka?
Ah, nč ni važn, sam da je alfa zravn:)
Uporabniški avatar
Zhagar
Moderator
Moderator
Prispevkov: 3726
Pridružen: Pe Okt 16, 2009 4:12 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 2011 & Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 1995
Kraj: Ljubljana

Uporabljaš ga lahko tako kot ti paše, ni nobenih uradnih omejitev, zgolj smernice. Mora pa biti ohranjenost na mestu.
Modras
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 614
Pridružen: Po Maj 27, 2013 11:03 am

Hvala za omenjeno
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Teorija pravi da so pač omejitve v uporabi. Dejansko pa ga ni heroja, ki bi ti lahko preprečil starodobnika za vsakodnevno uporabo.
Policist te lahko med med redno kontrolo prometa povpraša za namen vožnje. Greš na izlet, srečanje. Preveril sigurno ne bo .....


Delto uporabljam dokaj redno že skoraj 10 let. Doživel že kar nekaj pregledov ob kontrolah prometa. Še nikoli ni bilo vprašanja na to temo. Enako s 33. Pa obe lepotici v letnem času uporabljam za dnevne opravke - vožnje na gradbišča in sestanke, vrtec, trgovine, .....


Kakor vidim do sedaj je glavna omejitev uporabe starodabnikov za daily voz v problematični dostopnosti rezervnih delov, strošku za gorivo in občasnemu pomanjkanju opreme in udobnosti novodobnih avtov. Oldiji praviloma porabijo malo več goriva (z D golfov in podobnih krip), rezervnih delov ne dobiš na vsakem vogalu in pogosto so cene da lahko kak del telesa prodaš, poleti pogrešaš klimo, na nekaterih kripah si želiš imeti normalne zavore, servo volan. Pa seveda je potem tu še čustvena navezanost. Vsekakor so stare kripe bolj navezane na rjo, in ob redni uporabi pozimi, pozno jeseni in zgodaj pomladi se ta ljubezen hitro materializira #-o

Je pa sila fino, ko imaš pri zavarovanju nekih 90% popusta, pri cestnem skladu pa kot se spomnim 80 % :D
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Modras
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 614
Pridružen: Po Maj 27, 2013 11:03 am

Vse lepo in prav.

Torej si pristaš le originalnih rezervnih delov.

Eno rdečo Lancia Delta Integrale sem nekajkrat videl v Ljubljani v bližini ZOO-ja. Si bil to mogoče ti?
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7813
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

Pri naših kripah itak vzameš karkoli dobiš od delov, težko biti izbirčen. Pa to že za 156, kaj šele eksotiko tipa Delta...
Modras
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 614
Pridružen: Po Maj 27, 2013 11:03 am

Odvisno kako gledaš, ampak pravi ljubitelji starodobnikov damo na originalnost.
Ko pa že omenjaš AR156 ti lahko povem, da žal ne bo zaradi slabe vzdržljivosti in ostalega dočakala statusa starodobnika, saj jih je zelo malo ohranjenih, pa tudi to ni več tista prava AR ampak bolj kot sezonsko vozilo saj je zelo nepraktična za vsakdan, kvaliteta pa tudi ni ravno na zavidljivem nivoju.
Je pa res da mnogi iz nje jemljejo sredinske merilnike in sedeže, ampak to je druga zgodba.
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7813
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

Pojma nimam, kaj je bil namen tvojega zapisa, razen da izgleda je dobra stvar biti nepravi ljubitelj starodobnikov...
Modras
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 614
Pridružen: Po Maj 27, 2013 11:03 am

Binji napisal/-a: Ne Apr 09, 2023 4:26 pm Pojma nimam, kaj je bil namen tvojega zapisa, razen da izgleda je dobra stvar biti nepravi ljubitelj starodobnikov...
Želim samo povedati da me je omenjeni model razočaral in da poznam kar nekaj takih kateri so izkoristili omenjeno opremo z njega ter jo vgradili na ostale modele iz Fiat korporacije.
Po moje se je z koncem proizvodnje modela 164 in s prihodom 156 končala era prave AR in njenih vrlin.
Vidim pa da imaš model GT kateri je pa replika legendarnega modela in ravno danes sem videl enega v Grosupljem. Si bil to ti?
Odgovori
  • Informacija