Kot prvo sem brat od Felix-a (lenuha, ki se mu ne ljubi brat foruma). V glavnem mu alfa full štrajka, pa sem jaz šel pogledat kak je.
Avto je skoraj nevozen, takoj ko ga prižgeš (zna se zgodit da dlje časa "vergla") obrati padejo nekje na 500rpm in se cisto na easy zaganja nekje med 500-600rpm. Ko daš gas, da držiš prosti tek malo višje, pa se pri konstantnem gasu nekaj zaganja. Pa še neko čudno pokanje se občasno sliši, ga nisem uspel logično povezat z kakim drugim dogodkom oziroma kdaj bo poknilo. Po mojem se sliši kot če bi vakumm ful vlekel, pol pa izmakneš cev ki vleče, v glavnem tak nekak votlo poči, pa nekje v predelu sesalnega kolektorja.
Pa tudi po bencinu full smrdi, že dlje cajta menim da je lambda boga, zdaj je verjetno hin. Sem šel merit upornost lambde in če sem prav pogruntal sta žički bela in siva(nisem ziher za sivo) za napajanje sonde, črna pa še ena pa za output signala. Če je to tak, je upornost sonde 8 ohmov, ampak output pa je 0,0XY V v prostem teku in 0,XY V pri povišanem prostem teku. Zdaj jaz malo bolju razumem Honde in tam bi pomenilo, da avto laufa Lean, tukaj bi pa to lahko samo bilo da avto ima ful preveč goriva, saj se ga da vohat.
Rad bi če mi kdo lahko pove če sem se prav lotil lambda sonde in če sem prav identificiral žičke? Pol je sonda zanič, ker konstantno kaže bolj ali manj eno vrednost, torej 0 V. Te lahko naročim neko Bosch-evo za 10K Sit, mi je reko brat da nekdo v NM prodaja sonde za tako ceno.
Kaj bi lahko bilo tisto pokanje,ker mislim, da bo to nek drug problem zase?
Hvala!