Nakup rabljene: AR 156 ... 1.9 ali 2.4 JTD

Vodniki o nakupu in vzdrževanju

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
PLAYGAME
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 56
Pridružen: Po Jan 31, 2005 1:32 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: nm
Kontakt:

Vocko napisal/-a:Za 5 brzin ne vem, moja 1.9 mJet s šestimi prestavami ma pri 160 km/h točno 3000 obratov
Hvala tudi ta podatek me je zanimal, ker vseeno ni 100% ali 1.9 ali 2,4, najraje pa bi od 2004+letnika 6 brzin to novejšo obliko karavan 2,4 cca 175km moči, če ima kdo mi naj le izda podatek za novejšo 175km v 6 brzini pri 160kmh, koliko ima obratov?

-zakaj sploh to sprašujem, pomoje kdor ve, si misli da imam en avto, ki ima pri 160kmh preveč obratov, pa je res tako, veliko se vozim samo avtocesta, res se mi ne da voziti samo 135kmh imam kr 4.100obratov ali 165kmh cca 5.100obratov, gre za Hondo Civic 90km moči.

Fino hvala vsakemu ki mi lahko javi, ta podatek, me res hudo zanima 150km 5 brzin in 175km 6 brzin kakšna je razlika v obratih!?
Uporabniški avatar
KobolM
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 243
Pridružen: Sr Apr 30, 2008 12:52 pm
Kraj: Primorska

Moja ima pri 160 km/h točno 3000 obratov.
-----------------------------------------------------------
McLaren F1 team
-----------------------------------------------------------
Uporabniški avatar
punkfan
Alfist
Alfist
Prispevkov: 457
Pridružen: Pe Okt 03, 2003 12:44 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: prestolnica

Pri 150KM varijanti v 5. ni bistveno drugace, mogoce kak km/h manj.
Uporabniški avatar
KobolM
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 243
Pridružen: Sr Apr 30, 2008 12:52 pm
Kraj: Primorska

KobolM napisal/-a:Moja ima pri 160 km/h točno 3000 obratov.
...v 6. "marči" (brzini) da ne bo pomote.

Bom pa danes porobal: 150 km/h v 5. in 175 km/h v 6.

Sporočim izsledke.
-----------------------------------------------------------
McLaren F1 team
-----------------------------------------------------------
PLAYGAME
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 56
Pridružen: Po Jan 31, 2005 1:32 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: nm
Kontakt:

Fino hvala, ja sigurno je razlika 5 ali 6 stopenskega menjalnika, pa še eno sm našu, prou vesel sem ,ker ima Alfa toliko dobrih diezel agregatov, kaj menite za 1,9multi 140km in 6 brzin, pomoje je to res prava zadeva, če gledam da je registracija ceneje, čeprav roko na srce me 2.400ccm3 kubikaža zelo zelo vleče, je kr več navora, hm težka bo tale, za enkrat bi imel v igri le 2,4 175km in 1,9 multi 140km različna modela, kaj pa vi menite, za dlje časa bi bilo pomoje bolje imeti 2,4, drugače pa res še sam ne vem! :?: :mrgreen:
Uporabniški avatar
KobolM
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 243
Pridružen: Sr Apr 30, 2008 12:52 pm
Kraj: Primorska

PLAYGAME napisal/-a:.
..1,9multi 140km in 6 brzin, pomoje je to res prava zadeva, če gledam da je registracija ceneje...
Tukaj se pa motiš. [-X

Registracija in cestna taksa je za 1.9 (140 KM) ter za 2.4 (176 KM) popolnoma enaka, ker spadata v isti razred.

Cestana taksa gre na kupike; oba motorja spadata v rezred od 1.8 do 2.5
Zavarovanje gre na moč; oba motorja spadata v razred od 100 kW do 130 kW.

Edina stroškovna razlika med motorjema je nekoliko dražje vzdrževanje in za slab liter višja poraba.
-----------------------------------------------------------
McLaren F1 team
-----------------------------------------------------------
Uporabniški avatar
Ozi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3611
Pridružen: Če Dec 28, 2006 10:18 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Rivercity
Kontakt:

KobolM napisal/-a:
PLAYGAME napisal/-a:.
..1,9multi 140km in 6 brzin, pomoje je to res prava zadeva, če gledam da je registracija ceneje...
Tukaj se pa motiš. [-X

Registracija in cestna taksa je za 1.9 (140 KM) ter za 2.4 (176 KM) popolnoma enaka, ker spadata v isti razred.

Cestana taksa gre na kupike; oba motorja spadata v rezred od 1.8 do 2.5
Zavarovanje gre na moč; oba motorja spadata v razred od 100 kW do 130 kW.

Edina stroškovna razlika med motorjema je nekoliko dražje vzdrževanje in za slab liter višja poraba.
Ne pozabit malo več kg pred sprednjo osjo :wink: to se tudi pozna :wink:
Uporabniški avatar
KobolM
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 243
Pridružen: Sr Apr 30, 2008 12:52 pm
Kraj: Primorska

Ozi napisal/-a: Ne pozabit malo več kg pred sprednjo osjo :wink: to se tudi pozna :wink:
hehe, sej sm napisal razlika med motorjema.

Tvoja pripomba bi bila bolj razlika med avtomobiloma z omenjenima motorjema. :D
-----------------------------------------------------------
McLaren F1 team
-----------------------------------------------------------
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9772
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

Ozi napisal/-a:
KobolM napisal/-a:
PLAYGAME napisal/-a:.
..1,9multi 140km in 6 brzin, pomoje je to res prava zadeva, če gledam da je registracija ceneje...
Tukaj se pa motiš. [-X

Registracija in cestna taksa je za 1.9 (140 KM) ter za 2.4 (176 KM) popolnoma enaka, ker spadata v isti razred.

Cestana taksa gre na kupike; oba motorja spadata v rezred od 1.8 do 2.5
Zavarovanje gre na moč; oba motorja spadata v razred od 100 kW do 130 kW.

Edina stroškovna razlika med motorjema je nekoliko dražje vzdrževanje in za slab liter višja poraba.
Ne pozabit malo več kg pred sprednjo osjo :wink: to se tudi pozna :wink:
Kje? Kaj mogoče rit višje gor štrli? Razen, če si mislil roke, končnike..., ki so bolj obremenjeni zaradi tega... Kljub temu, jaz sem za 2.4JTDm, pa čeprav je poraba (mogoče) cca.0,5-1l/100km višja. Je pa zato motor veliko bolj prožen in ti daje skoraj bencinske občutke - tudi pri zvoku...
Uporabniški avatar
Ozi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3611
Pridružen: Če Dec 28, 2006 10:18 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Rivercity
Kontakt:

@Majster - Boš rekel, da je 5-valjni 2.4 motor enako težak kot 1.9 #-o

Priporočam ti, da se enkrat ornk pelješ skozi ovinke z obema avtoma (156 mislim) in potem boš videl kaj mislim :wink:

Za straight-line performance sem pa jaz tudi seveda za 2.4 (zvok, moč,...) :mrgreen:

Poraba, malo bolj dragi servisi, večja obremenitev na podvozju zaradi teže (ko si že omenil) se meni gladko j***. Me pa moti, ker 2.4 zelo tišči čez sprednja kolesa...

Je pa seveda od kupca odvisno kaj želi in kako se rad vozi. Vsekakor je pa prav, da mu je na razpolago čimveč informacij in 1.9Mjet tudi pošteno gre :mrgreen:
Uporabniški avatar
KobolM
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 243
Pridružen: Sr Apr 30, 2008 12:52 pm
Kraj: Primorska

se strinjam, nos ina pa res nekoliko pretežak. :wink:

Posebej se to opazi pri, bol zaprtih - počasnih ovinkih, pri hitrih pa ne.

Če greš iz Ajdovščine v Lj. imaš dve možnosti ali AC #-o ali pa vijugasto cesto skozi gozd. :steering:

Ajdovščina - Col - Podkraj - Kalce - Logatec ...Lj.

Na poti imaš vse, hitre in počasne ovinke, ravnino in srpentine (ride).
Tam sem tudi opazil, da moja (2,4) z zaprtih ovinkih kar precel sili iz ovinka, posebej če si sledijo zaporedoma.
-----------------------------------------------------------
McLaren F1 team
-----------------------------------------------------------
Uporabniški avatar
mihecmiha
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1258
Pridružen: Sr Mar 19, 2008 2:24 pm

men se ne zdi da ima nos pretežak, mogoče res mal ven vleče včas samo sem se že navadu, tud to zna bit zabavno :D jest sem tud kolebal med 1.9 in 2.4 mašino, pa bi mi blo zdej žal če bi ta švoh izbral, itak mi pa zdej ko sem servis naredil in zamenjal termostat žre 6.4 preračunano, računalnik pa še kar laže :) tko da poraba tud ni ne vem kaj višja, če normalno voziš, ko ga tiščiš je pa verjetn razlika. je pa totalno večji užitek v vožnji z 2.4. glede pegistracije, zavarovanja... jah men se pri kaskotu pozna, ker je navigacija, pa usne pa ostale stvari, tam se pozna, cena novga tazga kot mam jest mislim da je bila 34.000 €, hvala bogu za veze in poznanstva, da mam 50 posto dol, pa še to je naneslo na koncu z vsemi zav, vinjetami in ostalim šmornom 1.300 pa še neki evrčkov. za servise si pa popoldanca najd, za ostale stvari pa na pooblaščen servis

lp
miha
Uporabniški avatar
mihecmiha
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1258
Pridružen: Sr Mar 19, 2008 2:24 pm

btw
glede "nosu" sem govoru z amortizerjem, oz nekom ki tam dela, je rekel če zamenjaš fedre in amortizerje, daš malo bolj športno varjanto, da ni več tega občutku, vlečenja iz ovinka oz oversteeringa se reče sse mi zdi, avto pa tud ne zgubi na udobju ker je 2.4 se mi zdi da že tko al pa tko mal trši, sploh na naših lepih cestah, reku je da bi verjetn blo celo boljše kot pa original,. to se prav več komforta in bolša lega skratka bolša vožnja :)
Uporabniški avatar
Ozi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3611
Pridružen: Če Dec 28, 2006 10:18 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Rivercity
Kontakt:

mihecmiha napisal/-a:btw
glede "nosu" sem govoru z amortizerjem, oz nekom ki tam dela, je rekel če zamenjaš fedre in amortizerje, daš malo bolj športno varjanto, da ni več tega občutku, vlečenja iz ovinka oz oversteeringa se reče sse mi zdi, avto pa tud ne zgubi na udobju ker je 2.4 se mi zdi da že tko al pa tko mal trši, sploh na naših lepih cestah, reku je da bi verjetn blo celo boljše kot pa original,. to se prav več komforta in bolša lega skratka bolša vožnja :)
Lih obratno je - understeer je to kar je vsebolj prisotno pri novejših avtih in pri spredaj težjih (ne drži za vse seveda). Z menjavo amortizerjev in vzmeti se lahko to zmanjša - odpravi pa popolnoma ne...da bi to naredil je treba v nastavitve podvozja posečt, ampak se da :mrgreen:

Za original amortizerje - na alfaowner. priporočaju vsem novim lastnikom starih alf menjavo le teh, ker serijsko premalo blažijo in se avto preveč nagiba. Menjava amortizerjev pa tudi ni treba, da pomeni, da bo vožnjo bolj neudobna :wink:
PLAYGAME
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 56
Pridružen: Po Jan 31, 2005 1:32 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: nm
Kontakt:

ja pa si tam, ko je še težja odločitev :mrgreen: , jaz sm kr 95% za 2,4, je pa spet res da se človek malo umiri in kupi avto za vožnjo, ne glih za tiščanje, tako da se s težino, pa da prvi konec malo ven vleče nekak nesekiram, ok če bi vzel navadno, ne karavana bi tudi na to mal gledal.
Kdo ve kake so kaj izkušne z TPV v nove mestu, majo 2modela rabljena, en celo 80.000km , sm jaz se samo bojim da so števci vrteni(pomoje so vsi modeli iz IT), ne vem no, vaše mnenje, kje bi blo najbolje kupiti ali od prvega Slo lastnika ali kaj drugega, kak nasvet.
nočm bit sitn, pač kupujem avto za 3-4leta, pa bi rad neki dobrga, če pa kod ve za res odlično, pa kr na dan z besedo, hvala vsem!
Odgovori
  • Informacija