...pa še sesuta Alfa. Kej slabšega se ti pa res ne more zgodit:
PS: ime vlečne službe je pa glih taprau.
You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for the brief moment, when everything works.
u mater ga je kresnu.....predvidevam da ni biu kriv?-ali pač?? pa a rezervno gumo so dal gor da so jo na kamion spravl al je bla že prej gor?-taka zadna guma pa prehitr voznik je tut "odlična kombinacija"...
To je blo objavlen na www.artc155.nl
Model se je glih vraču iz španije, pa mu je najprej guma počla, jo zamenja, z rezervo se pa ne smeš pelat več kot 80kmh, pol mu je pa še tale spodi v rit prletu.
Če zna kdo nizozemsko:
Gigi artc81 napisal/-a:Zoals ik al had vermeld op dit forum zou ik 3 weken op vakantie gaan met de 155, naar Spanje en Portugal.
Dit ging prima en op die slingerwegen en haarspeldbochten ga je extra genieten van zo'n alfa.
Maar na 3000km te hebben gereden en een week verder kregen wij onderweg van Madrid naar Lissabon een klapband met 140km/h.
Dit liep goed af en ik kon de auto zonder schade aan velg aan de kant rijden, maar kreeg alleen de velg er niet af.
Wij de anwb gebeld en een 1/2 uur later komt de anwb en helpt ons met de reserveband.
Vervolgens gaan wij weer verder maar met max 80 km/h vanwege dat noodbandje op zoek naar een bandenzaak.
Na nog geen 10 minuten onderweg te zijn zie ik in mijn binnenspiegel een bestelbusje met een wel erg hoge snelheid op ons afkomen, maar ga er vanuit dat iemand die zo hard aankomt ongetwijfeld ons aan de linkerkant gaat inhalen.
Wat dus niet gebeurd.
De persoon wordt pas wakker 5 meter voor ons en gaat op de remmen staan, wat helaas niet veel meer uithaalde en ramt ons van achter (+- met 150km/h)
Wij werden gelanceerd richting linker baan waar ik in mijn spiegel 2 auto's met hoge snelheid zie naderen gelukkig kon ik de auto op de linkerbaan houden wat goed ging totdat het gewicht van de bagage op de noodband kwam en wij zo de greppel in gleden en de auto uiteindelijk achterstevoren naast de weg belande.
Ik mag zeggen dat ik een de vriend die bij mij was van geluk mogen spreken dat wij er zonder kleerscheuren vanaf zijn gekomen want het had heel anders kunnen aflopen zoals te zien op de foto's en baal natuurlijk wel dat mijn auto naar de klote is maar ben voornamelijk blij dat ik er nog ben.
Gr Gigi artc81
ps binnenkort dus op zoek naar alfa 155 1.8/2.0 16v met niet teveel km.
You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for the brief moment, when everything works.
Pa sej se ja vidi motor ... 8ventilski TS, je pa 1.8 Formula