Zadnje novice

kaj bi to lahko bilo?

Tehnične teme o modelih 156,147 in GT

Moderator: Tehnika moderatorji

kaj bi to lahko bilo?

OdgovorNapisal/-a superleggera » To Mar 14, 2006 7:34 pm

danes štartam iz LJ,pa mam filing kot da avto ne vleče kot bi moral,potem pa pri določenih obratih avto doseže normalno brzino(res da malo počasneje),ko pa sem za probo pohodil do konca mi je za trenutek zagorela lučka z obrisom motorjain takoj ko so obrati padli je ugasnila.Kaj bi to lahko bilo?Je možno da LMM?
Senza cuore saremmo solo macchine
superleggera
Alfist
Alfist
Uporabniški avatar
Prispevkov: 322
Pridružen: Sr Avg 13, 2003 10:47 am
Kraj: Jauerburg

OdgovorNapisal/-a MaN » To Mar 14, 2006 7:58 pm

ker avto?
MaN
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 50
Pridružen: To Nov 22, 2005 1:55 pm

OdgovorNapisal/-a superleggera » To Mar 14, 2006 8:07 pm

156 1.9 jtd 115 kW
Senza cuore saremmo solo macchine
superleggera
Alfist
Alfist
Uporabniški avatar
Prispevkov: 322
Pridružen: Sr Avg 13, 2003 10:47 am
Kraj: Jauerburg

OdgovorNapisal/-a superleggera » To Mar 14, 2006 8:08 pm

pardon 115 KM.
Senza cuore saremmo solo macchine
superleggera
Alfist
Alfist
Uporabniški avatar
Prispevkov: 322
Pridružen: Sr Avg 13, 2003 10:47 am
Kraj: Jauerburg

OdgovorNapisal/-a Sportwagon » To Mar 14, 2006 8:48 pm

Pelji na tester..mozno da ima turbina prevec tlaka..ali pa je EGR ventil..
Sportwagon
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 56
Pridružen: Sr Jun 29, 2005 10:29 pm
Kraj: Koper

OdgovorNapisal/-a superleggera » To Mar 14, 2006 8:58 pm

Čemu pa EGR služi?
Senza cuore saremmo solo macchine
superleggera
Alfist
Alfist
Uporabniški avatar
Prispevkov: 322
Pridružen: Sr Avg 13, 2003 10:47 am
Kraj: Jauerburg

OdgovorNapisal/-a SHadowX » To Mar 14, 2006 9:14 pm

superleggera napisal/-a:Čemu pa EGR služi?


Recirkulaciji izpusnih plinov, je v bistvu namenjen zmanjsevanju emisij, poskrbi, da gre del izpusnih plinov, nazaj v sesalni kolektor in tam se enkrat zgori, tako se najlazje odpravlja del saj.
Emperor of The Dark Realm
SHadowX
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Prispevkov: 2587
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 1:26 am

OdgovorNapisal/-a Scremer » To Mar 14, 2006 11:56 pm

Vsekakor poročaj kaj je bilo in kako si rešil ker zna biti zanimivo. Pa ne bit hud na alfico :wink:

lp
Scremer
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: AR159
 
Prispevkov: 1665
Pridružen: To Apr 05, 2005 8:43 pm
Kraj: Kransterdam

OdgovorNapisal/-a andrejk » Sr Mar 15, 2006 2:26 pm

Najprej preveri, če je LMM. To storiš tako, da ga odklopiš (ali pa naj ti ga nekdo odklopi - ni potrebno nobenega orodja). V tem primeru bo motor delal po fiksnem programu (vnaprej programirane vrednosti) in se ne bo zanašal na meritve iz LMMja. Če se zadeva izboljša, veš kje je vzrok.

Če ne, je za preveriti overboost ventil na turbini in EGR, tko kot so ti že napisali.
andrejk
Alfist
Alfist
Uporabniški avatar
Prispevkov: 457
Pridružen: Če Nov 24, 2005 2:48 pm

OdgovorNapisal/-a veloce » Sr Mar 15, 2006 3:17 pm

Po mojem so to simptomi LMM.
Slika
veloce
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Alfa Romeo 156 1.8 16v TS Sport Pack
 
Prispevkov: 5426
Pridružen: So Jan 10, 2004 11:23 pm
Kraj: Ajdovščina

OdgovorNapisal/-a superleggera » Sr Mar 15, 2006 6:59 pm

En model mi je modroval da se LMM ne da ugotoviti drugače kot na testerju...
Senza cuore saremmo solo macchine
superleggera
Alfist
Alfist
Uporabniški avatar
Prispevkov: 322
Pridružen: Sr Avg 13, 2003 10:47 am
Kraj: Jauerburg

OdgovorNapisal/-a veloce » Če Mar 16, 2006 6:11 am

superleggera napisal/-a:En model mi je modroval da se LMM ne da ugotoviti drugače kot na testerju...


100% samo na testerju!
Slika
veloce
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Alfa Romeo 156 1.8 16v TS Sport Pack
 
Prispevkov: 5426
Pridružen: So Jan 10, 2004 11:23 pm
Kraj: Ajdovščina

OdgovorNapisal/-a prjatu » Če Mar 16, 2006 8:49 am

Ali pa z začasno menjavo za enega, ki sigurno dela, tko da 50% :mrgreen:
Pravi alfist postaneš šele takrat, ko ti zariba prva alfa

Zaradi slabega vremena bo današnji dan prestavljen na jutri
prjatu
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 3940
Pridružen: So Jan 24, 2004 10:32 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a smoljo » Ne Mar 19, 2006 6:09 pm

pravis da ti je zagorela lucka za motor in da ti je avto ugasnil?si ga potem lahko vzgal spet brez problema?meni se je to tudi ze zgodilo,sem bil na testerju in somi marsikaj povedali.ampak moja izkusnja je taksna,da je to zaradi naftnega filtra.ko sem ga zamenjal je avto delal nprej brez problema.ker filter ne prepusca dovolj goriva,se izpusni plini spremenijo in racunalnik javi napako.probaj to.meni je to se zgodilo ze dvakrat.ni panike.
srečno voznjo
smoljo
Alfa Member
Alfa Member
Uporabniški avatar
Prispevkov: 190
Pridružen: To Dec 20, 2005 1:45 pm

OdgovorNapisal/-a superleggera » Ne Mar 19, 2006 6:44 pm

Ne avzo ni ugasnil,ampak ko sem dal gas do konca se je za trenutek prižgala ta lučka za motor,ko pa sem spustil gas pa je takoj ugasnila,ter se do sedaj mad vožnjo ni več prižgala-res pa je da zdaj malo počasneje vozim ker malo cvikam. :cry:
Senza cuore saremmo solo macchine
superleggera
Alfist
Alfist
Uporabniški avatar
Prispevkov: 322
Pridružen: Sr Avg 13, 2003 10:47 am
Kraj: Jauerburg

Naslednja

Vrni se na 156, 147, GT

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov